Svinīgi atklās "Via Baltica" autoceļa posmu Ķekava-Iecava
Šodien svinīgi atklās "Via Baltica" autoceļa posmu Ķekava-Iecava no 25. līdz 42,9.kilometram.
Šodien svinīgi atklās "Via Baltica" autoceļa posmu Ķekava-Iecava no 25. līdz 42,9.kilometram, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Atklāšanā piedalīsies satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC), LVC valdes priekšsēdētājs Tālis Straume un AS "A.C.B." valdes priekšsēdētājs Valdis Lejnieks.
Būvniecība šajā posmā sākta 2005.gada jūnijā. Tā ilga 18 mēnešus. Būvdarbus veica "A.C.B.", kas piesaistīja arī apakšuzņēmējus SIA "Šlokenbeka", SIA "Ceļdaris", "RKF Transceltnieks", AS "Latvijas tilti", SIA "M2", SIA "Katlnieks", SIA "Latvijas energoceltnieks", SIA "Verta", SIA "Būvenergo-A", SIA "Remus" un SIA "Būvrekss".
Rekonstrukcijas gaitā palielināta autoceļa segas nestspēja un paplašināta ceļa klātne, izbūvēta 11,5 metrus plata asfaltbetona sega līdzšinējo astoņu metru vietā. Lai mazinātu ceļu satiksmes negadījumu iespējamību, atjaunoti ceļa krustojumi, samazināts nobrauktuvju un pieslēgumu skaits, atsevišķos posmos uzlabots ceļa garenprofils un trases novietojums.
Šajā ceļa posmā izbūvētas 22 jaunas pieturvietas un septiņi paviljoni, uzstādīti signālstabiņi un aizsargbarjeras, izbūvēta un sakārtota ūdens novadīšanas sistēma. Deviņu kilometru garā meža posmā uzstādīts 1,6 metrus augsts stiepļu pinuma žogs, lai dzīvnieki neizskrietu uz ceļa.
Būvdarbu laikā atjaunots tilts pār Ķekaviņu, uzlabots tilts pār Ķekaviņu uz vietējā ceļa un dzelzceļa Jelgava-Krustpils vienlīmeņa pārbrauktuves vietā izbūvēts dzelzceļa pārvads pār autoceļu.
Būvprojekta autors ir AS "Ceļuprojekts", bet būvdarbus uzraudzīja SIA "Firma L4".
Projekta kopējās izmaksas ir 29,3 miljoni eiro (20,6 miljoni lati). Būvdarbi finansēti no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda.
Atklāšana notiks šodien plkst.14 pie tilta pār Ķekaviņu autoceļa E67 Rīga-Bauska-Grenctāle 25.kilometrā.
Atklāšanā piedalīsies satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC), LVC valdes priekšsēdētājs Tālis Straume un AS "A.C.B." valdes priekšsēdētājs Valdis Lejnieks.
Būvniecība šajā posmā sākta 2005.gada jūnijā. Tā ilga 18 mēnešus. Būvdarbus veica "A.C.B.", kas piesaistīja arī apakšuzņēmējus SIA "Šlokenbeka", SIA "Ceļdaris", "RKF Transceltnieks", AS "Latvijas tilti", SIA "M2", SIA "Katlnieks", SIA "Latvijas energoceltnieks", SIA "Verta", SIA "Būvenergo-A", SIA "Remus" un SIA "Būvrekss".
Rekonstrukcijas gaitā palielināta autoceļa segas nestspēja un paplašināta ceļa klātne, izbūvēta 11,5 metrus plata asfaltbetona sega līdzšinējo astoņu metru vietā. Lai mazinātu ceļu satiksmes negadījumu iespējamību, atjaunoti ceļa krustojumi, samazināts nobrauktuvju un pieslēgumu skaits, atsevišķos posmos uzlabots ceļa garenprofils un trases novietojums.
Šajā ceļa posmā izbūvētas 22 jaunas pieturvietas un septiņi paviljoni, uzstādīti signālstabiņi un aizsargbarjeras, izbūvēta un sakārtota ūdens novadīšanas sistēma. Deviņu kilometru garā meža posmā uzstādīts 1,6 metrus augsts stiepļu pinuma žogs, lai dzīvnieki neizskrietu uz ceļa.
Būvdarbu laikā atjaunots tilts pār Ķekaviņu, uzlabots tilts pār Ķekaviņu uz vietējā ceļa un dzelzceļa Jelgava-Krustpils vienlīmeņa pārbrauktuves vietā izbūvēts dzelzceļa pārvads pār autoceļu.
Būvprojekta autors ir AS "Ceļuprojekts", bet būvdarbus uzraudzīja SIA "Firma L4".
Projekta kopējās izmaksas ir 29,3 miljoni eiro (20,6 miljoni lati). Būvdarbi finansēti no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda.
Atklāšana notiks šodien plkst.14 pie tilta pār Ķekaviņu autoceļa E67 Rīga-Bauska-Grenctāle 25.kilometrā.