Vanšu tilta nobrauktuves pārbūvi plānots sākt nākamgad
Rīgā K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma jeb Vanšu tilta nobrauktuves pārbūve varētu sākties nākamgad, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" sacīja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs.
Rīgā K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojuma jeb Vanšu tilta nobrauktuves pārbūve varētu sākties nākamgad, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" sacīja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs.
Viņš teica, ka pašlaik tiek projektēta krustojuma pārbūve, bet jau tuvākajā laikā varētu pieņemt lēmumu par pārbūves sākšanu. Požarnovs vēl neatklāja šā projekta iespējamās izmaksas, norādot, ka summa tiks precizēta pēc konkursa.
Satiksmes departamenta preses sekretāre Ieva Prauliņa aģentūrai BNS iepriekš teica, ka K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojums ir viens no svarīgākajiem pilsētā, kur pašreiz ir transporta plūsmas sašaurinājums, tāpēc tur regulāri veidojas sastrēgumi un bieži notiek avārijas.
Lai krustojumā uzlabotu satiksmes plūsmu un drošību, departaments paredzējis blakus jau esošajām trasēm Daugavgrīvas ielā izveidot jaunu trasi dienvidu virzienā. Viņa sacīja, ka projekts ietver arī Daugavgrīvas ielas rekonstrukciju posmā no Buļļu ielas līdz Trijādības ielai. Tur paredzēts rekonstruēt esošo Daugavgrīvas ielu ar divvirzienu satiksmi un izbūvēt divlīmeņu krustojumu.
Daugavgrīvas un K.Valdemāra ielas satiksmes mezgla būvniecību ir paredzēts sākt 2009.gadā un pabeigt 2011.gadā. Projekta izmaksas tiek lēstas 26 miljoni latu, to plānots realizēt līdz 2010.gada vasarai, lielākos ieguldījumus paredzot 2008. un 2009.gadā - attiecīgi 10,3 un 11,3 miljonus latu.
Šā gada pašvaldības budžetā galvaspilsētas transporta jomai atvēlēti 20% no kopējiem budžeta līdzekļiem jeb 72,257 miljoni latu.
Viņš teica, ka pašlaik tiek projektēta krustojuma pārbūve, bet jau tuvākajā laikā varētu pieņemt lēmumu par pārbūves sākšanu. Požarnovs vēl neatklāja šā projekta iespējamās izmaksas, norādot, ka summa tiks precizēta pēc konkursa.
Satiksmes departamenta preses sekretāre Ieva Prauliņa aģentūrai BNS iepriekš teica, ka K.Valdemāra un Daugavgrīvas ielas krustojums ir viens no svarīgākajiem pilsētā, kur pašreiz ir transporta plūsmas sašaurinājums, tāpēc tur regulāri veidojas sastrēgumi un bieži notiek avārijas.
Lai krustojumā uzlabotu satiksmes plūsmu un drošību, departaments paredzējis blakus jau esošajām trasēm Daugavgrīvas ielā izveidot jaunu trasi dienvidu virzienā. Viņa sacīja, ka projekts ietver arī Daugavgrīvas ielas rekonstrukciju posmā no Buļļu ielas līdz Trijādības ielai. Tur paredzēts rekonstruēt esošo Daugavgrīvas ielu ar divvirzienu satiksmi un izbūvēt divlīmeņu krustojumu.
Daugavgrīvas un K.Valdemāra ielas satiksmes mezgla būvniecību ir paredzēts sākt 2009.gadā un pabeigt 2011.gadā. Projekta izmaksas tiek lēstas 26 miljoni latu, to plānots realizēt līdz 2010.gada vasarai, lielākos ieguldījumus paredzot 2008. un 2009.gadā - attiecīgi 10,3 un 11,3 miljonus latu.
Šā gada pašvaldības budžetā galvaspilsētas transporta jomai atvēlēti 20% no kopējiem budžeta līdzekļiem jeb 72,257 miljoni latu.