Tehniskā projekta izstrāde "Robežu ielas rekonstrukcija, Saldū"
Reģistrācijas datums 20 05 2008
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I) Pilns nosaukums Saldus pilsētas dome
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90000031118
Pasta adrese Striķu iela 3
Pilsēta: Saldus Pasta indekss: LV- 3801 Valsts LV
Kontaktpunkts (-i)
Kontaktpersona (-as) Linards Doniņš Telefons 26011062
E-pasts: donins.linards@dome.saldus.lv Fakss: 3881100
Interneta adrese (-es)(ja piemērojams)
Līgumslēdzēja vispārējā adrese (URL): www.salduspilseta.lv
Pircēja profila adrese (URL): www.salduspilseta.lv
Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
■ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. III
I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS □ Ministrija vai kāda cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
■ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citi (Lūdzu norādīt) ■ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citi (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■
II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
Tehniskā projekta izstrāde "Robežu ielas rekonstrukcija, Saldū"
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma(-u) konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi □ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi ■
Būvdarbu realizācija □ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 12
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/17/EK XVIIA un XVIIB Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Saldus pilsēta, Robežu iela
Nuts kods Nuts kods Nuts kods LV003
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidošanu □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (attiecīgā gadījumā)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem
Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0 □
Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju
□
Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:
Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
Tehniskā projekta izstrāde "Robežu ielas rekonstrukcija, Saldū", Darba uzdevums: izstrādāt ielas un inženiertīklu rekonstrukcijas projektu
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 74222000-1
Papildus priekšmets (-i)
II.1.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement
JĀ ■ NĒ □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām, izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)
JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus?
JĀ □ NĒ ■
II.2) LĪGUMA APJOMS UN ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): 160000.00 Valūta: LVL
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:
Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: 9 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja ir paredzēts): 0 VAI robežās: no 0 līdz 0
Ja zināms, atkārtotu līgumu gadījumā plānotais laika grafiks turpmākajiem uzaicinājumiem uz konkursu:
mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 9 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Iesniedzot konkursa piedāvājumu, pretendentam ir jāiesniedz arī piedāvājuma nodrošinājums Ls 20 000.00 (divdesmit tūkstoši lati) apmērā, kas jāiesniedz bankas galvojuma veidā par Nolikumā noteikto summu vai apdrošināšanas polises par Nolikumā noteiktās summas izmaksāšanu par labu pasūtītājam veidā.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Saskaņā ar Līguma projektā iekļautajiem nosacījumiem
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības(ja piemērojams)
III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ □ NĒ ■
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts:
III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. Kandidāts atbilst Publisko iepirkumu likuma 39.panta pirmās daļas nosacījumiem – jāiesniedz: (1) pieteikums dalībai konkursā, ieskaitot attiecīgu apliecinājumu; (2) apliecinājums par to, ka kandidāts nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; (3) visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu un piedāvātajām precēm ir patiesas (4) ka likuma noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi (5)izziņa par kandidāta amatpersonām, kurām ir paraksta tiesības; (6) izziņa par to, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; (7) kandidāts ir reģistrēts komercreģistrā vai līdzvērtīgā reģistrā ārvalstīs – jāiesniedz kandidāta reģistrācijas apliecības kopija.
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: 1. pretendentam jābūt reģistrētai juridiskai personai; 2.pretendentam nedrīkst būt nodokļu parādi; 3.tiešajiem darbu izpildītājiem - tehniskā projekta visu daļu un sadaļu atbildīgo projektētājiem, jābūt atbilstošiem būvprakses vai arhitekta prakses sertifikātiem; 4.pretendentam jābūt juridiskās personas rīcībspējai un tiesībspējai slēgt līgumu; 5.pretendents nedrīkst būt pasludināts par maksātnespējīgu, atrasties likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nedrīkst būt apturēta vai pārtraukta; 6.pretendentam jābūt darba pieredzei pēdējo 3 (trīs) gadu laikā līdzvērtīgu pasūtījumu izpildē. 7. Pretendentam 2005., 2006., 2007. gadā vidējam neto apgrozījumam projektēšanas darbu veikšanā jābūt vismaz trīs reizes lielākam kā iesniegtā piedāvājuma līgumcena. 8. Pretendentam 2005., 2006., 2007. gadā ir jābūt pieredzei pēc apjoma vai funkcionāli līdzīgu objektu projektēšanā, kā arī šo darbu izpildei nepieciešamajiem resursiem un materiālajām iespējām. 9. Darbuzņēmēju piesaistīšanas gadījumā darbuzņēmēju saraksts ar norādi, kādus projektēšanas darbus norādītais darbuzņēmējs veiks un pretendenta apliecinājums, ka darbuzņēmējam netiks nodots veikt vairāk par 70 % no kopējā darbu apjoma. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas: Saskaņā ar tehniskajās specifikācijās noteiktajām prasībām. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □
III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvo vai administratīvo aktu:
III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ ■ NĒ □
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā norādīt iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra
□
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Cenu aptauja □
IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta konkursa un sarunu procedūra, cenu aptauja)
Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0
Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:
IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □
IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo (-os) kvadrātiņu(-us))
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar □
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru nav iespējas noteikt pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas
Kritēriji Īpatsvars
1 .
2 .
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)
IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
SPD 08/40
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■
Ja jā:
Periodisks informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 14 / 07 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 10.00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā ■ nē □
Ja jā, cena (tikai cipariem) 200.00 Valūta: LVL
Maksājuma noteikumi un veids:
Dokumentus izsniedz par samaksu: Cena: 200,00 LVL. Maksājuma noteikumi un veids: Maksājuma noteikumi un veids: Ar pārskaitījumu: Saldus pilsētas dome NM Reģ. Nr. 90000031118, Striķu ielā 3, Saldus, LV 3801. konta Nr. LV42UNLA0015013130235, A/s SEB "Latvijas Unibanka" SWIFT: UNLALV2X. Norādīt - konkursa nolikums Tehniskā projekta izstrāde 'Robežu ielas rekonstrukcija, Saldū" ID: SPD 08/40
IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 14 / 07 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 10.00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūras gadījumā)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnešos: 0 VAI dienās: 60 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi
Datums: 14 / 07 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks:
Vieta (ja piemērojams): plkst.10.00, Striķu iela 3, Saldus, Latvija
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ ■ NĒ □
Piedāvājumu atvēršanas sēdē ir atklāta, tajā var piedalīties visi ieinteresētie pakalpojuma sniedzēji
VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCJA VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāku paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LĪGUMS (-I) SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ ■ NĒ □
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
Tehniskā projekta izstrāde "Robežu ielas rekonstrukcija, Saldū" Prioritātes "Policentriska attīstība" projekti; Saldus nomales teritoriju sakārtošana ražošanas attīstībai, rekonstruējot Robežu ielu.
VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
Izvēlēsies piedāvājumu par viszemāko cenu, kas atbilst Nolikuma prasībām un tehniskajām specifikācijām:
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 7326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 7326720
Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams) Pilns nosaukums:
Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:
VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, vajadzības gadījumā, pozīciju VI4.3)
Precīza informācija par pārsūdzību iesniegšanas termiņu (-iem):
Normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 7326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 7326720
VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 15 / 05 / 2008 (dd/mm/gggg)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU DOKUMENTUS (IESKAITOT DOKUMENTUS ATTIECĪBĀ UZ DINAMISKO IEPIRKUMU SISTĒMU)
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI
Pilns nosaukums:
reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):
PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM
Daļa Nr. 1 Nosaukums
1) ĪSS APRAKSTS
2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV) Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildus priekšmets (-i)
3) APJOMS VAI ROBEŽAS
Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (ja piemērojams; tikai cipariem) Valūta:
vai diapazons robežās no līdz Valūta:
4)NORĀDE UZ ATŠĶIRĪGU LĪGUMA DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU DATUMU UZSĀKŠANAI/PABEIGŠANAI(ja piemērojams)
Paredzētais datums (ja zināms)Piešķiršanas procedūras uzsākšanai 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
5)Papildu informācija par daļām