Svinīgi atklās rekonstruēto "Via Baltica" posmu Gauja - Lilaste
Rīt, 30.novembrī, plkst.14 autoceļa E67 Rīga - Ainaži 14.kilometrā pirms pagrieziena uz Kadagu notiks rekonstruētā posma Gauja - Lilaste un piemiņas plāksnes par Eiropas Kopienas ieguldījumu minētajā projektā svinīga atklāšana, aģentūru LETA informēja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Informācijas daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Rīt, 30.novembrī, plkst.14 autoceļa E67 Rīga - Ainaži 14.kilometrā pirms pagrieziena uz Kadagu notiks rekonstruētā posma Gauja - Lilaste un piemiņas plāksnes par Eiropas Kopienas ieguldījumu minētajā projektā svinīga atklāšana, aģentūru LETA informēja Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Informācijas daļas vadītāja Daiga Mežapuķe.
Rekonstruētais "Via Baltica" posms Gauja- Lilaste no 12,8. līdz 21. kilometram un tilts pār Lilastes kanālu ir pirmais Eiropas Savienības pirmsiestāšanās strukturālo fondu ISPA projekts ne tikai Latvijā, bet arī pirmais projekts, kas nodots ekspluatācijā starp desmit kandidātvalstīm, kas saņem ISPA līdzekļus.
Rekonstrukcijas laikā, maksimāli pielietojot vecās segas materiālus, tika veikta autoceļa segas rekonstrukcija, paplašinot brauktuvi no līdzšinējiem 8,5 metriem līdz 11,5 metriem.
Remontdarbu laikā pārbūvēti visi krustojumi un automašīnu stāvlaukumi, uzstādītas jaunas ceļa zīmes un atvairbarjeras, divos krustojumos ierīkots apgaismojums.
Vecais divlaiduma tilts pārbūvēts par vienlaiduma monolīto tiltu ar gājēju ietvēm abās malās. Posmā aiz Gaujas tilta Ainažu virzienā no metāla konstrukcijām uzbūvēts arī jauns gājēju tunelis, likvidējot bīstamo gājēju pāreju pie pagrieziena uz Siguļiem.
Kopējais rekonstruējamā posma garums ir 8,2 kilometri.
Rekonstrukcijas kopējās izmaksas ir 4 202 909,12 eiro, un no tiem 75% ir Eiropas Savienības pirmsiestāšanās strukturālās politikas fonda ISPA līdzekļi.
Rekonstrukcijas darbus veica būvfirmu koalīcija, ko veido uzņēmumi "8. CBR", "A.C.B.", "Binders" un "Tilts". Rekonstrukcijas projektu izstrādāja dāņu firma "Cowi" sadarbībā ar "Pro via".
Žurnālisti uz pasākumu var doties plkst.11. no Satiksmes ministrijas.
Mārcis Krastiņš LETA
Rekonstruētais "Via Baltica" posms Gauja- Lilaste no 12,8. līdz 21. kilometram un tilts pār Lilastes kanālu ir pirmais Eiropas Savienības pirmsiestāšanās strukturālo fondu ISPA projekts ne tikai Latvijā, bet arī pirmais projekts, kas nodots ekspluatācijā starp desmit kandidātvalstīm, kas saņem ISPA līdzekļus.
Rekonstrukcijas laikā, maksimāli pielietojot vecās segas materiālus, tika veikta autoceļa segas rekonstrukcija, paplašinot brauktuvi no līdzšinējiem 8,5 metriem līdz 11,5 metriem.
Remontdarbu laikā pārbūvēti visi krustojumi un automašīnu stāvlaukumi, uzstādītas jaunas ceļa zīmes un atvairbarjeras, divos krustojumos ierīkots apgaismojums.
Vecais divlaiduma tilts pārbūvēts par vienlaiduma monolīto tiltu ar gājēju ietvēm abās malās. Posmā aiz Gaujas tilta Ainažu virzienā no metāla konstrukcijām uzbūvēts arī jauns gājēju tunelis, likvidējot bīstamo gājēju pāreju pie pagrieziena uz Siguļiem.
Kopējais rekonstruējamā posma garums ir 8,2 kilometri.
Rekonstrukcijas kopējās izmaksas ir 4 202 909,12 eiro, un no tiem 75% ir Eiropas Savienības pirmsiestāšanās strukturālās politikas fonda ISPA līdzekļi.
Rekonstrukcijas darbus veica būvfirmu koalīcija, ko veido uzņēmumi "8. CBR", "A.C.B.", "Binders" un "Tilts". Rekonstrukcijas projektu izstrādāja dāņu firma "Cowi" sadarbībā ar "Pro via".
Žurnālisti uz pasākumu var doties plkst.11. no Satiksmes ministrijas.
Mārcis Krastiņš LETA