Telpu vienkāršota renovācija par dienas stacionāru un grāmatvedības telpu remonts. (45400000-1)
PAZIŅOJUMS PAR PLĀNOTO LĪGUMU
Publicēšanas datums: 16/04/2010
I SADAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1)NOSAUKUMS, ADRESE UN KONTAKTPERSONA(-AS)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs: SIA Rēzeknes Veselības aprūpes centrs, 40003280048
Pasta adrese: 18.Novembra ielā 41,Rēzeknē, LV-4600
Pilsēta: Rēzekne Pasta indekss: LV4600 Valsts: Latvija
Kontaktpersona(-as) Ilga Pavlovska Tālruņa numurs: 29359100
E-pasts: rezeknespoliklinika@navigator.lv Faksa numurs: 64624266
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL): www.rezekne.lv
Pircēja profila adrese (URL): 18.Novembra41, Rēzekne, LV4600
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija Jā ■ Nē □
Iepirkuma dokumentus var saņemt
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Piedāvājumi jāiesniedz
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)
□ Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
□ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
■ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Cits: □ Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
■ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Cita:
Pasūtītājs veic iepirkumu citu pasūtītāju vajadzībām Jā □ Nē ■
II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1. Iepirkuma līguma nosaukums:
Telpu vienkāršota renovācija par dienas stacionāru un grāmatvedības telpu remonts.
II.2. Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta NUTS kods LV005
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu (piegādes vai pakalpojumi), kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)
Būvdarbi ■ Piegāde □ Pakalpojumi □
Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta: 18.Novembra 41, Rēzekne, LV 4600
II.3. Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
Telpu vienkāršota renovācija par dienas stacionāru un grāmatvedības telpu remonts.
II.4. Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenais priekšmets
45400000-1 Papildu priekšmeti
II.5. Iepirkums ir sadalīts daļās JĀ □ Nē ■
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (lūdzu, atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.6. Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai no 05/05/2010(dd/mm/gggg)
līdz 02/08/2010(dd/mm/gggg)
III SADAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
III.1. Iepirkuma identifikācijas numurs: Rēzeknes VAC 2010/3
III.2. Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz
Datums 05/05/2010 (dd/mm/gggg) Darba laiks 8.00-16.00
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
III.4. Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 05/05/2010 (dd/mm/gggg) Laiks: 14:00
III.5. Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts) 05/05/2010 (dd/mm/gggg) Laiks: 14:00
Vieta: 18.Novembra 41., Rēzekne, LV4600, konferenču zālē
III.6. Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Kopienas fondi JĀ □ Nē ■
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības Jā □ Nē ■
Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8. Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPERSONAS