Šlesers iepazīsies ar autoceļa A1 posma Rīga-Ādaži rekonstrukciju
Ministru prezidenta biedrs, satiksmes ministra pienākumu izpildītājs Ainārs Šlesers (LPP) šodien iepazīsies ar autoceļa A1 posma Rīga-Ādaži rekonstrukciju, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijas (SM) Sabiedrisko attiecību nodaļā.
Ministru prezidenta biedrs, satiksmes ministra pienākumu izpildītājs Ainārs Šlesers (LPP) šodien iepazīsies ar autoceļa A1 posma Rīga-Ādaži rekonstrukciju, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijas (SM) Sabiedrisko attiecību nodaļā.
Satiksme rekonstruētajā "Via Baltica" autoceļa posmā Baltezers-Ādaži atklāta šonedēļ, aģentūru LETA informēja SIA "A.C.B." Ceļu departamenta vecākais būvniecības vadītājs Edmunds Zonbergs.
Autoceļš A1 ir viens no vērienīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem Latvijā. Tam piesaistīti Eiropas Savienības finanšu līdzekļi. "Via Baltica" posms Rīga-Ādaži kā starptautiskās nozīmes autoceļa A1 sastāvdaļa ir nozīmīga valsts vizītkarte, norāda SM.
Rekonstruējamajā objektā ir paplašināta brauktuve līdz 11,5 metriem ar ceļa klātnes platumu līdz 15 metriem, savukārt Baltezera apdzīvotajā zonā brauktuve paplašināta līdz 12 metriem. Šajā ceļa posmā ierīkots apgaismojums, lietusūdens kanalizācija, izbūvētas gājēju ietves, kā arī rekonstruētas virsbūves un pazemes komunikācijas, kas atrodas ceļa nodalījuma joslā.
Rekonstrukcijas laikā uzbūvēts jauns "Via Baltica" satiksmes pārvads pāri Vidzemes šosejai, autoceļa pārvads pāri dzelzceļa līnijai Rīga-Sigulda, gājēju tilts pāri Vidzemes šosejai Berģos un divi gājēju tuneļi Baltezerā.
Izbūvētas arī ielas ar drošu izbrauktuvi uz šoseju, gājēju ietves un žogi autoceļam piegulošajām mājām, mājām pie šosejas ielikti jauni, trokšņus slāpējoši logi, izbūvēts riteņbraucēju ceļš un ūdensvads, kā arī uzstādītas drošības barjeras.
Rekonstruētajā autoceļa posmā uzstādītas jaunas ceļa zīmes un drošības barjeras. Ceļš drošības paaugstināšanas nolūkā daudzviet ir iztaisnots, uzlabots arī ceļa garenprofils.
Autoceļa "Via Baltica" posma Berģi-Baltezers-Ādaži rekonstrukcija sākta 2003.gada maijā. Projekta īstenošana izmaksājusi 14,6 miljonus eiro (9,709 miljonus latu), no tiem 10,4 miljoni eiro (6,916 miljoni latu) bija Eiropas Savienības finansējums, bet 4,2 miljoni eiro (2,793 miljoni latu) - Latvijas finansējums. Pie projekta strādājuši aptuveni 300 ceļu būves speciālistu. Būvniecību veica SIA "A.C.B.".
Satiksme rekonstruētajā "Via Baltica" autoceļa posmā Baltezers-Ādaži atklāta šonedēļ, aģentūru LETA informēja SIA "A.C.B." Ceļu departamenta vecākais būvniecības vadītājs Edmunds Zonbergs.
Autoceļš A1 ir viens no vērienīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem Latvijā. Tam piesaistīti Eiropas Savienības finanšu līdzekļi. "Via Baltica" posms Rīga-Ādaži kā starptautiskās nozīmes autoceļa A1 sastāvdaļa ir nozīmīga valsts vizītkarte, norāda SM.
Rekonstruējamajā objektā ir paplašināta brauktuve līdz 11,5 metriem ar ceļa klātnes platumu līdz 15 metriem, savukārt Baltezera apdzīvotajā zonā brauktuve paplašināta līdz 12 metriem. Šajā ceļa posmā ierīkots apgaismojums, lietusūdens kanalizācija, izbūvētas gājēju ietves, kā arī rekonstruētas virsbūves un pazemes komunikācijas, kas atrodas ceļa nodalījuma joslā.
Rekonstrukcijas laikā uzbūvēts jauns "Via Baltica" satiksmes pārvads pāri Vidzemes šosejai, autoceļa pārvads pāri dzelzceļa līnijai Rīga-Sigulda, gājēju tilts pāri Vidzemes šosejai Berģos un divi gājēju tuneļi Baltezerā.
Izbūvētas arī ielas ar drošu izbrauktuvi uz šoseju, gājēju ietves un žogi autoceļam piegulošajām mājām, mājām pie šosejas ielikti jauni, trokšņus slāpējoši logi, izbūvēts riteņbraucēju ceļš un ūdensvads, kā arī uzstādītas drošības barjeras.
Rekonstruētajā autoceļa posmā uzstādītas jaunas ceļa zīmes un drošības barjeras. Ceļš drošības paaugstināšanas nolūkā daudzviet ir iztaisnots, uzlabots arī ceļa garenprofils.
Autoceļa "Via Baltica" posma Berģi-Baltezers-Ādaži rekonstrukcija sākta 2003.gada maijā. Projekta īstenošana izmaksājusi 14,6 miljonus eiro (9,709 miljonus latu), no tiem 10,4 miljoni eiro (6,916 miljoni latu) bija Eiropas Savienības finansējums, bet 4,2 miljoni eiro (2,793 miljoni latu) - Latvijas finansējums. Pie projekta strādājuši aptuveni 300 ceļu būves speciālistu. Būvniecību veica SIA "A.C.B.".