Saulkrastu apvedceļa pirmos divus posmus par 56 miljoniem eiro būvēs "A.C.B."
Konkursā par Saulkrastu apvedceļa pirmā un otrā posma būvniecību par uzvarētāju atzīts uzņēmums "A.C.B.", kas darbus veiks par 55,788 miljoniem eiro (aptuveni 39 miljoniem latu), liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
Konkursā par Saulkrastu apvedceļa pirmā un otrā posma būvniecību par uzvarētāju atzīts uzņēmums "A.C.B.", kas darbus veiks par 55,788 miljoniem eiro (aptuveni 39 miljoniem latu), liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
LETA jau ziņoja, ka Satiksmes ministrija (SM) bija saņēmusi divus piedāvājumus. Darbus vēlējās veikt arī pilnsabiedrība "Lemminkainen Lemcon", piedāvājot projektu realizēt par 58,2 miljoniem eiro (40 miljoniem latu).
"A.C.B." būvniecība jāpabeidz 26 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža.
Saulkrastu apvedceļa būvniecības pirmajā posmā iecerēts veikt būvdarbus no Lilastes līdz autoceļam Saulkrasti-Sēja 8,5 kilometru garumā, bet otrajā posmā - no autoceļa Saulkrasti-Sēja līdz Ķīšupei 2,8 kilometru garumā, liecina VAS "Latvijas valsts ceļi" informācija.
Realizējot pirmo un otro posmu, paredzēts izbūvēt ceļa un dzelzceļa pārvadu Lilastes satiksmes mezglā, vairākus citus ceļa pārvadus, uzbūvēt tiltus pār Inčupi, Ķīšupi un Pēterupi, ceļa pārvadu kooperatīva "Saulainā ieleja" pievedceļā, gājēju tuneli un izveidot skaņu aizsargsienas.
Saulkrastu apvedceļa projektā paredzēti trīs posmi. Ministrija izsludinājusi konkursu par būvdarbiem arī trešajā posmā.
Projektu plānots realizēt, izmantojot Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzekļus. Kopējās projekta izmaksas tiek lēstas 70 miljonos eiro (49 miljonos latu), taču, ņemot vērā cenu pieaugumu, izmaksas varētu palielināties. No ES fonda plānots segt 75% izmaksu.
Apvedceļu nepieciešams izbūvēt, lai atslogotu Tallinas šoseju posmā no Lilastes līdz Skultei. SM apvedceļa būvniecību cer pabeigt 2007.gadā.
Elizabete Rutule LETA
Copyright © LETA
LETA jau ziņoja, ka Satiksmes ministrija (SM) bija saņēmusi divus piedāvājumus. Darbus vēlējās veikt arī pilnsabiedrība "Lemminkainen Lemcon", piedāvājot projektu realizēt par 58,2 miljoniem eiro (40 miljoniem latu).
"A.C.B." būvniecība jāpabeidz 26 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža.
Saulkrastu apvedceļa būvniecības pirmajā posmā iecerēts veikt būvdarbus no Lilastes līdz autoceļam Saulkrasti-Sēja 8,5 kilometru garumā, bet otrajā posmā - no autoceļa Saulkrasti-Sēja līdz Ķīšupei 2,8 kilometru garumā, liecina VAS "Latvijas valsts ceļi" informācija.
Realizējot pirmo un otro posmu, paredzēts izbūvēt ceļa un dzelzceļa pārvadu Lilastes satiksmes mezglā, vairākus citus ceļa pārvadus, uzbūvēt tiltus pār Inčupi, Ķīšupi un Pēterupi, ceļa pārvadu kooperatīva "Saulainā ieleja" pievedceļā, gājēju tuneli un izveidot skaņu aizsargsienas.
Saulkrastu apvedceļa projektā paredzēti trīs posmi. Ministrija izsludinājusi konkursu par būvdarbiem arī trešajā posmā.
Projektu plānots realizēt, izmantojot Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzekļus. Kopējās projekta izmaksas tiek lēstas 70 miljonos eiro (49 miljonos latu), taču, ņemot vērā cenu pieaugumu, izmaksas varētu palielināties. No ES fonda plānots segt 75% izmaksu.
Apvedceļu nepieciešams izbūvēt, lai atslogotu Tallinas šoseju posmā no Lilastes līdz Skultei. SM apvedceļa būvniecību cer pabeigt 2007.gadā.
Elizabete Rutule LETA
Copyright © LETA