Saulkrastu apvedceļu projektēs AS "Ceļuprojekts"
Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) izsludinātajā konkursā par jaunbūvējamā Saulkrastu apvedceļa būvprojektēšanu noskaidrots, ka apvedceļu projektēs AS "Ceļuprojekts", aģentūru LETA informēja LAD Ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs.
Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) izsludinātajā konkursā par jaunbūvējamā Saulkrastu apvedceļa būvprojektēšanu noskaidrots, ka apvedceļu projektēs AS "Ceļuprojekts", aģentūru LETA informēja LAD Ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs.
Jau ziņots, ka "Ceļuprojekts" bija vienīgā kompānija, kas pieteicās konkursā.
Plānots, ka apmēram 20 kilometrus garais apvedceļš no Lilastes līdz Skultei ies gar augstsprieguma līniju un tā būvniecība izmaksās ap 30 miljoniem latu.
Plānots, ka, veidojot jauno ceļu, tiks izcirsti meži apmēram 100 hektāru platībā. Tiks skarti arī vairāku privātpersonu īpašumi, kurus ar laiku būs nepieciešams atpirkt.
Plānots, ka uz jaunā apvedceļa tiks uzbūvēti 14 tilti, 3 gājēju pārejas divos līmeņos ar valsts nozīmes ceļiem, divu līmeņu satiksmes mezgli, skaņu slāpējošās sienas, kā arī 11 kilometru garumā veidoti pakārtotie ceļi.
Paredzēts, ka jaunā ceļa celtniecībai piesaistīs Eiropas Savienības fonda ISPA līdzekļus 75% apmērā, savukārt pārējo daļu ieguldīs Latvijas valsts.
Būvprojektētājam līdz nākamā gada 1.aprīlim jāizveido pieteikums Eiropas Savienības ISPA fondam, kur jānorāda, kāds ceļš izskatīsies, lai varētu saņemt finansējumu.
Pirmā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija jāizveido līdz 2002.gada 20.decembrim, otrā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija - līdz 2003.gada 3.novembrim, bet trešā kārta - līdz 2004.gada 1.septembrim.
Paredzēts, ka apvedceļa būvdarbus varētu sākt 2003.gadā un pabeigt 2006.gadā.
Mārcis Krastiņš LETA
Copyright © LETA
Jau ziņots, ka "Ceļuprojekts" bija vienīgā kompānija, kas pieteicās konkursā.
Plānots, ka apmēram 20 kilometrus garais apvedceļš no Lilastes līdz Skultei ies gar augstsprieguma līniju un tā būvniecība izmaksās ap 30 miljoniem latu.
Plānots, ka, veidojot jauno ceļu, tiks izcirsti meži apmēram 100 hektāru platībā. Tiks skarti arī vairāku privātpersonu īpašumi, kurus ar laiku būs nepieciešams atpirkt.
Plānots, ka uz jaunā apvedceļa tiks uzbūvēti 14 tilti, 3 gājēju pārejas divos līmeņos ar valsts nozīmes ceļiem, divu līmeņu satiksmes mezgli, skaņu slāpējošās sienas, kā arī 11 kilometru garumā veidoti pakārtotie ceļi.
Paredzēts, ka jaunā ceļa celtniecībai piesaistīs Eiropas Savienības fonda ISPA līdzekļus 75% apmērā, savukārt pārējo daļu ieguldīs Latvijas valsts.
Būvprojektētājam līdz nākamā gada 1.aprīlim jāizveido pieteikums Eiropas Savienības ISPA fondam, kur jānorāda, kāds ceļš izskatīsies, lai varētu saņemt finansējumu.
Pirmā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija jāizveido līdz 2002.gada 20.decembrim, otrā posma būvprojekts un būvniecības izsoles dokumentācija - līdz 2003.gada 3.novembrim, bet trešā kārta - līdz 2004.gada 1.septembrim.
Paredzēts, ka apvedceļa būvdarbus varētu sākt 2003.gadā un pabeigt 2006.gadā.
Mārcis Krastiņš LETA
Copyright © LETA