Tiesa atceļ aizliegumu Daugavpils pilsētas domei rīkot atkārtotu autotransporta mezgla būvniecības konkursu
Šodien Daugavpils tiesa atcēla savu jūnija sākumā pieņemto lēmumu aizliegt Daugavpils pilsētas domei rīkot atkārtotu konkursu par tiesībām veikt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbus.
Šodien Daugavpils tiesa atcēla savu jūnija sākumā pieņemto lēmumu aizliegt Daugavpils pilsētas domei rīkot atkārtotu konkursu par tiesībām veikt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbus.
Par to aģentūru LETA informēja Daugavpils domes preses sekretāre Ilona Petkeviča.
Kā aģentūrai LETA paskaidroja Daugavpils tiesas priekšsēdētājs Ernests Joksts, par savu iepriekšējā lēmuma atcelšanu Daugavpils tiesa izšķīrās Daugavpils pilsētas domes iesniegtās prasības izskatīšanas laikā, kad atklājās, ka SIA "Daugavpils ceļinieks", iesniedzot savu prasību tiesā, nav uzrādījis visus lietas apstākļus.
LETA jau informēja, ka Daugavpils pilsētas domes 4.maija ārkārtas sēdē pašvaldības deputāti pieņēma lēmumu neapstiprināt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvniecības 2001.gada 15.marta izsoles komisijas lēmumu, neslēgt līgumu ar konkursa uzvarētājiem un rīkot jaunu konkursu par tiesībām veikt autotransporta mezgla būvdarbus.
Šo lēmumu pašvaldības deputāti pieņēma, pamatojoties uz Daugavpils rajona prokuratūras sniegto informāciju par to, ka pret konkursa uzvarētāju SIA "Daugavpils ceļinieks" ir ierosināta krimināllieta, un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas speciālistu atzinumu par konkursa procesā pieļautajām nepilnībām.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas ar esošajiem tiltiem rekonstrukcija. Visi šie darbi konkursā uzvarējušajai firmai būs jāveic līdz 31.oktobrim.
Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla būvniecībai šogad ir piešķīrusi mērķdotāciju 280 000 latu apmērā. Aptuveni 47 000 latu minētā projekta realizācijā šogad plāno ieguldīt arī vietējā pašvaldība.
Ceļu pārvada būvniecība, kurš savienos Centru ar Jaunās Forštates mikrorajonu, kopumā izmaksās aptuveni 1,3 miljonu latu. Projektu tiek plānots realizēt divu triju gadu laikā.
Eksperti lēš, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA
Par to aģentūru LETA informēja Daugavpils domes preses sekretāre Ilona Petkeviča.
Kā aģentūrai LETA paskaidroja Daugavpils tiesas priekšsēdētājs Ernests Joksts, par savu iepriekšējā lēmuma atcelšanu Daugavpils tiesa izšķīrās Daugavpils pilsētas domes iesniegtās prasības izskatīšanas laikā, kad atklājās, ka SIA "Daugavpils ceļinieks", iesniedzot savu prasību tiesā, nav uzrādījis visus lietas apstākļus.
LETA jau informēja, ka Daugavpils pilsētas domes 4.maija ārkārtas sēdē pašvaldības deputāti pieņēma lēmumu neapstiprināt Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvniecības 2001.gada 15.marta izsoles komisijas lēmumu, neslēgt līgumu ar konkursa uzvarētājiem un rīkot jaunu konkursu par tiesībām veikt autotransporta mezgla būvdarbus.
Šo lēmumu pašvaldības deputāti pieņēma, pamatojoties uz Daugavpils rajona prokuratūras sniegto informāciju par to, ka pret konkursa uzvarētāju SIA "Daugavpils ceļinieks" ir ierosināta krimināllieta, un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas speciālistu atzinumu par konkursa procesā pieļautajām nepilnībām.
Daugavpils autotransporta mezgla 1.kārtas būvdarbos ietilps jauna tilta būvniecība pāri Šūņupītei, Kārklu ielas remonts, ceļu pārvada būvniecība un Stacijas ielas ar esošajiem tiltiem rekonstrukcija. Visi šie darbi konkursā uzvarējušajai firmai būs jāveic līdz 31.oktobrim.
Valsts investīciju programmas ietvaros Finansu ministrija Daugavpilij transporta mezgla būvniecībai šogad ir piešķīrusi mērķdotāciju 280 000 latu apmērā. Aptuveni 47 000 latu minētā projekta realizācijā šogad plāno ieguldīt arī vietējā pašvaldība.
Ceļu pārvada būvniecība, kurš savienos Centru ar Jaunās Forštates mikrorajonu, kopumā izmaksās aptuveni 1,3 miljonu latu. Projektu tiek plānots realizēt divu triju gadu laikā.
Eksperti lēš, ka trīsdesmit gadu laikā ekonomiskais efekts, ko dos minētā projekta realizācija, pārsniegs 25 miljonus latu.
Ivars Soikāns LETA