Sociālās reklāmas filmai par energoefektivitātes uzlabošanu daudzdzīvokļu mājās izmaksājusi 33 tūkstošus latu
Foto: Sociālās reklāmas filmai par energoefektivitātes uzlabošanu daudzdzīvokļu mājās izmaksājusi 33 tūkstošus latu
Sociālās reklāmas filmai par energoefektivitātes uzlabošanu daudzdzīvokļu mājās, ko demonstrē Latvijas Televīzijas (LTV) ēterā, Vides ministrija iztērējusi 33 477 latus.
Sociālās reklāmas filmai par energoefektivitātes uzlabošanu daudzdzīvokļu mājās, ko demonstrē Latvijas Televīzijas (LTV) ēterā, Vides ministrija iztērējusi 33 477 latus.
Sociālā reklāma tiek demonstrēta no 2008.gada 16.decembra līdz 31.decembrim atbilstoši Vides ministrijas un LTV 2007.gada decembrī noslēgtajam līgumam. Tas paredz, ka, izpildot līguma paredzēto garantēto apjomu no šī gada 1.janvāra līdz 31.decembrim, Vides ministrija saņem 64% apjoma atlaidi, tātad maksājot tikai 36% no reklāmas izvietošanas cenas.
Neizvietojot sociālo reklāmu līguma ar LTV garantētajā apjomā, būtu jāmaksā līgumsods, kas būtu lielāks nekā pilna samaksa par reklāmas izvietošanu.
Reklāmas raidīšana un izgatavošana tiek finansēta no valsts budžeta apakšprogrammas "Eiropas Savienības fondu finansēto projektu sagatavošana un līdzfinansējums" līdzekļiem. Vairāku Eiropas Savienības (ES) fondu finansēto projektu sagatavošana paredz arī plašu sabiedrības informēšanu un iesaistīšanu. Mājokļu energoefektivitātes paaugstināšana ir iespējama tikai pēc privatizēto dzīvokļu īpašnieku iniciatīvas. Tādējādi kā sabiedrības informēšanas laiks tika izvēlēts decembris, kad iedzīvotāji saņem lielus rēķinus par siltumu.
LTV tika izvēlēta kā medijs, kas ir pieejams visur Latvijā, un tieši šim nolūkam 2007.gadā tika veidota šī filma par energoefektivitātes uzlabošanu.
Līgums par filmas izveidi tika noslēgts ar SIA "Komunikoloģisko pētījumu centrs", samaksājot 11559,28 latus.
Vides ministrijas speciālisti norāda, ka 75% no Latvijas daudzdzīvokļu ēkām veido blokmājas, kas celtas, sākot no 60.gadiem. Šo ēku vidējais siltumenerģijas patēriņš ir 250 kilovatstundas kvadrātmetrā, savukārt ES prasības ir 150 kilovatstundas. Energoefektivitāte ir joma, kas dod vislielāko ieguldījumu klimata pārmaiņu izraisošo emisiju samazināšanā, tāpēc Vides ministrija informē sabiedrību par energoefektivitātes uzlabošanu.
Sociālā reklāma tiek demonstrēta no 2008.gada 16.decembra līdz 31.decembrim atbilstoši Vides ministrijas un LTV 2007.gada decembrī noslēgtajam līgumam. Tas paredz, ka, izpildot līguma paredzēto garantēto apjomu no šī gada 1.janvāra līdz 31.decembrim, Vides ministrija saņem 64% apjoma atlaidi, tātad maksājot tikai 36% no reklāmas izvietošanas cenas.
Neizvietojot sociālo reklāmu līguma ar LTV garantētajā apjomā, būtu jāmaksā līgumsods, kas būtu lielāks nekā pilna samaksa par reklāmas izvietošanu.
Reklāmas raidīšana un izgatavošana tiek finansēta no valsts budžeta apakšprogrammas "Eiropas Savienības fondu finansēto projektu sagatavošana un līdzfinansējums" līdzekļiem. Vairāku Eiropas Savienības (ES) fondu finansēto projektu sagatavošana paredz arī plašu sabiedrības informēšanu un iesaistīšanu. Mājokļu energoefektivitātes paaugstināšana ir iespējama tikai pēc privatizēto dzīvokļu īpašnieku iniciatīvas. Tādējādi kā sabiedrības informēšanas laiks tika izvēlēts decembris, kad iedzīvotāji saņem lielus rēķinus par siltumu.
LTV tika izvēlēta kā medijs, kas ir pieejams visur Latvijā, un tieši šim nolūkam 2007.gadā tika veidota šī filma par energoefektivitātes uzlabošanu.
Līgums par filmas izveidi tika noslēgts ar SIA "Komunikoloģisko pētījumu centrs", samaksājot 11559,28 latus.
Vides ministrijas speciālisti norāda, ka 75% no Latvijas daudzdzīvokļu ēkām veido blokmājas, kas celtas, sākot no 60.gadiem. Šo ēku vidējais siltumenerģijas patēriņš ir 250 kilovatstundas kvadrātmetrā, savukārt ES prasības ir 150 kilovatstundas. Energoefektivitāte ir joma, kas dod vislielāko ieguldījumu klimata pārmaiņu izraisošo emisiju samazināšanā, tāpēc Vides ministrija informē sabiedrību par energoefektivitātes uzlabošanu.