Š.g. 26.novembrī no plkst. 10:00 sāks darboties apbraucamais ceļš Krasta ielas posmam pie Slāvu tilta
Sakarā ar būvniecības darbiem Dienvidu tilta trasē satiksme pa Krasta ielas posmu pie jaunbūvējamās estakādes tiks slēgta un novirzīta pa apbraucamo ceļu no š.g. 26. novembra
Sakarā ar būvniecības darbiem Dienvidu tilta trasē satiksme pa Krasta ielas posmu pie jaunbūvējamās estakādes tiks slēgta un novirzīta pa apbraucamo ceļu no š.g. 26. novembra. Organizētais apbraucamais ceļš nesamazinās transporta līdzekļu caurlaides spējas. Tiks saglabāta trīs joslu satiksme.
Dienvidu tilta labā krasta pagaidu apbraucamā ceļa izveide ir nepieciešama sakarā ar Dienvidu tilta estakāžu būvniecības 1. etapu.
Kā jau tika ziņots agrāk, Dienvidu tilta trases realizācija sadalīta trīs kārtās:
Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums- 2,5 km. Trase ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielām līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Jāatzīmē, ka šī estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.
Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija, vienlaicīgi ar norādīto tiks veikta arī Slāvu rotācijas apļa 3- līmeņu estakādes būvniecība.
Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielām. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena.
Dienvidu tilta labā krasta pagaidu apbraucamā ceļa izveide ir nepieciešama sakarā ar Dienvidu tilta estakāžu būvniecības 1. etapu.
Kā jau tika ziņots agrāk, Dienvidu tilta trases realizācija sadalīta trīs kārtās:
Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums- 2,5 km. Trase ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielām līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Jāatzīmē, ka šī estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.
Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija, vienlaicīgi ar norādīto tiks veikta arī Slāvu rotācijas apļa 3- līmeņu estakādes būvniecība.
Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielām. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena.