VZD uzsāk klientu aptauju
Lai klienti varētu izteikt viedokli par Valsts zemes dienesta (VZD) darbu, klientu apkalpošanas kultūru un sniegtu ierosinājumus klientu apkalpošanas un informēšanas darba uzlabošanai, uzsākta VZD klientu aptauja. Tā norisinās no 30. septembra līdz 31. oktobrim VZD klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, kā arī internetā.
Klientu aptaujas mērķis ir pilnveidot VZD klientu apkalpošanu un veidot komunikācijas apmaiņu tā, lai informācija par VZD un tā sniegtajiem pakalpojumiem ikvienam klientam būtu sasniedzama iespējami ērtākā veidā. Aptaujas jautājumi galvenokārt orientēti uz VZD saziņu un izmantotajiem komunikācijas kanāliem, kā arī VZD klientu pieredzi, saņemot pakalpojumus e-vidē.
VZD aicina – iesaistīties VZD darba kvalitātes uzlabošanā un piedalīties aptaujā, jo mums ir svarīgs mūsu klientu viedoklis!
Klientu aptauja notiek gan klientu apkalpošanas centros, kur klienti pēc konsultācijas, pasūtījuma pieprasīšanas vai saņemšanas ir aicināti aizpildīt aptaujas anketu, gan elektroniski. Ja VZD klientam ērtāk, anketu var aizpildīt VZD tīmekļa vietnē: www.vzd.gov.lv. Aptauja notiek anonīmi, un iegūtie dati tiks izmantoti tikai apkopotā veidā.
VZD Rīgas reģionālajā nodaļā klientu aptauja tiks veikta sadarbībā ar Latvijas Universitāti (LU). Šogad klientiem aizpildīt anketu piedāvās un palīdzēs LU Sociālo zinātņu fakultātes studenti, kuri tādā veidā iegūs labu pieredzi izvēlētajā profesijā. Veiksmīgas sadarbības gadījumā turpmāk šāda prakse tiks izmantota, sadarbojoties arī ar citu Latvijas augstskolu studentiem, piemēram, Jelgavā, Daugavpilī, Valmierā.
VZD klientu aptaujas tiek veiktas vienu reizi gadā, tādējādi nodrošinot regulāru viedokli par klientu apkalpošanas vidi, kvalitāti un speciālistu veikto darbu, kā arī par VZD sniegto klientu apkalpošanas kultūru un sniegtās informācijas kvalitāti kopumā. Klientu ieteikumi tiek ņemti vērā, uzlabojot tiešās klientu apkalpošanu – veicinot speciālistu zināšanu un kompetences līmeni.
Pēc klientu aptaujas pērn labiekārtoti klientu apkalpošanas centri, pilnveidotas norādes un informācijas saņemšanas iespējas, mainīti darba laiki klientu apkalpošanas centrā Rīgā, ieviesta iespēja klientiem veikt iepriekšēju apmeklējumu pierakstu Rīgā un Daugavpilī, kā arī veikti uzlabojumi, kas vērsti uz sabiedrības informēšanu par nekustamo īpašumu un ar to saistītām jomām.