building.lv skaitļos

Lietotāji online32
Aktīvie uzņēmumi19122
Nozares raksti32982
Vecrīgā durvis ver atjaunotais "Lattelekom" Klientu centrs : building.lv - par būvniecību Latvijā

Vecrīgā durvis ver atjaunotais "Lattelekom" Klientu centrs

Šodien darbu sāka dominējošā fiksēto telekomunikāciju operatora "Lattelekom" atjaunotais Klientu centrs Vecrīgā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību daļā.

Šodien darbu sāka dominējošā fiksēto telekomunikāciju operatora "Lattelekom" atjaunotais Klientu centrs Vecrīgā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību daļā.

"Latvijā "Lattelekom" ir pirmais elektronisko sakaru operators, kas piedāvā klientu pašapkalpošanās sistēmu internetā," norāda uzņēmuma Klientu apkalpošanas daļas direktors Guntars Jansons. Viņš uzsver, ka klientu apkalpošanu nodrošina arī bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa dienests, bet no janvāra "Lattelekom" klientiem ir pieejama pašapkalpošanās sistēma internetā.

Klientu centrā iedzīvotāji un uzņēmumu pārstāvji varēs saņemt konsultācijas par "Lattelekom" piedāvājumiem, uzņēmuma rīkotajām akcijām un atlaidēm, izvēlēties piemērotāko pakalpojumu vai tālruņa aparātu un salīdzināt dažādu interneta pieslēgumu iespējas.

Klientu centrs piedāvās pakalpojumus izmēģināt arī darbībā.

Kā ziņots, pērn koncerna, kurā ietilpst SIA "Lattelekom" un SIA "Lattelekom sakaru sistēmas", peļņa bija 33,5 miljoni latu.

Uzņēmuma ieņēmumi bija 131,4 miljoni latu, savukārt attīstībā un infrastruktūras modernizācijā ieguldīti 15,3 miljoni latu. Vienpadsmit darbības gados kopējais veikto kapitālieguldījumu apjoms pārsniedz pusmiljardu latu.



Lauris Kļaviņš LETA
Copyright © LETA


Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.