Tiltu pār Buļļupi būvēs "BMGS" un "Skonto būves" līgumsabiedrība
Šodien noslēgusies atkārtotā izsole, kurā tiesības veikt autoceļa tilta ar pieejām pār Buļļupi 1.kārtas izbūvi tika piešķirtas līgumsabiedrībai ar pilnu atbildību "BMGS S", informē Rīgas domes Satiksmes departaments.
Šodien noslēgusies atkārtotā izsole, kurā tiesības veikt autoceļa tilta ar pieejām pār Buļļupi 1.kārtas izbūvi tika piešķirtas līgumsabiedrībai ar pilnu atbildību "BMGS S", informē Rīgas domes Satiksmes departaments.
Kā liecina Uzņēmumu reģistra apkalpojošās firmas "Lursoft" datu bāze, "BMGS S" ir SIA "Skonto būve" un AS "BMGS" šā gada 12.jūnijā dibināta līgumsabiedrība, kurā katrs dalībnieks pamatkapitālā ieguldījis pa 1000 latiem.
Izsolē pieteikumus bija iesnieguši četri pretendenti - "BMGS S", SIA "Tilts", SIA "Viadukts" un AS "Venceb".
Līgumu ar "BMGS S" paredzēts noslēgt tuvākajā laikā un saskaņā ar līguma projektu tiltam pār Buļļupi jābūt gatavam 9 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
Šī bija atkārtotā izsole, jo iepriekšējā, kas tika izsludināta pagājušā gada oktobrī, beidzās bez rezultāta. Iepriekšējā izsoles komisija pieņēma lēmumu noraidīt iesniegtos piedāvājumus kā neizdevīgus pašvaldībai un kā neatbilstošus pasūtītāja noteiktajām prasībām.
Kā ziņots, jaunais tilts pār Buļļupi būs 179,2 metrus garš un 18 metrus plats, tai skaitā brauktuves platums būs 10 metri. Tiltu plānots būvēt divus gadus, tas kopumā izmaksās apmēram 6,5 miljonus latu.
Tilta celtniecība ir ļoti nozīmīga Rīgas ostas tālākai attīstībai, jo ļaus savienot galvenās kravu plūsmas ar ostas centrālo daļu, kas atrodas 12 kilometrus no Daugavas ietekas. Rīgas ostā tāpat kā Ventspilī un Klaipēdā var ienākt kuģi ar 17 metru iegrimi, ja vien tiek sakārtota ostas infrastruktūra.
Iecerētais tilts ir cieši saistīts ar visas Rīgas tālāko attīstību, jo nākotnē tas būs sasaistīts ar topošo Ziemeļu tiltu vai tuneli zem Daugavas.
Andrejs Mēters LETA
Kā liecina Uzņēmumu reģistra apkalpojošās firmas "Lursoft" datu bāze, "BMGS S" ir SIA "Skonto būve" un AS "BMGS" šā gada 12.jūnijā dibināta līgumsabiedrība, kurā katrs dalībnieks pamatkapitālā ieguldījis pa 1000 latiem.
Izsolē pieteikumus bija iesnieguši četri pretendenti - "BMGS S", SIA "Tilts", SIA "Viadukts" un AS "Venceb".
Līgumu ar "BMGS S" paredzēts noslēgt tuvākajā laikā un saskaņā ar līguma projektu tiltam pār Buļļupi jābūt gatavam 9 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
Šī bija atkārtotā izsole, jo iepriekšējā, kas tika izsludināta pagājušā gada oktobrī, beidzās bez rezultāta. Iepriekšējā izsoles komisija pieņēma lēmumu noraidīt iesniegtos piedāvājumus kā neizdevīgus pašvaldībai un kā neatbilstošus pasūtītāja noteiktajām prasībām.
Kā ziņots, jaunais tilts pār Buļļupi būs 179,2 metrus garš un 18 metrus plats, tai skaitā brauktuves platums būs 10 metri. Tiltu plānots būvēt divus gadus, tas kopumā izmaksās apmēram 6,5 miljonus latu.
Tilta celtniecība ir ļoti nozīmīga Rīgas ostas tālākai attīstībai, jo ļaus savienot galvenās kravu plūsmas ar ostas centrālo daļu, kas atrodas 12 kilometrus no Daugavas ietekas. Rīgas ostā tāpat kā Ventspilī un Klaipēdā var ienākt kuģi ar 17 metru iegrimi, ja vien tiek sakārtota ostas infrastruktūra.
Iecerētais tilts ir cieši saistīts ar visas Rīgas tālāko attīstību, jo nākotnē tas būs sasaistīts ar topošo Ziemeļu tiltu vai tuneli zem Daugavas.
Andrejs Mēters LETA