Valdība lemj par būvatļauju izsniegšanu atsevišķu Dienvidu tilta posmu būvei
Izstrādātie noteikumi paredz, ka būvatļaujas tiks izsniegtas tādu Dienvidu tilta būvniecības posmiem, kuriem būs izstrādāts tehniskais projekts, veikta būvprojekta ekspertīze un saņemts pozitīvs ekspertīzes atzinums.
Ministru kabinets šodien lems par noteikumiem, kas paredz izsniegt būvatļaujas Rīgas Dienvidu tilta 1.kārtas atsevišķiem būvniecības posmiem.
Izstrādātie noteikumi paredz, ka būvatļaujas tiks izsniegtas tādu Dienvidu tilta būvniecības posmiem, kuriem būs izstrādāts tehniskais projekts, veikta būvprojekta ekspertīze un saņemts pozitīvs ekspertīzes atzinums. Būvatļaujas varēs saņemt tilta balstu un pāļu iegremdēšanai, tilta laidumu būvdarbiem, pievedceļu kompleksa būvniecībai, kā arī estakādes būvniecībai pāri Krasta un Maskavas ielai.
Jau ziņots, ka Rīgas dome pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tiek lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - balsti, tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievadceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platības, neplānojot to iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Rīgas pilsētas attīstības plānā pirmoreiz Dienvidu tilta būvniecība tika iekļauta jau 1938.gadā.
Izstrādātie noteikumi paredz, ka būvatļaujas tiks izsniegtas tādu Dienvidu tilta būvniecības posmiem, kuriem būs izstrādāts tehniskais projekts, veikta būvprojekta ekspertīze un saņemts pozitīvs ekspertīzes atzinums. Būvatļaujas varēs saņemt tilta balstu un pāļu iegremdēšanai, tilta laidumu būvdarbiem, pievedceļu kompleksa būvniecībai, kā arī estakādes būvniecībai pāri Krasta un Maskavas ielai.
Jau ziņots, ka Rīgas dome pieņēmusi lēmumu uzsākt Dienvidu tilta būvniecību pār Daugavu. Tā būvizmaksas sākotnēji tiek lēstas Ls 82,24 miljonu apmērā, no tām būvprojektēšanas izmaksas veido Ls 2,39 miljonus.
Šoruden plānots uzsākt Dienvidu tilta pāļu iegremdēšanu Daugavā. Dienvidu tilta būvi paredzēts sadalīt četrās daļās - balsti, tilta laidums, estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai un ceļa daļa.
Rīgas dome ir apstiprinājusi arī Dienvidu tilta pievadceļa detālplānu. Paredzēts, ka Dienvidu tilts šķērsos Daugavu no Jāņa Čakstes ielas pagarinājuma kreisajā krastā līdz Slāvu ielas pagarinājumam labajā krastā.
Detālplāns paredz saudzēt meža platības, neplānojot to iznīcināšanu apbūves un ceļu dēļ. Gar tilta trasi tiks izbūvēta prettrokšņu siena. Izstrādājot detālplānu, īpaša uzmanība esot veltīta ainavu skatupunktu un apbūves akcentu izveidei.
Līgums par Dienvidu tilta pār Daugavu pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību parakstīts ar pilnsabiedrību "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas Latvijas būvkompānijas - AS "BMGS", AS "Latvijas tilti", SIA "Rīgas tilti", SIA "Skonto būve", SIA "Tilts" un SIA "Viadukts". Pilnsabiedrība tika izveidota 2002.gada jūlijā.
Rīgas pilsētas attīstības plānā pirmoreiz Dienvidu tilta būvniecība tika iekļauta jau 1938.gadā.