VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" A korpusa būvprojekta izstrādes un autoruzraudzības pakalpojumi (79410000-1, 71220000-6) Prognozētā līgumcena: 4 000 000,00
PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU
Publicēšanas datums: 17/11/2009
I SADAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1)NOSAUKUMS, ADRESE UN KONTAKTPERSONA(-AS)
Pilns nosaukums Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
(arī reģistrācijas numurs) 40003457109
Pasta adrese Pilsoņu iela 13
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV - 1002 Valsts Latvija
Kontaktpersona(-as) Iepirkumu daļas vadītājs Jānis Jakobovičs, Iepirkumu daļas vadītāja vietniece Ilze Sakne Telefons 67069780, 67069786
E-pasts: janis.jakobovics@stradini.lv, ilze.sakne@stradini.lv Fakss: 67095312
Interneta adrese (-es)(ja nepieciešams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): www.stradini.lv
Pircēja profila adrese (URL):
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija Jā ■ Nē □
Papildu informāciju par iepirkuma procedūru var saņemt:
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Nolikumu un citu dokumentāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Piedāvājumi un pieteikumi jāiesniedz
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)
□ Ministrija vai jebkura cita valsts iestāde (arī tās reģionālās apakšnodaļas)
□ Valsts aģentūra/birojs
□ Pašvaldība vai pašvaldības iestāde
□ Pašvaldības aģentūra/birojs
■ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Cits: □ Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
■ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Cita:
Pasūtītājs rīkojas citu pasūtītāju vārdā Jā □ Nē ■
II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1. Apraksts
II.1.1)LĪGUMA NOSAUKUMS
VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" A korpusa būvprojekta izstrādes un autoruzraudzības pakalpojumi
II.1.2) LĪGUMA VEIDS UN BŪVDARBU VEIKŠANAS, PIEGĀDES VAI PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS VIETA Nuts kods LV006
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu (piegādes vai pakalpojumi), kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)
Būvdarbi □ Piegāde □ Pakalpojumi ■
□ Būvdarbu veikšana □ Pirkums Pakalpojumu kategorijas Nr. (atbilstoši pakalpojumu līgumu nomenklatūrai) 12.
□ Projektēšana un būvdarbu veikšana □ Nomaksas pirkums (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skatīt Publisko iepirkumu likuma 2.pielikumu)
□ Būvdarbu veikšana ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzējas iestādes norādītajām prasībām □ Noma
□ Noma ar izpirkuma tiesībām
□ Īre
□ Īre ar izpirkuma tiesībām
□ Minēto piegāžu veidu kombinācija
Būvdarbu veikšanas vieta: Piegādes vieta: Pakalpojumu sniegšanas vieta: Pilsoņu iela 13, Rīga
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Vispārīgo vienošanos
□
II.1.4) Informācija par vispārīgo vienošanos
Vispārīgās vienošanās dalībnieku skaits:
vai paredzētais maksimālais dalībnieku skaits
Vispārīgās vienošanās darbības termiņš: gados:
vai mēnešos:
Pamatojums vispārīgās vienošanās darbības termiņam, kas pārsniedz četrus gadus:
Paredzamā līgumcena visā vispārīgās vienošanās darbības laikā (ja piemērojams; tikai cipariem):
Paredzamā līgumcena, bez PVN: Valūta
vai diapazons robežās: no
līdz Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un paredzamā līgumcena (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma apraksts
VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" A korpusa būvprojekta izstrādes un autoruzraudzības pakalpojumi
II.1.6) IEPIRKUMA NOMENKLATŪRA (CPV)
Galvenais priekšmets
71220000-6 Papildu priekšmeti
79410000-1
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ Nē □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet pielikumu B tik reižu, cik ir daļu) JĀ □ Nē ■
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par:
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) VAR IESNIEGT PIEDĀVĀJUMU VARIANTUS JĀ □ Nē ■
II.2 Līguma apjoms vai robežas
II.2.1) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts, kā arī, ja zināms, paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida apraksts un daudzums vai paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta (ieskaitot visas daļas)
Paredzamā līgumcena, bez PVN (tikai cipariem): 4 000 000.00 Valūta: LVL
vai diapazons robežās: no
līdz Valūta: LVL
II.2.2) Iespējami papildu būvdarbu, piegāžu vai pakalpojumu iepirkumi JĀ □ Nē ■
Ja jā, to apraksts:
Paredzamais papildu iepirkumu veikšanas laika grafiks: mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Ja paredzēts, iespējamo līguma atjaunošanas reižu skaits: vai iespējamo līguma atjaunošanas reižu diapazons robežās: no līdz
Ja zināms, regulāru publisku piegādes vai pakalpojumu līgumu vai noteiktā laika posmā atjaunojamu līgumu gadījumā, turpmāko paredzēto līgumu slēgšanas grafiks:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3 Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai no (dd/mm/gggg)
līdz 01/12/2011(dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1. Nosacījumi attiecībā uz līgumu
III.1.1) Informācija par nodrošinājumu (nepieciešamajām iemaksām) un garantijām (ja paredzēts)
4% (četru procentu) apmērā no piedāvājuma summas (neieskaitot PVN)
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz avotiem, kas attiecīgos jautājumus regulē
nolikums
III.1.3) Juridiskais statuss, kādā jāizveidojas piegādātāju apvienībai, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt līgumu (ja nepieciešams līguma noteikumu sekmīgai izpildei)
III.1.4) Īpaši iepirkuma līguma izpildes nosacījumi (ja paredzēti)
Jā □ Nē ■
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts
III.2. Dalības nosacījumi
III.2.1) Noteikumi piegādātāju izslēgšanai no turpmākas dalības iepirkuma procedūrā, kā arī iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai
nolikumā
III.2.2) Saimnieciskais un finansiālais stāvoklis
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju saimniecisko un
finansiālo stāvokli:
nolikumā Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai:
nolikumā
III.2.3) Tehniskās un profesionālās spējas
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju tehniskajām un profesionālajām spējām:
nolikumā Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai:
nolikumā
III.2.4) Privileģētais līgums
Jā □ Nē ■
III.3. Īpaši nosacījumi pakalpojumu līgumiem
III.3.1) Pakalpojuma sniegšanas tiesības ar normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem ir rezervētas konkrētas profesijas pārstāvjiem
Jā □ Nē ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgajiem normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojuma sniegšanu atbildīgā personāla sastāvs un profesionālā kvalifikācija
Jā □ Nē ■
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1. procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □ Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Piegādātāji jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā, iedaļā VI.3)"Cita papildu informācija" jānorāda jau atlasīto piegādātāju nosaukumi (fiziskām personām – vārdi, uzvārdi) un adreses
Paātrināta sarunu procedūra □ Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Konkursa dialogs □
IV.1.2) Piegādātāju skaits, kuri tiks uzaicināti iesniegt piedāvājumus slēgtā konkursā vai sarunu procedūrā vai piedalīties konkursa dialogā
Paredzētais kandidātu skaits
Ierobežota piegādātāju skaita izvēles kritēriji:
IV.1.3) Piegādātāju skaita samazināšana sarunu procedūras vai konkursa dialoga laikā, samazinot apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu
Jā □ Nē ■
IV.2. Piedāvājuma izvēles kritērijs
IV.2.1) Piedāvājuma izvēles kritērijs
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar □
□ zemāk minētajiem kritērijiem un to īpatsvaru nozīmīguma secībā (piedāvājuma vērtēšanas kritērijus un to īpatsvaru nozīmīguma secībā papildus norāda tad, ja tie nav iekļauti iepirkuma procedūras dokumentos)
□ kritēriji, kas iekļauti iepirkuma procedūras dokumentos
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole Jā □ Nē ■
Ja jā, informācija par elektronisko izsoli
IV.3. Administratīvā informācija
IV.3.1) Iepirkuma identifikācijas numurs SKUS 2009/64 ERAF
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
Jā □ Nē ■
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ VAI Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma reģistrācijas numurs OV un publikācijas datums:
(ja ir bijušas vairākas iepriekšējas publikācijas, izmantojiet šo apakšpunktu atkārtoti)
IV.3.3) Cita iepriekšēja publikācija saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
Datums: (dd/mm/gggg)
IV.3.4) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma procedūras dokumentus(izņemot DIS)
Termiņš, līdz kuram var saņemt iepirkuma procedūras dokumentus
Datums 11/01/2010 (dd/mm/gggg) laiks 14:00
Iepirkuma procedūras dokumentus izsniedz par samaksu JĀ □ Nē ■
Ja jā, samaksas apmērs (tikai cipariem): Valūta: LVL
Samaksas veids:
IV.3.5) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi vai pieteikumi
Datums: 11/01/2010 (dd/mm/gggg) Laiks:14:00
IV.3.6) Slēgta konkursa, sarunu procedūras un konkursa dialoga gadījumā termiņš dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājuma nosūtīšanai atlasītajiem kandidātiem (ja zināms)
Datums: (dd/mm/gggg)
IV.3.7) Piedāvājumā vai pieteikumā izmantojamā(-ās) valoda(-as)
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.8) Atklātā konkursa gadījumā termiņš, līdz kuram pretendentiem jāuztur spēkā savs piedāvājums
Līdz: (dd/mm/gggg)
vai ilgums mēnesī (-šos): vai dienās: 120 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.9) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts) 11/01/2010 (dd/mm/gggg) Laiks:14:00
Vieta:Rīga, Pilsoņu iela 13
IV.3.10) Personas, kas pilnvarotas piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē (ja nepieciešams)
JĀ ■ Nē □
Ja jā, norādiet informāciju par pilnvarotajām personām:
V IEDAĻA: PAPILDUS INFORMĀCIJA
V.1) Šis ir kārtējais iepirkums
JĀ ■ Nē □
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
V.2) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Kopienas fondi JĀ ■ Nē □
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
1. ERAF, Eiropas reģionālās attīstības fonds
V.3) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības
JĀ □ Nē ■
Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām:
V.4) Šis paziņojums saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu ir nosūtāms publicēšanai Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī
JĀ ■ Nē □
V.5)Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
V.6. Iesniegumu izskatīšana
V.6.1) Iestāde, kas atbildīga par iesniegumu izskatīšanu
Pilns nosaukums Iepirkumu uzraudzības birojs
(arī reģistrācijas numurs) 90001263305
Pasta adrese Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV-1010 Valsts Latvija
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons 67326719
Vispārējā adrese (URL): http://www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
V.6.2) Iestāde, kas atbildīga par starpniecības procedūrām(attiecīgā gadījumā)
Pilns nosaukums
(arī reģistrācijas numurs)
Pasta adrese
Pilsēta: Pasta indekss: Valsts Latvija
E-pasts: Telefons
Vispārējā adrese (URL): Fakss:
V.6.3) Iesniegumu iesniegšanas termiņi
Precīza informācija par iesnieguma iesniegšanas termiņiem: 11/01/2010
V.6.4) Iestāde, kur var saņemt informāciju par iesniegumu iesniegšanu(vajadzības gadījumā)
Pilns nosaukums Iepirkumu uzraudzības birojs
(arī reģistrācijas numurs) 90001263305
Pasta adrese Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV-1010 Valsts Latvija
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons 67326719
Vispārējā adrese (URL): http://www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI
Publicēšanas datums: 17/11/2009
I SADAĻA. PASŪTĪTĀJS
I.1)NOSAUKUMS, ADRESE UN KONTAKTPERSONA(-AS)
Pilns nosaukums Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
(arī reģistrācijas numurs) 40003457109
Pasta adrese Pilsoņu iela 13
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV - 1002 Valsts Latvija
Kontaktpersona(-as) Iepirkumu daļas vadītājs Jānis Jakobovičs, Iepirkumu daļas vadītāja vietniece Ilze Sakne Telefons 67069780, 67069786
E-pasts: janis.jakobovics@stradini.lv, ilze.sakne@stradini.lv Fakss: 67095312
Interneta adrese (-es)(ja nepieciešams)
Pasūtītāja vispārējā adrese (URL): www.stradini.lv
Pircēja profila adrese (URL):
Norādītajā interneta adresē ir pieejama iepirkuma dokumentācija Jā ■ Nē □
Papildu informāciju par iepirkuma procedūru var saņemt:
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Nolikumu un citu dokumentāciju var saņemt:
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
Piedāvājumi un pieteikumi jāiesniedz
■ Iepriekš minētajā adresē
□ Citādi (lūdzu, aizpildiet šīs veidlapas A pielikumu)
I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)
□ Ministrija vai jebkura cita valsts iestāde (arī tās reģionālās apakšnodaļas)
□ Valsts aģentūra/birojs
□ Pašvaldība vai pašvaldības iestāde
□ Pašvaldības aģentūra/birojs
■ Publisko tiesību subjekts
□ Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
□ Cits: □ Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
□ Aizsardzība
□ Sabiedriskā kārtība un drošība
□ Vide
□ Ekonomika un finanses
■ Veselība
□ Dzīvokļu un komunālā saimniecība
□ Sociālā aizsardzība
□ Atpūta, kultūra un reliģija
□ Izglītība
□ Cita:
Pasūtītājs rīkojas citu pasūtītāju vārdā Jā □ Nē ■
II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS
II.1. Apraksts
II.1.1)LĪGUMA NOSAUKUMS
VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" A korpusa būvprojekta izstrādes un autoruzraudzības pakalpojumi
II.1.2) LĪGUMA VEIDS UN BŪVDARBU VEIKŠANAS, PIEGĀDES VAI PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS VIETA Nuts kods LV006
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu (piegādes vai pakalpojumi), kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)
Būvdarbi □ Piegāde □ Pakalpojumi ■
□ Būvdarbu veikšana □ Pirkums Pakalpojumu kategorijas Nr. (atbilstoši pakalpojumu līgumu nomenklatūrai) 12.
□ Projektēšana un būvdarbu veikšana □ Nomaksas pirkums (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skatīt Publisko iepirkumu likuma 2.pielikumu)
□ Būvdarbu veikšana ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzējas iestādes norādītajām prasībām □ Noma
□ Noma ar izpirkuma tiesībām
□ Īre
□ Īre ar izpirkuma tiesībām
□ Minēto piegāžu veidu kombinācija
Būvdarbu veikšanas vieta: Piegādes vieta: Pakalpojumu sniegšanas vieta: Pilsoņu iela 13, Rīga
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu ■ Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu □
Vispārīgo vienošanos
□
II.1.4) Informācija par vispārīgo vienošanos
Vispārīgās vienošanās dalībnieku skaits:
vai paredzētais maksimālais dalībnieku skaits
Vispārīgās vienošanās darbības termiņš: gados:
vai mēnešos:
Pamatojums vispārīgās vienošanās darbības termiņam, kas pārsniedz četrus gadus:
Paredzamā līgumcena visā vispārīgās vienošanās darbības laikā (ja piemērojams; tikai cipariem):
Paredzamā līgumcena, bez PVN: Valūta
vai diapazons robežās: no
līdz Valūta:
Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un paredzamā līgumcena (ja zināms):
II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma apraksts
VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" A korpusa būvprojekta izstrādes un autoruzraudzības pakalpojumi
II.1.6) IEPIRKUMA NOMENKLATŪRA (CPV)
Galvenais priekšmets
71220000-6 Papildu priekšmeti
79410000-1
II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
JĀ ■ Nē □
II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet pielikumu B tik reižu, cik ir daļu) JĀ □ Nē ■
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par:
Tikai vienu daļu □ Vienu vai vairākām daļām □ Visām daļām □
II.1.9) VAR IESNIEGT PIEDĀVĀJUMU VARIANTUS JĀ □ Nē ■
II.2 Līguma apjoms vai robežas
II.2.1) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts, kā arī, ja zināms, paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida apraksts un daudzums vai paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta (ieskaitot visas daļas)
Paredzamā līgumcena, bez PVN (tikai cipariem): 4 000 000.00 Valūta: LVL
vai diapazons robežās: no
līdz Valūta: LVL
II.2.2) Iespējami papildu būvdarbu, piegāžu vai pakalpojumu iepirkumi JĀ □ Nē ■
Ja jā, to apraksts:
Paredzamais papildu iepirkumu veikšanas laika grafiks: mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
Ja paredzēts, iespējamo līguma atjaunošanas reižu skaits: vai iespējamo līguma atjaunošanas reižu diapazons robežās: no līdz
Ja zināms, regulāru publisku piegādes vai pakalpojumu līgumu vai noteiktā laika posmā atjaunojamu līgumu gadījumā, turpmāko paredzēto līgumu slēgšanas grafiks:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
II.3 Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai no (dd/mm/gggg)
līdz 01/12/2011(dd/mm/gggg)
III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III.1. Nosacījumi attiecībā uz līgumu
III.1.1) Informācija par nodrošinājumu (nepieciešamajām iemaksām) un garantijām (ja paredzēts)
4% (četru procentu) apmērā no piedāvājuma summas (neieskaitot PVN)
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz avotiem, kas attiecīgos jautājumus regulē
nolikums
III.1.3) Juridiskais statuss, kādā jāizveidojas piegādātāju apvienībai, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt līgumu (ja nepieciešams līguma noteikumu sekmīgai izpildei)
III.1.4) Īpaši iepirkuma līguma izpildes nosacījumi (ja paredzēti)
Jā □ Nē ■
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts
III.2. Dalības nosacījumi
III.2.1) Noteikumi piegādātāju izslēgšanai no turpmākas dalības iepirkuma procedūrā, kā arī iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai
nolikumā
III.2.2) Saimnieciskais un finansiālais stāvoklis
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju saimniecisko un
finansiālo stāvokli:
nolikumā Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai:
nolikumā
III.2.3) Tehniskās un profesionālās spējas
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju tehniskajām un profesionālajām spējām:
nolikumā Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai:
nolikumā
III.2.4) Privileģētais līgums
Jā □ Nē ■
III.3. Īpaši nosacījumi pakalpojumu līgumiem
III.3.1) Pakalpojuma sniegšanas tiesības ar normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem ir rezervētas konkrētas profesijas pārstāvjiem
Jā □ Nē ■
Ja jā, atsauce uz attiecīgajiem normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojuma sniegšanu atbildīgā personāla sastāvs un profesionālā kvalifikācija
Jā □ Nē ■
IV IEDAĻA: PROCEDŪRA
IV.1. procedūras veids
IV.1.1) Procedūras veids
Atklāta ■
Slēgta □
Paātrināta slēgta □ Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
□
Piegādātāji jau ir atlasīti Jā □ Nē ■
Ja jā, iedaļā VI.3)"Cita papildu informācija" jānorāda jau atlasīto piegādātāju nosaukumi (fiziskām personām – vārdi, uzvārdi) un adreses
Paātrināta sarunu procedūra □ Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Konkursa dialogs □
IV.1.2) Piegādātāju skaits, kuri tiks uzaicināti iesniegt piedāvājumus slēgtā konkursā vai sarunu procedūrā vai piedalīties konkursa dialogā
Paredzētais kandidātu skaits
Ierobežota piegādātāju skaita izvēles kritēriji:
IV.1.3) Piegādātāju skaita samazināšana sarunu procedūras vai konkursa dialoga laikā, samazinot apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu
Jā □ Nē ■
IV.2. Piedāvājuma izvēles kritērijs
IV.2.1) Piedāvājuma izvēles kritērijs
Piedāvājums ar viszemāko cenu ■
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar □
□ zemāk minētajiem kritērijiem un to īpatsvaru nozīmīguma secībā (piedāvājuma vērtēšanas kritērijus un to īpatsvaru nozīmīguma secībā papildus norāda tad, ja tie nav iekļauti iepirkuma procedūras dokumentos)
□ kritēriji, kas iekļauti iepirkuma procedūras dokumentos
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole Jā □ Nē ■
Ja jā, informācija par elektronisko izsoli
IV.3. Administratīvā informācija
IV.3.1) Iepirkuma identifikācijas numurs SKUS 2009/64 ERAF
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
Jā □ Nē ■
Ja jā:
Iepriekšējs informatīvs paziņojums □ VAI Paziņojums par pircēja profilu □
Paziņojuma reģistrācijas numurs OV un publikācijas datums:
(ja ir bijušas vairākas iepriekšējas publikācijas, izmantojiet šo apakšpunktu atkārtoti)
IV.3.3) Cita iepriekšēja publikācija saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
Datums: (dd/mm/gggg)
IV.3.4) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma procedūras dokumentus(izņemot DIS)
Termiņš, līdz kuram var saņemt iepirkuma procedūras dokumentus
Datums 11/01/2010 (dd/mm/gggg) laiks 14:00
Iepirkuma procedūras dokumentus izsniedz par samaksu JĀ □ Nē ■
Ja jā, samaksas apmērs (tikai cipariem): Valūta: LVL
Samaksas veids:
IV.3.5) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi vai pieteikumi
Datums: 11/01/2010 (dd/mm/gggg) Laiks:14:00
IV.3.6) Slēgta konkursa, sarunu procedūras un konkursa dialoga gadījumā termiņš dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājuma nosūtīšanai atlasītajiem kandidātiem (ja zināms)
Datums: (dd/mm/gggg)
IV.3.7) Piedāvājumā vai pieteikumā izmantojamā(-ās) valoda(-as)
ES □ CS □ DA □ DE □ ET □ EL □ EN □ FR □ IT □ LV ■ LT □ HU □ MT □ NL □ PL □ PT □ SK □ SL □ FI □ SV □
Citas:
IV.3.8) Atklātā konkursa gadījumā termiņš, līdz kuram pretendentiem jāuztur spēkā savs piedāvājums
Līdz: (dd/mm/gggg)
vai ilgums mēnesī (-šos): vai dienās: 120 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.9) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts) 11/01/2010 (dd/mm/gggg) Laiks:14:00
Vieta:Rīga, Pilsoņu iela 13
IV.3.10) Personas, kas pilnvarotas piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē (ja nepieciešams)
JĀ ■ Nē □
Ja jā, norādiet informāciju par pilnvarotajām personām:
V IEDAĻA: PAPILDUS INFORMĀCIJA
V.1) Šis ir kārtējais iepirkums
JĀ ■ Nē □
Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:
V.2) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Kopienas fondi JĀ ■ Nē □
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
1. ERAF, Eiropas reģionālās attīstības fonds
V.3) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības
JĀ □ Nē ■
Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām:
V.4) Šis paziņojums saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu ir nosūtāms publicēšanai Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī
JĀ ■ Nē □
V.5)Cita papildu informācija (ja nepieciešams)
V.6. Iesniegumu izskatīšana
V.6.1) Iestāde, kas atbildīga par iesniegumu izskatīšanu
Pilns nosaukums Iepirkumu uzraudzības birojs
(arī reģistrācijas numurs) 90001263305
Pasta adrese Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV-1010 Valsts Latvija
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons 67326719
Vispārējā adrese (URL): http://www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
V.6.2) Iestāde, kas atbildīga par starpniecības procedūrām(attiecīgā gadījumā)
Pilns nosaukums
(arī reģistrācijas numurs)
Pasta adrese
Pilsēta: Pasta indekss: Valsts Latvija
E-pasts: Telefons
Vispārējā adrese (URL): Fakss:
V.6.3) Iesniegumu iesniegšanas termiņi
Precīza informācija par iesnieguma iesniegšanas termiņiem: 11/01/2010
V.6.4) Iestāde, kur var saņemt informāciju par iesniegumu iesniegšanu(vajadzības gadījumā)
Pilns nosaukums Iepirkumu uzraudzības birojs
(arī reģistrācijas numurs) 90001263305
Pasta adrese Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV-1010 Valsts Latvija
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons 67326719
Vispārējā adrese (URL): http://www.iub.gov.lv Fakss: 67326720
PIELIKUMS A
PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI