Strods: Dienvidu tilts piesaistīs 22% Salu tilta satiksmes
Jaunā Dienvidu tilta atvēršana piesaistīs 22% Salu tikta satiksmes, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" prognozēja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods.
Jaunā Dienvidu tilta atvēršana piesaistīs 22% Salu tikta satiksmes, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" prognozēja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods.
"Pēc Dienvidu tilta atvēršanas uz to nepārcelsies visa satiksme no Salu tilta. Tik traki nebūs. Pēc projektētāju aplēsēm, jaunā tilta atvēršana piesaistīs tikai 22% Salu tilta satiksmes. Tas ir nozīmīgs atslogojums Salu tiltam, bet Dienvidu tilta caurlaides spēju tas nebūt neizsmeļ, tāpēc satraukumam nav pamata," sacīja Strods.
Viņš vienlaikus norādīja, ka transporta līdzekļu skaita palielināšanās un jaunā Dienvidu tilta noslodze būs atkarīga no ekonomiskās attīstības, jo automašīnu skaita pieaugums ir proporcionāls valsts ekonomiskajai attīstībai.
Jauno Dienvidu tiltu plānots atklāt šā gada novembrī. Pēc Rīgas domē sniegtās informācijas, Rīgas domei tilta būvniecības pirmā kārta, ieskaitot inflācijas sadārdzinājumu un bankas finansējuma procentu likmi, izmaksās 254,3 miljonus latu.
Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts".
"Pēc Dienvidu tilta atvēršanas uz to nepārcelsies visa satiksme no Salu tilta. Tik traki nebūs. Pēc projektētāju aplēsēm, jaunā tilta atvēršana piesaistīs tikai 22% Salu tilta satiksmes. Tas ir nozīmīgs atslogojums Salu tiltam, bet Dienvidu tilta caurlaides spēju tas nebūt neizsmeļ, tāpēc satraukumam nav pamata," sacīja Strods.
Viņš vienlaikus norādīja, ka transporta līdzekļu skaita palielināšanās un jaunā Dienvidu tilta noslodze būs atkarīga no ekonomiskās attīstības, jo automašīnu skaita pieaugums ir proporcionāls valsts ekonomiskajai attīstībai.
Jauno Dienvidu tiltu plānots atklāt šā gada novembrī. Pēc Rīgas domē sniegtās informācijas, Rīgas domei tilta būvniecības pirmā kārta, ieskaitot inflācijas sadārdzinājumu un bankas finansējuma procentu likmi, izmaksās 254,3 miljonus latu.
Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas - "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts".