Telpu uzkopšanas kompānijas "Cleanhouse" apgrozījums pērn pieaudzis par 80%
Telpu un teritoriju apsaimniekošanas kompānijas "Cleanhouse" SIA "Ātri un tīri" apgrozījums pērn sasniedzis 667 000 latu, kas ir par 80% jeb 300 000 latu vairāk nekā 2002.gadā.
Telpu un teritoriju apsaimniekošanas kompānijas "Cleanhouse" SIA "Ātri un tīri" apgrozījums pērn sasniedzis 667 000 latu, kas ir par 80% jeb 300 000 latu vairāk nekā 2002.gadā, aģentūru LETA informēja "Cleanhouse" mārketinga direktors Kristaps Drone.
Salīdzinot ar 2001.gadu, uzņēmuma apgrozījums pērn pieaudzis par 400 000 latu.
Kā norādīja Drone, pieaudzis arī uzņēmuma darbinieku skaits. Pirms pieciem gadiem "Cleanhouse" strādāja 10 cilvēku, šobrīd kompānija ar darbu nodrošina 260 servisa darbiniekus.
Patlaban "Cleanhouse" pakalpojumus izmanto vairāk nekā 100 Latvijas uzņēmumi un privātpersonas. Salīdzinot - ASV un Eiropas Savienībā profesionālās uzkopšanas un apsaimniekošanas pakalpojumus izmanto apmēram 80% uzņēmumu.
Drone "Cleanhouse" attīstību skaidroja ar investīcijām uzņēmēju izglītošanā un kvalitatīvu servisu, ko garantē lojāli un rūpīgi apmācīti servisa darbinieki, kā arī mūsdienīgu tehnoloģiju un uzkopšanas līdzekļu izmantošanu.
Kā informēja "Cleanhouse" pārstāvis, kompānija iecerējusi šā gada pavasarī ieviest ISO 9001:2000 kvalitātes vadības sertifikātu. Šogad uzņēmums turpinās attīstīt jaunus pakalpojumu veidus un plāno nākamgad sasniegt apgrozījuma pieaugumu par 40%, kā arī paplašināt tirgu ārpus Latvijas robežām, ieejot Krievijas un Ukrainas tirgū.
Salīdzinot ar 2001.gadu, uzņēmuma apgrozījums pērn pieaudzis par 400 000 latu.
Kā norādīja Drone, pieaudzis arī uzņēmuma darbinieku skaits. Pirms pieciem gadiem "Cleanhouse" strādāja 10 cilvēku, šobrīd kompānija ar darbu nodrošina 260 servisa darbiniekus.
Patlaban "Cleanhouse" pakalpojumus izmanto vairāk nekā 100 Latvijas uzņēmumi un privātpersonas. Salīdzinot - ASV un Eiropas Savienībā profesionālās uzkopšanas un apsaimniekošanas pakalpojumus izmanto apmēram 80% uzņēmumu.
Drone "Cleanhouse" attīstību skaidroja ar investīcijām uzņēmēju izglītošanā un kvalitatīvu servisu, ko garantē lojāli un rūpīgi apmācīti servisa darbinieki, kā arī mūsdienīgu tehnoloģiju un uzkopšanas līdzekļu izmantošanu.
Kā informēja "Cleanhouse" pārstāvis, kompānija iecerējusi šā gada pavasarī ieviest ISO 9001:2000 kvalitātes vadības sertifikātu. Šogad uzņēmums turpinās attīstīt jaunus pakalpojumu veidus un plāno nākamgad sasniegt apgrozījuma pieaugumu par 40%, kā arī paplašināt tirgu ārpus Latvijas robežām, ieejot Krievijas un Ukrainas tirgū.