TIKKURILA atjauno korporatīvo tēlu un iepakojumus
Uzņēmums Tikkurila ir atjaunojis logo, produktu iepakojumus un korporatīvo tēlu. Lai Tikkurila logo padarītu mūsdienīgāku, tam tika veiktas izmaiņas, tomēr kā dominējošais vizuālais elements, tāpat kā tas ir bijis desmitiem gadu, paliek kroņa motīvs. Savu vietu korporatīvajā tēlā saglabās arī spilgti sarkanais krāsas tonis, kas ir bijis raksturīgs Tikkurila jau ilgus gadus. Pēc atjaunošanas, logo ar kroni būs identificējoša emblēma visai Tikkurila grupai, ne tikai krāsu zīmolam. Izmaiņas stājas spēkā no 2014.gada 1.oktobra.
Uzņēmums Tikkurila ir atjaunojis logo, produktu iepakojumus un korporatīvo tēlu.
Lai Tikkurila logo padarītu mūsdienīgāku, tam tika veiktas izmaiņas, tomēr kā dominējošais vizuālais elements, tāpat kā tas ir bijis desmitiem gadu, paliek kroņa motīvs. Savu vietu korporatīvajā tēlā saglabās arī spilgti sarkanais krāsas tonis, kas ir bijis raksturīgs Tikkurila jau ilgus gadus. Pēc atjaunošanas, logo ar kroni būs identificējoša emblēma visai Tikkurila grupai, ne tikai krāsu zīmolam. Izmaiņas stājas spēkā no 2014.gada 1.oktobra.
"Kronis ir tradicionāls kvalitātes simbols, un tas rada izcilu logo tādam uzņēmumam, kā Tikkurila, kas ir priekšgalā savā jomā un ir spēcīgs tirgus līderis," saka Erkki Järvinen, Tikkurila Prezidents un CEO.
"Pēdējo reizi mūsu logo tika atjaunots 1990-o gadu beigās. Šoreiz logo kronim un Tikkurila vārda rakstībai tika piešķirta vieglāka, modernāka un saprotamāka forma. Papildus kronim – statusa un titula simbolam, jaunais logo izceļ Tikkurila sarkano krāsu, kā tas bija jau 1948.gadā. Sarkanā krāsa piesaista skatienu, tā izstaro spēku un rada pārliecību," saka Minna Ihamäki-Laitinen, atbildīgā par Tikkurila krāsu zīmolu.
Jauns un kolorīts iepakojums, daļa produktu modernā plastmasas iepakojumā
Papildus Tikkurila zīmolam ir atjaunoti arī produktu iepakojumi. Jaunie iepakojumi ļaus izcelties veikalos, palīdzot tiem klientiem, kas meklē šī konkrētā zīmola produktus un kvalitāti. Tika izvēlētas spilgtas krāsas un simboliskas figūras, lai tās būtu redzamas uz iepakojuma. Galvenās produkta īpašības ir izvietotas līdzās produktu nosaukumiem. Tas palīdzēs klientiem un tirdzniecības personālam identificēt produktus, kā arī izvēlēties katrai vajadzībai īsto produktu. Atjaunotais produktu iepakojums uzreiz ietvers bīstamības marķējumu atbilstoši jaunajai ES regulai, kas stāsies spēkā 2015.gada jūnijā.
Ūdens bāzes iekšdarbu krāsas tiks piegādātas modernā plastmasas iepakojumā. Šādam iepakojumam ir daudzas priekšrocības: tas ir viegli transportējams un pārvietojams, kā arī izturīgs. Jaunos iepakojumus atzinīgi novērtēja testa dalībnieki - krāsu mazumtirgotāji un patērētāji. Sadarbībā ar iepakojuma piegādātājiem, ir izstrādāti arī jauni vāki, kas ir piemēroti plastmasas spaiņiem un ļauj notonēt krāsu, nenoņemot vāku. Šis metāla vāks ar plastmasas malu ir viegli noņemams un uzliekams atpakaļ bez instrumentu palīdzības, ko īpaši bija gaidījuši patērētāji.
Kopumā Tikkurila pārveidotais logo un iepakojumi vēsta, ka uzņēmums ir spēcīgs, ieklausās savos klientos un iet līdzi laikam. Atjaunotie iepakojumi un citi materiāli atsevišķos veikalos būs pieejami jau oktobrī.
Tikkurila jauno korporatīvo tēlu un iepakojumus izstrādāja somu dizaina aģentūra Pentagon Design Oy, ar kuru Tikkurila sadarbojas jau gadiem.
Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam sazināties ar:
Gatis Kulbergs, Valdes loceklis, gatis.kulbergs@tikkurila.com
Tel. +371 67611135, Mob. +371 29259914
Jau 150 gadus, Tikkurila patērētājiem un profesionāļiem sniedz lietotājiem nekaitīgus un ilgtspējīgus risinājumus, kas aizsargā un dekorē. Tikkurila mērķis ir kļūt par vadošo krāsu ražotāju Ziemeļvalstīs, Krievijā un atsevišķās Austrumeiropas valstīs. – Tikkurila Tevi iedvesmo izkrāsot savu dzīvi.
SIA TIKKURILA
Krūzes iela 3, Rīga, LV-1046, Latvija, Tel. +371 67611135
VIEN. REĢ. NR. 40003159963
www.tikkurilagroup.com