Šogad Rīgā plānots renovēt vai izbūvēt vairākus satiksmes pārvadus un tiltus
Šodien notiek Satiksmes konference, kuras laikā tiek sniegta informācija par 2006.gadā paveikto satiksmes jomā Rīgā un šogad paredzētajiem darbiem satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai galvaspilsētā.
Šogad Rīgā plānots renovēt vai izbūvēt vairākus satiksmes pārvadus un tiltus, kā arī tiks projektēti vairāki lieli satiksmes infrastruktūras objekti, šodien Satiksmes konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba.
Kā ziņots, šodien notiek Satiksmes konference, kuras laikā tiek sniegta informācija par 2006.gadā paveikto satiksmes jomā Rīgā un šogad paredzētajiem darbiem satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai galvaspilsētā.
Kā norādīja Zarumba, plānots sākt būvēt satiksmes pārvadu pār dzelzceļa līniju Rīga-Skulte ar pievadceļiem, renovēt Akmens tilta labā krasta satiksmes pārvadu un tiltu pār pilsētas kanālu Maskavas ielā.
Šogad paredzēts sākt Rīgai nozīmīgu satiksmes infrastruktūras objektu projektēšanu, piemēram, tramvaju tunelim zem dzelzceļa posmā no K.Barona ielas līdz Brīvības gatvei, tunelim zem dzelzceļa, lai savienotu Ģertrūdes un Daugavpils ielu.
Tāpat tiks sākts projektēt Dienvidu tilta trešo kārtu pie Bauskas un Ziepniekkalna ielas, kā arī infrastruktūru Austrumu maģistrāles posmam no Ieriķu līdz Vietalvas ielai, K.Valdermāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezglam, ielām Latvijas Nacionālās bibliotēkas un akustiskās koncertzāles rajonā.
Šogad sāks projektēt gājēju pārvadu pār K.Ulmaņa gatvi Beberbeķos, tiks izstrādāts lietus ūdens sūkņu stacijas un kolektoru rekonstrukcijas projekts. Tāpat plānots izstrādāt tilta pār Baltezera kanālu renovācijas projektu Jaunciema gatvē.
Zarumba pastāstīja, ka šogad ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu plānots izbūvēt luksoforus 19 krustojumos, tostarp arī pie gājēju pārejām.
Paredzēts ierīkot gājēju drošības barjeras kopumā 2400 metru garumā, lai iedzīvotāji nešķērsotu ielu vietās, kur tas ir bīstami. Četrās vietās Rīgā plānots ierīkot gājēju drošības saliņas, astoņas gājēju pārejas paredzēts aprīkot ar papildu apgaismojumu, kā arī plānots izbūvēt 20 ātrumvaļņus.
Tuvākajos divos gados paredzēts ierīkot laika skaitīšanas iekārtas Raiņa bulvāra un Inženieru ielas krustojumā, Merķeļa un Inženieru ielas krustojumā, Eksporta ielā pie pasažieru ostas, Lielvārdes un Brīvības ielas krustojumā un Merķeļa un Barona ielas krustojumā.
Zarumba informēja, ka vairākās pilsētas ielās pašreizējo autostāvvietu vietā izveidotas sabiedriskā transporta joslas, piemēram, Raiņa bulvārī no K.Valdemāra līdz 13.janvāra ielai.
Konferencē SIA "Rīgas satiksme" pārstāvis Jānis Dziedātājs pastāstīja, ka no marta tramvajos paredzēts ieviest biļešu kompostierus. Tas būšot starpposms līdz elektroniskās biļetes ieviešanai visā Rīgas sabiedriskajā transportā.
Kā ziņots, šodien notiek Satiksmes konference, kuras laikā tiek sniegta informācija par 2006.gadā paveikto satiksmes jomā Rīgā un šogad paredzētajiem darbiem satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai galvaspilsētā.
Kā norādīja Zarumba, plānots sākt būvēt satiksmes pārvadu pār dzelzceļa līniju Rīga-Skulte ar pievadceļiem, renovēt Akmens tilta labā krasta satiksmes pārvadu un tiltu pār pilsētas kanālu Maskavas ielā.
Šogad paredzēts sākt Rīgai nozīmīgu satiksmes infrastruktūras objektu projektēšanu, piemēram, tramvaju tunelim zem dzelzceļa posmā no K.Barona ielas līdz Brīvības gatvei, tunelim zem dzelzceļa, lai savienotu Ģertrūdes un Daugavpils ielu.
Tāpat tiks sākts projektēt Dienvidu tilta trešo kārtu pie Bauskas un Ziepniekkalna ielas, kā arī infrastruktūru Austrumu maģistrāles posmam no Ieriķu līdz Vietalvas ielai, K.Valdermāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezglam, ielām Latvijas Nacionālās bibliotēkas un akustiskās koncertzāles rajonā.
Šogad sāks projektēt gājēju pārvadu pār K.Ulmaņa gatvi Beberbeķos, tiks izstrādāts lietus ūdens sūkņu stacijas un kolektoru rekonstrukcijas projekts. Tāpat plānots izstrādāt tilta pār Baltezera kanālu renovācijas projektu Jaunciema gatvē.
Zarumba pastāstīja, ka šogad ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu plānots izbūvēt luksoforus 19 krustojumos, tostarp arī pie gājēju pārejām.
Paredzēts ierīkot gājēju drošības barjeras kopumā 2400 metru garumā, lai iedzīvotāji nešķērsotu ielu vietās, kur tas ir bīstami. Četrās vietās Rīgā plānots ierīkot gājēju drošības saliņas, astoņas gājēju pārejas paredzēts aprīkot ar papildu apgaismojumu, kā arī plānots izbūvēt 20 ātrumvaļņus.
Tuvākajos divos gados paredzēts ierīkot laika skaitīšanas iekārtas Raiņa bulvāra un Inženieru ielas krustojumā, Merķeļa un Inženieru ielas krustojumā, Eksporta ielā pie pasažieru ostas, Lielvārdes un Brīvības ielas krustojumā un Merķeļa un Barona ielas krustojumā.
Zarumba informēja, ka vairākās pilsētas ielās pašreizējo autostāvvietu vietā izveidotas sabiedriskā transporta joslas, piemēram, Raiņa bulvārī no K.Valdemāra līdz 13.janvāra ielai.
Konferencē SIA "Rīgas satiksme" pārstāvis Jānis Dziedātājs pastāstīja, ka no marta tramvajos paredzēts ieviest biļešu kompostierus. Tas būšot starpposms līdz elektroniskās biļetes ieviešanai visā Rīgas sabiedriskajā transportā.