Šlesers iepazīsies ar lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas darbu norisi
Šodien premjera biedrs, satiksmes ministra pienākumu izpildītājs Ainārs Šlesers (LPP) iepazīsies ar lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas darbu norisi, aģentūru LETA informēja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Šodien premjera biedrs, satiksmes ministra pienākumu izpildītājs Ainārs Šlesers (LPP) iepazīsies ar lidostas "Rīga" pievedceļa rekonstrukcijas darbu norisi, aģentūru LETA informēja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Pēc būvdarbu apskates notiks preses konference par projekta realizācijas gaitu un citām aktualitātēm satiksmes nozarē. Tajā piedalīsies Šlesers, LAD valdes priekšsēdētājs Olafs Kronlaks, Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods un būvuzņēmēja SIA "A.C.B." prezidents Valdis Lejnieks.
Kā ziņots, lidostas "Rīga" pievedceļa būvniecību rekonstrukcijas otrajā kārtā plānots izbūvēt jaunu satiksmes pārvadu pār Zolitūdes ielu, kas savienos lidostas pārvadu pār K.Ulmaņa gatvi ar Jūrkalnes ielu. Būvdarbu laikā pērn rekonstruētajam satiksmes pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi tiks uzbūvētas divas uzbrauktuves un divas nobrauktuves, tādējādi izbūvējot divu līmeņu krustojumu ar pagriezienu iespējām visos virzienos.
Pēc rekonstrukcijas satiksmes drošības uzlabošanas nolūkā ceļa posmā no Lielirbes ielas līdz lidostas pārvadam būs slēgtas trīs apgriešanās vietas vienā līmenī, būs slēgtas arī daudzās nobrauktuves un uzbrauktuves no infrastruktūras objektiem K.Ulmaņa gatvē. To vietā ceļa posmā no Lielirbes ielas līdz lidostas pārvadam plānots izbūvēt vietējo joslu K.Ulmaņa gatvei pieguļošās infrastruktūras apkalpošanai ar vienu nobraukšanas un vienu uzbraukšanas vietu.
Būvdarbu līgumcena ir 3,8 miljoni eiro (aptuveni 2,5 miljoni latu). Tiesības veikt būvniecības darbus starptautiska konkursa kārtībā ieguva SIA "A.C.B.", ar kuru 2004.gada 14.aprīlī parakstīts būvniecības līgums. Būvdarbi uzsākti 28.aprīlī.
"A.C.B." un AS "Latvijas tilti" konsorcijs, piesaistot apakšuzņēmējus specifisko darbu veikšanai, īstenoja arī lidostas pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi rekonstrukcijas pirmo kārtu.
Rekonstrukcijas pirmās kārtas izmaksas bija aptuveni 2,76 miljoni eiro (aptuveni 1,8 miljoni latu), no kuriem ES finansējums bija divi miljoni eiro (aptuveni 1,3 miljoni latu). Galvenie rekonstrukcijas darbi tika pabeigti pērn novembrī.
Pēc būvdarbu apskates notiks preses konference par projekta realizācijas gaitu un citām aktualitātēm satiksmes nozarē. Tajā piedalīsies Šlesers, LAD valdes priekšsēdētājs Olafs Kronlaks, Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods un būvuzņēmēja SIA "A.C.B." prezidents Valdis Lejnieks.
Kā ziņots, lidostas "Rīga" pievedceļa būvniecību rekonstrukcijas otrajā kārtā plānots izbūvēt jaunu satiksmes pārvadu pār Zolitūdes ielu, kas savienos lidostas pārvadu pār K.Ulmaņa gatvi ar Jūrkalnes ielu. Būvdarbu laikā pērn rekonstruētajam satiksmes pārvadam pār K.Ulmaņa gatvi tiks uzbūvētas divas uzbrauktuves un divas nobrauktuves, tādējādi izbūvējot divu līmeņu krustojumu ar pagriezienu iespējām visos virzienos.
Pēc rekonstrukcijas satiksmes drošības uzlabošanas nolūkā ceļa posmā no Lielirbes ielas līdz lidostas pārvadam būs slēgtas trīs apgriešanās vietas vienā līmenī, būs slēgtas arī daudzās nobrauktuves un uzbrauktuves no infrastruktūras objektiem K.Ulmaņa gatvē. To vietā ceļa posmā no Lielirbes ielas līdz lidostas pārvadam plānots izbūvēt vietējo joslu K.Ulmaņa gatvei pieguļošās infrastruktūras apkalpošanai ar vienu nobraukšanas un vienu uzbraukšanas vietu.
Būvdarbu līgumcena ir 3,8 miljoni eiro (aptuveni 2,5 miljoni latu). Tiesības veikt būvniecības darbus starptautiska konkursa kārtībā ieguva SIA "A.C.B.", ar kuru 2004.gada 14.aprīlī parakstīts būvniecības līgums. Būvdarbi uzsākti 28.aprīlī.
"A.C.B." un AS "Latvijas tilti" konsorcijs, piesaistot apakšuzņēmējus specifisko darbu veikšanai, īstenoja arī lidostas pievedceļa un pārvada pār K.Ulmaņa gatvi rekonstrukcijas pirmo kārtu.
Rekonstrukcijas pirmās kārtas izmaksas bija aptuveni 2,76 miljoni eiro (aptuveni 1,8 miljoni latu), no kuriem ES finansējums bija divi miljoni eiro (aptuveni 1,3 miljoni latu). Galvenie rekonstrukcijas darbi tika pabeigti pērn novembrī.