Tirdzniecības centra "Spice" otrajā celtniecības kārtā plāno investēt 8 miljonus latu
Tirdzniecības centra "Spice" akcionārs "ELL nekustamie īpašumi" plāno investēt 8 miljonus latu centra otrajā celtniecības kārtā, dubultojot platību, lai centrs kļūtu par lielāko atpūtas un tirdzniecības kompleksu Rīgā.
Tirdzniecības centra "Spice" akcionārs "ELL nekustamie īpašumi" plāno investēt 8 miljonus latu centra otrajā celtniecības kārtā, dubultojot platību, lai centrs kļūtu par lielāko atpūtas un tirdzniecības kompleksu Rīgā.
Kā aģentūru LETA informēja "Spices" direktore Iveta Lāce, gada laikā "Spice" ir kļuvusi par vienu no pieciem apmeklētākajiem tirdzniecības centriem, kuru dienā apmeklē vairāk nekā 8 000 pircēju. Aptuveni 70% no centra apgrozījuma veido apģērbu un apavu pirkumi.
Tiek prognozēts, ka turpmāko pāris gadu laikā tirdzniecības centru skaits varētu dubultoties, tā veicinot konkurenci. Patērētāju pētījumi liecina, ka šajā konkurencē būs svarīga ne tikai centru atrašanās vieta, labas cenas un laipnas pārdevējas, bet arī atšķirīgs piedāvājums, stāstīja Lāce. Kopumā "Spicē" darbojas vairāk nekā 50 veikali.
"Mūsu priekšrocība ir tā, ka "Spice" ir vienīgais tirdzniecības centrs Pārdaugavā, pa ceļam uz Jūrmalu," uzsver Lāce.
"Nākotnē paredzēts attīstīt šo teritoriju par lielāko atpūtas un tirdzniecības kompleksu pilsētā, kur papildus iepirkšanās iespējām tiks piedāvāta arī atpūta un izklaide, piemēram, kino, bērnu atrakcijas un slidotava," uzsver Lāce.
Projekta otro kārtu plānots realizēt 1,5 gadu laikā. Līdz šim tirdzniecības centra celtniecībā un labiekārtošanā ieguldītas investīcijas 8,5 miljonu latu apmērā.
Rīt, 2.novembrī, "Spice" atzīmēs gada jubileju, kuru paredzēts svinēt kopā ar centra apmeklētājiem visas dienas garumā. Plkst.17 svinīgi tiks nopūsta jubilejas svecīte uz 2,4x1 metru lielās tortes.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA
Kā aģentūru LETA informēja "Spices" direktore Iveta Lāce, gada laikā "Spice" ir kļuvusi par vienu no pieciem apmeklētākajiem tirdzniecības centriem, kuru dienā apmeklē vairāk nekā 8 000 pircēju. Aptuveni 70% no centra apgrozījuma veido apģērbu un apavu pirkumi.
Tiek prognozēts, ka turpmāko pāris gadu laikā tirdzniecības centru skaits varētu dubultoties, tā veicinot konkurenci. Patērētāju pētījumi liecina, ka šajā konkurencē būs svarīga ne tikai centru atrašanās vieta, labas cenas un laipnas pārdevējas, bet arī atšķirīgs piedāvājums, stāstīja Lāce. Kopumā "Spicē" darbojas vairāk nekā 50 veikali.
"Mūsu priekšrocība ir tā, ka "Spice" ir vienīgais tirdzniecības centrs Pārdaugavā, pa ceļam uz Jūrmalu," uzsver Lāce.
"Nākotnē paredzēts attīstīt šo teritoriju par lielāko atpūtas un tirdzniecības kompleksu pilsētā, kur papildus iepirkšanās iespējām tiks piedāvāta arī atpūta un izklaide, piemēram, kino, bērnu atrakcijas un slidotava," uzsver Lāce.
Projekta otro kārtu plānots realizēt 1,5 gadu laikā. Līdz šim tirdzniecības centra celtniecībā un labiekārtošanā ieguldītas investīcijas 8,5 miljonu latu apmērā.
Rīt, 2.novembrī, "Spice" atzīmēs gada jubileju, kuru paredzēts svinēt kopā ar centra apmeklētājiem visas dienas garumā. Plkst.17 svinīgi tiks nopūsta jubilejas svecīte uz 2,4x1 metru lielās tortes.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA