Septembra beigās atvērs paplašināto "Citroen" autosalonu
Šā gada septembra beigās "Citroen" automašīnu izplatītājs Latvijā - firma "Auto statuss" plāno oficiāli atklāt paplašināto "Citroen" autosalonu, kas būs šīs markas automobīļu lielākais salons Baltijā, aģentūru LETA informēja "Auto statusa" prezidents Mareks Šepeļevs.
. Šā gada septembra beigās "Citroen" automašīnu izplatītājs Latvijā - firma "Auto statuss" plāno oficiāli atklāt paplašināto "Citroen" autosalonu, kas būs šīs markas automobīļu lielākais salons Baltijā, aģentūru LETA informēja "Auto statusa" prezidents Mareks Šepeļevs.
Šepeļevs norādīja, ka jaunais autosalons tiek celts uz 7000 kvadrātmetru liela zemes gabala, bet paša autosalona platība būs 2000 kvadrātmetru.
Jaunajā autosalonā tiks izstādītas automašīnas, bet tajā būs arī servisa centrs, kā arī 400 kvadrātmetru liela rezerves daļu noliktava.
Būvdarbi autosalonā notiek jau kopš šā gada sākuma, un tos veic būvfirma "Veidemaņa būve", bet darbu kopējās izmaksas ir vairāk nekā 700 000 latu.
Šepeļevs norādīja, ka firmai "Auto statuss" ir lieli nākotnes plāni, jo jau nākamā mēneša laikā tā vēlas kļūt par sesto lielāko automobīļu izplatītāju Latvijā.
Šā gada jūlijā visvairāk Latvijā bija pārdotas tieši "Citroen" markas automašīnas, un Šepeļevs prognozēja, ka arī augustā "Citroen" būs populārākā automašīnu marka Latvijā.
"Citroen" markas automobīļu pieaugums Latvijā skaidrojams ar jauno modeļu parādīšanos tirgū. Lielu uzmanību ieguvuši "Xsara", "Berlingo" un "Picaso", norādīja Šepeļevs.
Mārcis Krastiņš LETA
Šepeļevs norādīja, ka jaunais autosalons tiek celts uz 7000 kvadrātmetru liela zemes gabala, bet paša autosalona platība būs 2000 kvadrātmetru.
Jaunajā autosalonā tiks izstādītas automašīnas, bet tajā būs arī servisa centrs, kā arī 400 kvadrātmetru liela rezerves daļu noliktava.
Būvdarbi autosalonā notiek jau kopš šā gada sākuma, un tos veic būvfirma "Veidemaņa būve", bet darbu kopējās izmaksas ir vairāk nekā 700 000 latu.
Šepeļevs norādīja, ka firmai "Auto statuss" ir lieli nākotnes plāni, jo jau nākamā mēneša laikā tā vēlas kļūt par sesto lielāko automobīļu izplatītāju Latvijā.
Šā gada jūlijā visvairāk Latvijā bija pārdotas tieši "Citroen" markas automašīnas, un Šepeļevs prognozēja, ka arī augustā "Citroen" būs populārākā automašīnu marka Latvijā.
"Citroen" markas automobīļu pieaugums Latvijā skaidrojams ar jauno modeļu parādīšanos tirgū. Lielu uzmanību ieguvuši "Xsara", "Berlingo" un "Picaso", norādīja Šepeļevs.
Mārcis Krastiņš LETA