Satiksmes ministrs vērtē Limbažu rajona ceļu stāvokli
Par Limbažu ielu sakārtošanu ieinteresēti gan satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs un Limbažu pilsētas domes priekšsēdētājs Ojārs Puriņš, gan citi klātesošie - ministra palīgs Didzis Jonovs, Autoceļu direkcijas Limbažu nodaļas vadītājs Māris Tams, Satiksmes ministrijas preses dienesta vadītāja Sarma Kočāne, SIA «Limbažu ceļi» direktors Andris Garklāvs un pilsētas domes izpilddirektors Ainārs Grīviņš, informē www.auseklis.lv Vilhelmīne Briede.
Par Limbažu ielu sakārtošanu ieinteresēti gan satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs un Limbažu pilsētas domes priekšsēdētājs Ojārs Puriņš, gan citi klātesošie - ministra palīgs Didzis Jonovs, Autoceļu direkcijas Limbažu nodaļas vadītājs Māris Tams, Satiksmes ministrijas preses dienesta vadītāja Sarma Kočāne, SIA «Limbažu ceļi» direktors Andris Garklāvs un pilsētas domes izpilddirektors Ainārs Grīviņš, informē www.auseklis.lv Vilhelmīne Briede.
Piektdien Limbažu rajonu apmeklēja satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs. Vizītes mērķis - dabā redzēt un novērtēt, kā rit plānotie remontdarbi, cik lietderīgi tiek tērēti ceļu uzturēšanai atvēlētie līdzekļi. Pirmā pieturvieta bija Igatē uz ceļa, kas tiek būvēts līdz bijušajai Intes stacijai. Ministrs ieinteresējās arī par savdabīgo tehnoloģiju, ko būvētājs - SIA «Limbažu ceļi» - izmanto vienā no ceļa posmiem. Vietā, kur jāšķērso purvs un nav iespējams izveidot stingru pamatni, smiltis tiek bērtas uz speciāla auduma, ko vēlāk sašuj, un tā veidojas it kā plosts, uz kura kārtu pa kārtai ber granti un būvē uzbērumu. «Limbažu ceļu» direktors Andris Garklāvs lēsa, ka darbus paveiks pirms termiņa un jau ap Jāņiem šo ceļu varēs nodot ekspluatācijā.
Jāņi tika minēti arī citā sakarā, kad ministrs iztaujāja Autoceļu direkcijas Limbažu nodaļas vadītāju Māri Tamu, kāpēc bedrīšu lāpīšana ievelkas līdz pat jūnija vidum. Izrādās, nepietiek tikai ar to, ka līdzekļu ceļu remontam šogad ir drusku vairāk. Ja nenotiek regulāra asfaltēto ceļu atjaunošana, melnais segums vienkārši sabrūk un remontu apjoms pieaug. Ceļā uz Limbažiem, pats vadot busiņu, A. Gorbunovs varēja pārliecināties, kādas bedres un bedrītes ir uz Raganas - Limbažu šosejas. Lielākās sākās tieši pie Limbažu pilsētas robežas. Tāpēc sarunā ar domes priekšsēdētāju Ojāru Puriņu tika cilāti papīri, salīdzināti skaitļi. "Neraugoties uz to, ka finansējums ielu uzturēšanai palielināts par 1/3, Limbažos ielu stāvoklis ir kritisks," teica ministrs. Situāciju pasliktina tas, ka cauri Limbažiem tranzītā uz Salacgrīvas ostu brauc smagais transports ar kokmateriālu kravām, tāpēc aktualizējas apvedceļa nepieciešamība.
Piektdien Limbažu rajonu apmeklēja satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs. Vizītes mērķis - dabā redzēt un novērtēt, kā rit plānotie remontdarbi, cik lietderīgi tiek tērēti ceļu uzturēšanai atvēlētie līdzekļi. Pirmā pieturvieta bija Igatē uz ceļa, kas tiek būvēts līdz bijušajai Intes stacijai. Ministrs ieinteresējās arī par savdabīgo tehnoloģiju, ko būvētājs - SIA «Limbažu ceļi» - izmanto vienā no ceļa posmiem. Vietā, kur jāšķērso purvs un nav iespējams izveidot stingru pamatni, smiltis tiek bērtas uz speciāla auduma, ko vēlāk sašuj, un tā veidojas it kā plosts, uz kura kārtu pa kārtai ber granti un būvē uzbērumu. «Limbažu ceļu» direktors Andris Garklāvs lēsa, ka darbus paveiks pirms termiņa un jau ap Jāņiem šo ceļu varēs nodot ekspluatācijā.
Jāņi tika minēti arī citā sakarā, kad ministrs iztaujāja Autoceļu direkcijas Limbažu nodaļas vadītāju Māri Tamu, kāpēc bedrīšu lāpīšana ievelkas līdz pat jūnija vidum. Izrādās, nepietiek tikai ar to, ka līdzekļu ceļu remontam šogad ir drusku vairāk. Ja nenotiek regulāra asfaltēto ceļu atjaunošana, melnais segums vienkārši sabrūk un remontu apjoms pieaug. Ceļā uz Limbažiem, pats vadot busiņu, A. Gorbunovs varēja pārliecināties, kādas bedres un bedrītes ir uz Raganas - Limbažu šosejas. Lielākās sākās tieši pie Limbažu pilsētas robežas. Tāpēc sarunā ar domes priekšsēdētāju Ojāru Puriņu tika cilāti papīri, salīdzināti skaitļi. "Neraugoties uz to, ka finansējums ielu uzturēšanai palielināts par 1/3, Limbažos ielu stāvoklis ir kritisks," teica ministrs. Situāciju pasliktina tas, ka cauri Limbažiem tranzītā uz Salacgrīvas ostu brauc smagais transports ar kokmateriālu kravām, tāpēc aktualizējas apvedceļa nepieciešamība.