building.lv skaitļos

Lietotāji online17
Aktīvie uzņēmumi20828
Nozares ziņas33091
Šogad plānots salabot vairāk bedrīšu nekā pērn : building.lv - par būvniecību Latvijā

Šogad plānots salabot vairāk bedrīšu nekā pērn

Šogad plānots salabot vairāk bedrīšu nekā pērn

Lai izvērtētu šajā ziemā paveikto, kā arī 2010.gadā plānotos valsts autoceļu remontus, satiksmes ministrs Kaspars Gerhards tikās ar VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) un VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) vadītājiem.

autors: Šogad plānots salabot vairāk bedrīšu nekā pērn
Foto: Šogad plānots salabot vairāk bedrīšu nekā pērn; autors: Šogad plānots salabot vairāk bedrīšu nekā pērn
Lai izvērtētu šajā ziemā paveikto, kā arī 2010.gadā plānotos valsts autoceļu remontus, satiksmes ministrs Kaspars Gerhards tikās ar VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) un VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) vadītājiem.

Ministrs norādīja, ka LAU optimizējis savu darbību, samazinot administratīvos izdevumus par aptuveni 40% un bedru remonta izmaksas par 9%, tādējādi rodot iespēju par mazākiem līdzekļiem paveikt vairāk darbus.



Tāpat LVC, samazinot būvdarbu izmaksas un nosakot plānotās izmaksas Kohēzijas fonda programmas projektiem, ietaupījuši aptuveni 100 miljonus latu. Šo ietaupījumu plānots novirzīt valsts galveno autoceļu segumu pastiprināšanas programmai.



LVC valdes priekšsēdētājs Ivars Pāže pauda, ka šogad paredzēts saremontēt bedres 700 000 m2 platībā, ieguldot aptuveni 7 miljonus latu. Savukārt, 2009.gadā tika salaboti 603 000 m2 bedru, tam tika atvēlēti 7,4 miljoni latu, bet 2008. gadā tika saremontēti 685 581 m² bedru par 8,3 miljoniem latu.



Uz A klases ceļiem bedru remontu plānots pabeigt līdz 1.jūnijam, uz B klases ceļiem – līdz 15. jūnijam, savukārt uz pārējiem valsts autoceļiem – līdz 1. jūlijam. Izņēmumi varētu būt tie autoceļi, uz kuriem bedres rodas ne tikai pēc ziemas, bet visu gadu.



Kā norādīja LAU valdes priekšsēdētājs Vigo Legzdiņš, bedru labošana ar pastāvīgo segumu - bituma emulsiju un šķembām -, tiks uzsākta, kad dienas vidējā gaisa temperatūra būs virs 5۫ C. Tikmēr, lai novērstu bedres uz ceļiem, kas rada bīstamas situācijas satiksmes drošībai, tās pašlaik tiek remontētas, izmantojot pagaidu materiālu - auksto betonasfalta segumu.



Valsts autoceļu uzturēšana šoziem veikta pietiekoši labā līmenī un atbilstoši noteiktajām prasībām, neskatoties uz samazināto finansējumu un sniegoto ziemu. Pat laikā, kad sniga 28 stundas pēc kārtas, valsts autoceļus tīrīja nepārtraukti un autoceļu posmi netika slēgti.







Ilze Svikliņa

Sabiedrisko attiecību speciāliste

Satiksmes ministrija
E-pasts: ilze.sviklina@sam.gov.lv , Tālrunis: 67028370


Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "heise marketing" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.