building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi1688
Nozares raksti32877
VSAA ēkas Lāčplēša ielā 70 a, Rīgā, 6. stāva telpu renovācija un aprīkošana : building.lv - par būvniecību Latvijā

VSAA ēkas Lāčplēša ielā 70 a, Rīgā, 6. stāva telpu renovācija un aprīkošana


Reģistrācijas datums 25 04 2008
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

IEDAĻA I: LĪGUMSLĒDZĒJA IESTĀDE
I.1)NOSAUKUMS, ADRESES UN KONTAKTPUNKTS(-I) Pilns nosaukums Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA)
Nodokļu maksātāja reģ. numurs LV 90001669496
Pasta adrese Lāčplēša iela 70 a
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1011 Valsts LV
Kontaktpunkts (-i) Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 301. kabinets, Lāčplēša iela 70 a, Rīga, Latvija, LV – 1011
Kontaktpersona (-as) VSAA Administratīvi saimnieciskā departamenta Apsaimniekošanas daļas vadītājs Uģis Kažoks Telefons 67011801
E-pasts: Ugis.Kazoks@vsaa.lv Fakss: 67013614
Interneta adrese (-es)(ja piemērojams)
Līgumslēdzēja vispārējā adrese (URL): www.vsaa.lv
Pircēja profila adrese (URL):

Papildu informāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
□ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. I
Specifikācijas un papildu dokumentāciju (ieskaitot dokumentus attiecībā uz dinamisko iepirkumu sistēmu) var saņemt:
□ Iepriekš minētajā(-os) kontaktpunktā(-os)
■ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. II
Piedāvājumi vai dalības pieteikumi jānosūta:
□ Iepriekš minētajam(-ies) kontaktpunktam(-iem)
■ Citādi: lūdzu aizpildiet pielikumu A. III

I.2) LĪGUMSLĒDZĒJAS IESTĀDES VEIDS UN GALVENĀ DARBĪBAS JOMA VAI JOMAS □ Ministrija vai kāda cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
■ Valsts vai federāla aģentūra/birojs
□ Reģionāla vai vietēja iestāde
□ Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
□ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Citi (Lūdzu norādīt) ■ Vispārējie sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
□ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Citi (Lūdzu norādīt)
Līgumslēdzēja iestāde pērk citu līgumslēdzēju iestāžu vārdā Jā □ Nē ■


II IEDAĻA: LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts II.1.1)līguma nosaukums, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde
VSAA ēkas Lāčplēša ielā 70 a, Rīgā, 6. stāva telpu renovācija un aprīkošana
II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, piegādes vai pakalpojumu sniegšanas vieta (Izvēlieties tikai vienu kategoriju - būvdarbi, piegādes vai pakalpojumi - kas visvairāk atbilst jūsu līguma vai iepirkuma(-u) konkrētajam mērķim)
(a) Būvdarbi ■ (b) Piegāde □ (c) Pakalpojumi □
Būvdarbu realizācija ■ Pirkums □ Pakalpojumu kategorija Nr. 0
Projektēšana un būvdarbu realizācija □ Noma (Izpirkumnoma) □ (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skaitīt Direktīvas 2004/17/EK XVIIA un XVIIB Pielikumu)
Darba izpilde (realizācija) ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzēju iestāžu norādītajām prasībām [v1] □ Īrēšana □
Īrējumpirkšana □
Minēto variantu kombinācija □
Galvenā būvdarbu veikšanas vieta Galvenā piegādes vieta Galvenā pakalpojumu sniegšanas vieta
Lāčplēša iela 70 a, Rīga, Latvija
Nuts kods LV003 Nuts kods Nuts kods
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Pamatnolīguma izveidošanu □
II.1.4) Informācija par pamatnolīgumu (attiecīgā gadījumā)
Pamatnolīgums ar vairākiem uzņēmējiem

Paredzētais pamatolīguma dalībnieku skaits 0
VAI, ja piemērojams, maksimālais dalībnieku skaits 0 □



Pamatnolīgums ar vienu uzņēmēju








Pamatnolīguma darbības laiks:gados: 0 vai mēnešos: 0
Pamatnolīguma, kura darbības laiks pārsniedz četrus gadus, pamatojums:

Paredzamā iepirkuma kopējā vērtība visa pamatnolīguma darbības laikā (ja piemērojams; tikai ar cipariem):
Paredzamā vērtība, bez PVN: 0.00 Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma (-u) apraksts
VSAA ēkas Lāčplēša ielā 70 a, Rīgā, 6. stāva telpu renovācija un aprīkošana, saskaņā ar atklāta konkursa nolikuma Tehniskajām specifikācijām un atbilstoši VSAA 6. stāva telpu interjera dizaina izstrādes plānam.
II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)
Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets 45400000-1
Papildus priekšmets (-i)



II.1.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement
JĀ ■ NĒ □

II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām, izmantojiet B pielikumu tik reižu, cik ir daļu)

JĀ □ NĒ ■ Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par (atzīmējiet tikai vienu kvadrātiņu):
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) Var iesniegt piedāvājuma variantus?
JĀ □ NĒ ■

II.2) LĪGUMA APJOMS UN ROBEŽAS
II.2.1) Kopējais apjoms vai galējās robežas (ieskaitot visas daļas un iespējas, ja piemērojams)
saskaņā ar tehniskajām specifikācijām

Ja piemērojams,paredzamā vērtība, bez PVN (tikai cipariem): Valūta:
vai diapazons robežās: no 0.00 līdz 0.00 Valūta:

II.2.2) Iespējas (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, šo iespēju apraksts:


Ja zināms, provizoriskais laika grafiks šo iespēju izmantošanai:
mēnešos: 2 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

Iespējamo atjaunošanas reižu skaits (ja ir paredzēts): 0 VAI robežās: no 0 līdz 0

Ja zināms, atkārtotu līgumu gadījumā plānotais laika grafiks turpmākajiem uzaicinājumiem uz konkursu:
mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

II.3) LĪGUMA DARBĪBAS LAIKS VAI IZPILDES TERMIŅŠ
Līguma darbības laiks mēnešos: 2 vai dienās 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Izpilde 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)


III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1) NOSACĪJUMI ATTIECĪBĀ UZ LĪGUMU III.1.1) Vajadzīgās iemaksas un garantijas (ja piemērojams)
Piedāvājuma nodrošinājums – bankas izsniegts piedāvājuma nodrošinājums Ls 5 300,00 (pieci tūkstoši trīs simti lati 00 santīmi) apmērā. Izpildītājam būs jāiesniedz Līguma izpildes nodrošinājums – bankas izsniegta garantija uz Līguma izpildes periodu 10% (desmit procenti) apmērā no Līguma kopējās summas. Izpildītājam būs jāveic darbu un risku apdrošināšana.
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz attiecīgajiem noteikumiem, kas tos regulē
Ikmēneša norēķinu kārtība: Pasūtītājs ikmēneša norēķinus par izpildītajiem darbiem veiks 10 (desmit) darba dienu laikā pēc līgumslēdzēju abpusējas ikmēneša darbu atskaites parakstīšanas un rēķina apstiprināšanas, pārskaitot attiecīgo naudas summu uz izpildītāja norādīto bankas kontu.
III.1.3) Juridiskā forma, kādā jāapvienojas komersantu [uzņēmēju] grupai, kurai tiks piešķirtas līgumu slēgšanas tiesības(ja piemērojams)

III.1.4) Citi konkrēti nosacījumi, kas attiecināmi uz līguma izpildi JĀ ■ NĒ □
(ja piemērojams)
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts: Garantijas prasības veiktajiem darbiem – vismaz 24 (divdesmit četri) mēneši.

III.2) DALĪBAS NOSACĪJUMI
III.2.1) Komersantu (uzņēmēju) personiskais stāvoklis, ieskaitot prasības attiecībā uz iekļaušanu profesiju vai arodu reģistros

Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
• Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izziņa, kas izdota ne agrāk kā 6 (sešus) mēnešus pirms piedāvājuma iesniegšanas dienas un kas apliecina, ka Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta un kurā norādītas personas, kurām ir Pretendenta uzņēmuma pārstāvības un paraksta tiesības (kopija), • Izziņa, kuru izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrēšanas iestāde citā valstī, kur Pretendents reģistrēts, kas izdota ne agrāk kā 6 (sešus) mēnešus pirms piedāvājuma iesniegšanas dienas un kura apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu (kopija), • Pretendenta vadītāja vai Pretendenta pilnvarotās personas (pievienojams pilnvaras oriģināls) parakstīts apliecinājums, kas sagatavots atbilstoši Konkursa nolikuma 6. pielikumā norādītajai formai (oriģināls), • Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents un iesaistītie apakšuzņēmēji ir reģistrēti likumā noteiktajā kārtībā (kopija), • Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecība, kas apliecina, ka Pretendents un iesaistītie apakšuzņēmēji ir reģistrēti Būvkomersantu reģistrā saskaņā ar 28.06.2005. LR Ministru kabineta noteikumiem Nr.453 "Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi" (kopija).
III.2.2) Saimnieciskās un finansiālās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
• Peļņas vai zaudējumu aprēķins par 2005., 2006., 2007.gadu. Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
• Pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo 3 (trīs) gadu laikā (izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) pārsniedz piedāvāto līgumsummu (ar PVN) vismaz 3 (trīs) reizes.
III.2.3) Tehniskās spējas
Informācija un formalitātes, kas nepieciešamas, lai izvērtētu, vai prasības ir izpildītas:
• Pretendenta vadītāja vai Pretendenta pilnvarotās personas parakstīts apliecinājums, kas sagatavots atbilstoši Konkursa nolikumā norādītajai formai (oriģināls); • Gadījumā, ja Pretendents paredzējis iesaistīt apakšuzņēmējus: - Pretendenta un tā iesaistīto apakšuzņēmēju vienošanās kopijas, - Pretendenta sagatavota informācija, kurā norādītas tās līguma daļas (norādot – kādus darbus, kādā apjomā un kurš apakšuzņēmējs veiks), kuras Pretendents nodod izpildei apakšuzņēmējam/-iem, kā arī norādīti visi iespējamie paredzamie apakšuzņēmēji; - Par katru apakšuzņēmēju, kuru Pretendents šo būvdarbu izpildē ir paredzējis iesaistīt, jāiesniedz Konkursa nolikuma 4.2.2. – 4.2.6. punktos norādītie Pretendentu atlases dokumenti; • Atsauksmes no 3 (trīs) Pretendenta klientiem, ar kuriem Pretendentam kopš 2005. gada bijuši noslēgti līgumi par līdzvērtīga rakstura (biroja ēkā) un apjoma (naudas izteiksmē) darbu izpildi paša spēkiem vai kopā ar iesaistītu apakšuzņēmēju; šīm atsauksmēm jāiever šāda informācija: - veiktie telpu renovācijas un aprīkošanas darbi, to apjoms, - Pretendenta klienta apmierinātības līmenis ar Pretendenta sniegtajiem telpu renovācijas un aprīkošanas darbiem, - Pretendenta spēja telpu renovācijas un aprīkošanas darbu izpildē ievērot līgumā noteiktos termiņus; - Atsauksmēm jābūt Pretendenta klienta (telpu renovācijas un aprīkošanas darbu saņēmēja) uzņēmuma vadītāja vai pilnvarotās personas parakstītām. • Latvijas Būvinženieru savienības(vai līdzvērtīgas organizācijas citā valstī) izsniegts sertifikāts būvdarbu vadītājam (kopija); • Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegta reģistrācijas apliecība, kas apliecina, ka Pretendents un iesaistītie apakšuzņēmēji ir reģistrēti Būvkomersantu reģistrā saskaņā ar 28.06.2005. LR Ministru kabineta noteikumiem Nr.453 "Būvkomersantu reģistrācijas noteikumi" (kopija); • Latvijas Republikas Uzņēmuma reģistra (Komercreģistra) vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegta reģistrācijas apliecība vai izziņa, kas apliecina, ka Pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā (kopija). Minimālās prasības standartiem, kas varētu būt jāizpilda (ja piemērojams):
• Pretendentam ir tiesības un spējas paredzētajā līguma izpildes periodā veikt telpu renovācijas un aprīkošanas darbus saskaņā ar Tehnisko specifikāciju prasībām; • Pretendentam paša spēkiem jāveic vismaz 30% (trīsdesmit procenti) no kopējā telpu renovācijas un aprīkošanas darbu apjoma; • Pretendentam iepirkuma līguma izpildē jāiesaista pieredzējis un augsti kvalificēts personāls / apakšuzņēmēji, kas spēj sniegt profesionālus telpu renovācijas un aprīkošanas darbus saskaņā ar Konkursa nolikuma Tehnisko specifikāciju prasībām; • Pretendenta piesaistītais būvdarbu vadītājs ir sertificēts; • Pretendents (un tā apakšuzņēmēji) ir reģistrēts/-i atbilstoši normatīvo aktu prasībām nepieciešamo darbu veikšanai.
III.2.4) Priviliģēto tiesību līgumi (Rezervēti līgumi) (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Līgums rezervēts tikai aizsargātām darbnīcām □
Līguma izpilde rezervēta aizsargātas nodarbinātības programmas ietvaros □

III.3) ĪPAŠI NOSACĪJUMI PAKALPOJUMU LĪGUMIEM
III.3.1)Pakalpojuma izpildei nepieciešama konkrēta profesionālā kvalifikācija JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgo likumu, normatīvo vai administratīvo aktu:

III.3.2)Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojumu izpildi atbildīgo darbinieku vārdi un profesionālā kvalifikācija JĀ □ NĒ ■


IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1) Procedūras veids IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □
Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:

Sarunu procedūra

Kandidāti jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā norādīt iedaļā VI.3) "Papildu informācija" jau atlasīto komersantu [uzņēmēju] nosaukumi/vārdi un adreses
Paātrināta sarunu procedūra

Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:

Cenu aptauja □

IV.1.2) Ierobežojumi attiecībā uz uzņēmēju skaitu, kurus uzaicinās iesniegt piedāvājumus vai piedalīties (slēgta konkursa un sarunu procedūra, cenu aptauja)

Paredzētais uzņēmēju skaits
vai paredzētais minimālais skaits 0 un, ja piemērojams, maksimālais skaits 0

Objektīvie kritēriji, lai izvēlētos ierobežotu kandidātu skaitu:

IV.1.3) Uzņēmēju skaita samazināšana sarunu vai aptaujas laikā (sarunu procedūra, cenu aptauja)
Piemēro procedūru, ko dala posmos, lai pakāpeniski samazinātu apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu JĀ □ NĒ □

IV.2)PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI IV.2.1) Piešķiršanas kritēriji (lūdzu, atzīmējiet attiecīgo (-os) kvadrātiņu(-us))

Piedāvājums ar viszemāko cenu □
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar ■
□ zemāk minētajiem kritērijiem (norādīt piešķiršanas kritērijus ar to īpatsvaru vai dilstošā secībā pēc to nozīmīguma, ja īpatsvaru nav iespējas noteikt pamatotu iemeslu dēļ)
□ kritērijiem, kas noteikti specifikācijās, uzaicinājumā iesniegt piedāvājumus vai uzsākt sarunas

Kritēriji Īpatsvars
1 . Cena (piedāvāta cena), t.sk. avansa maksājuma nepieciešamība (20 punkti tiek piešķirti, ja Pretendents nepieprasa avansa maksājumu). 70
2 . Kvalitāte, t.i. garantijas laiks (10 punkti tiek piešķirti par katriem 12 papildus garantijas mēnešiem sākot no 24 mēnešiem (min. garantijas termiņš saskaņā ar specifikāciju), bet ne vairāk kā 30 punkti kopā). 30
3 .
4 .
5 .
6 .
7 .
8 .
9 .
10.

IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole JĀ □ NĒ ■
Ja jā, papildu informācija par elektronisko izsoli (attiecīgā gadījumā)


IV.3) ADMINISTRATĪVĀ INFORMĀCIJA
IV.3.1) Identifikācijas numurs, ko piešķīrusi līgumslēdzēja iestāde (ja piemērojams)
VSAA - 2008/150
IV.3.2) Iepriekšējās publikācijas par šo pašu līgumu JĀ □ NĒ ■

Ja jā:
Periodisks informatīvs paziņojums □ Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

Citas iepriekšējas publikācijas (ja piemērojams) □
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
Paziņojuma numurs OV: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.3) Nosacījumi, lai saņemtu specifikācijas un papildu dokumentāciju (izņemot DIS) vai aprakstošo dokumentu (cenu aptaujas gadījumā)
Termiņš dokumentu pieprasījumu saņemšanai vai piekļuvei dokumentiem
Datums: 17 / 06 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 12.00
Dokumentus izsniedz par samaksu jā □ nē ■
Ja jā, cena (tikai cipariem) Valūta:
Maksājuma noteikumi un veids:

IV.3.4) Termiņš piedāvājumu vai dalības pieteikumu saņemšanai
Datums 17 / 06 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks: 12.00
IV.3.5) Dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājumu nosūtīšanas datums atlasītajiem kandidātiem (slēgtas vai sarunu procedūras, un cenu aptaujas gadījumā)
Datums 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
IV.3.6) Valoda (-s), kuru (-as) var izmantot piedāvājumā vai dalības pieteikumā
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.7) Minimālais laika posms, kura laikā pretendentam jāuztur piedāvājums (atklātas procedūras gadījumā)
Līdz: 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)
VAI Ilgums mēnešos: 0 VAI dienās: 60 (no piedāvājuma saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.8) Piedāvājumu atvēršanas nosacījumi
Datums: 17 / 06 / 2008 (dd/mm/gggg) Laiks:

Vieta (ja piemērojams): plkst.12.00, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 301. kabinets, Lāčplēša iela 70a, Rīga, Latvija
Personas, kurām ir atļauts piedalīties piedāvājumu atvēršanā (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■



VI IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCJA VI.1) ŠIS IR KĀRTĒJAIS IEPIRKUMS (ja piemērojams) JĀ □ NĒ ■
Ja jā, plānotais laiks turpmāku paziņojumu publicēšanai:
VI.2) LĪGUMS (-I) SAISTĪTS AR PROJEKTU UN/VAI PROGRAMMU, KO FINANSĒ KOPIENAS FONDI JĀ □ NĒ ■
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):

VI.3) Papildu informācija (ja piemērojams)
Līguma izpildes vietas – VSAA ēkas, Lāčplēša ielā 70 a, Rīgā, 6.stāva telpas (Objekts) apmeklēšana notiek visiem Pretendentiem vienlaicīgi: 2008. gada 30. maijā, plkst.10.00.
VI.4) PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS
VI.4.1) Struktūra, kas atbildīga par pārsūdzības procedūrām
Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 7326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 7326720

Struktūra, kas atbildīga par starpniecības procedūrām (ja piemērojams) Pilns nosaukums:

Reģ. Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- 0 Valsts: LV
E-pasts: Telefons:
Interneta adrese (URL): Fakss:

VI.4.2) Pārsūdzību iesniegšana(lūdzu, aizpildiet pozīciju VI.4.2 VAI, vajadzības gadījumā, pozīciju VI4.3)
Precīza informācija par pārsūdzību iesniegšanas termiņu (-iem):
Ne vēlāk kā 6 (sešas) darbdienas pirms piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām iesniedz Pasūtītājam. Ja Pasūtītājs 2 (divu) darba dienu laikā nav novērsis iesniegumā norādītos pārkāpumus vai nav sniedzis rakstveida atbildi, iesnieguma iesniedzējs līdz piedāvājuma iesniegšanas termiņa beigām var iesniegt iesniegumu Iepirkumu uzraudzības birojam.
VI.4.3) Iestāde, kur var saņemt informāciju par pārsūdzību iesniegšanu Pilns nosaukums:
Iepirkumu uzraudzības birojs
Reģ. Nr. LV 90001263305
Pasta adrese: Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1010 Valsts: LV
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons: 7326719
Interneta adrese (URL): www.iub.gov.lv Fakss: 7326720

VI.5)ŠĀ PAZIŅOJUMA NOSŪTĪŠANAS DATUMS: 25 / 04 / 2008 (dd/mm/gggg)



PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI


I) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU INFORMĀCIJU Pilns nosaukums:

reģ.Nr.
Pasta adrese:
Pilsēta: Pasta indekss: LV- Valsts:
Kontaktpunkts (-i):
Kontaktpersona (-as): Telefons:
E-pasts: Fakss:
Interneta adrese (URL):


II) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR VAR SAŅEMT PAPILDU DOKUMENTUS (IESKAITOT DOKUMENTUS ATTIECĪBĀ UZ DINAMISKO IEPIRKUMU SISTĒMU)

Pilns nosaukums:
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
reģ.Nr. 90001669496
Pasta adrese: Lāčplēša iela 70 a
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1011 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 301. kabinets, Lāčplēša iela 70 a Rīga, latvija, LV – 1011
Kontaktpersona (-as): VSAA Administratīvi saimnieciskā departamenta Iepirkumu un saimnieciskās apgādes daļas iepirkumu speciāliste Evija Nagle Telefons: 67013683
E-pasts: Evija.Nagle@vsaa.lv Fakss: 67013614
Interneta adrese (URL): www.vsaa.lv


III) ADRESES UN KONTAKTPUNKTI, KUR JĀNOSŪTA PIEDĀVĀJUMI/DALĪBAS PIETEIKUMI

Pilns nosaukums:
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
reģ.Nr. 90001669496
Pasta adrese: Lāčplēša iela 70 a
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV- 1011 Valsts: LV
Kontaktpunkts (-i): Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, 301. kabinets, Lāčplēša iela 70 a Rīga, latvija, LV – 1011
Kontaktpersona (-as): VSAA Administratīvi saimnieciskā departamenta Iepirkumu un saimnieciskās apgādes daļas iepirkumu speciāliste Evija Nagle Telefons: 67013683
E-pasts: Evija.Nagle@vsaa.lv Fakss: 67013614
Interneta adrese (URL): www.vsaa.lv



PIELIKUMS B
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM





Daļa Nr. 1 Nosaukums

1) ĪSS APRAKSTS

2) KOPĒJĀ PUBLISKĀ IEPIRKUMA VĀRDNĪCA (CPV) Galvenā vārdnīca Papildvārdnīca (ja piemērojams)
Galvenais priekšmets
Papildus priekšmets (-i)





3) APJOMS VAI ROBEŽAS

Ja zināms, paredzamās izmaksas, bez PVN (ja piemērojams; tikai cipariem) Valūta:

vai diapazons robežās no līdz Valūta:
4)NORĀDE UZ ATŠĶIRĪGU LĪGUMA DARBĪBAS LAIKU VAI ATŠĶIRĪGU DATUMU UZSĀKŠANAI/PABEIGŠANAI(ja piemērojams)


Paredzētais datums (ja zināms)Piešķiršanas procedūras uzsākšanai 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

Līguma darbības laiks mēnešos: 0 vai dienās: 0 (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

vai Uzsākšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

Pabeigšana 00 / 00 / 0000 (dd/mm/gggg)

5)Papildu informācija par daļām






Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.