Vecrīgā durvis ver atjaunotais "Lattelekom" Klientu centrs
Šodien darbu sāka dominējošā fiksēto telekomunikāciju operatora "Lattelekom" atjaunotais Klientu centrs Vecrīgā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību daļā.
Šodien darbu sāka dominējošā fiksēto telekomunikāciju operatora "Lattelekom" atjaunotais Klientu centrs Vecrīgā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību daļā.
"Latvijā "Lattelekom" ir pirmais elektronisko sakaru operators, kas piedāvā klientu pašapkalpošanās sistēmu internetā," norāda uzņēmuma Klientu apkalpošanas daļas direktors Guntars Jansons. Viņš uzsver, ka klientu apkalpošanu nodrošina arī bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa dienests, bet no janvāra "Lattelekom" klientiem ir pieejama pašapkalpošanās sistēma internetā.
Klientu centrā iedzīvotāji un uzņēmumu pārstāvji varēs saņemt konsultācijas par "Lattelekom" piedāvājumiem, uzņēmuma rīkotajām akcijām un atlaidēm, izvēlēties piemērotāko pakalpojumu vai tālruņa aparātu un salīdzināt dažādu interneta pieslēgumu iespējas.
Klientu centrs piedāvās pakalpojumus izmēģināt arī darbībā.
Kā ziņots, pērn koncerna, kurā ietilpst SIA "Lattelekom" un SIA "Lattelekom sakaru sistēmas", peļņa bija 33,5 miljoni latu.
Uzņēmuma ieņēmumi bija 131,4 miljoni latu, savukārt attīstībā un infrastruktūras modernizācijā ieguldīti 15,3 miljoni latu. Vienpadsmit darbības gados kopējais veikto kapitālieguldījumu apjoms pārsniedz pusmiljardu latu.
Lauris Kļaviņš LETA
Copyright © LETA
"Latvijā "Lattelekom" ir pirmais elektronisko sakaru operators, kas piedāvā klientu pašapkalpošanās sistēmu internetā," norāda uzņēmuma Klientu apkalpošanas daļas direktors Guntars Jansons. Viņš uzsver, ka klientu apkalpošanu nodrošina arī bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa dienests, bet no janvāra "Lattelekom" klientiem ir pieejama pašapkalpošanās sistēma internetā.
Klientu centrā iedzīvotāji un uzņēmumu pārstāvji varēs saņemt konsultācijas par "Lattelekom" piedāvājumiem, uzņēmuma rīkotajām akcijām un atlaidēm, izvēlēties piemērotāko pakalpojumu vai tālruņa aparātu un salīdzināt dažādu interneta pieslēgumu iespējas.
Klientu centrs piedāvās pakalpojumus izmēģināt arī darbībā.
Kā ziņots, pērn koncerna, kurā ietilpst SIA "Lattelekom" un SIA "Lattelekom sakaru sistēmas", peļņa bija 33,5 miljoni latu.
Uzņēmuma ieņēmumi bija 131,4 miljoni latu, savukārt attīstībā un infrastruktūras modernizācijā ieguldīti 15,3 miljoni latu. Vienpadsmit darbības gados kopējais veikto kapitālieguldījumu apjoms pārsniedz pusmiljardu latu.
Lauris Kļaviņš LETA
Copyright © LETA