building.lv skaitļos

Lietotāji online26
Aktīvie uzņēmumi20058
Nozares ziņas33044
Veiks papildu projektēšanu, lai novērstu autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas : building.lv - par būvniecību Latvijā

Veiks papildu projektēšanu, lai novērstu autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas

Lai novērstu vērienīgajā autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas, papildu darbs būs jāveic projektētājiem, vienojās speciālisti.

Lai novērstu vērienīgajā autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas, papildu darbs būs jāveic projektētājiem, vienojās speciālisti.

Būvfirmas "Šlokenbeka" rīkotājdirektors Māris Paiders aģentūru LETA informēja, ka rekonstrukcijas darbu projektētājam AS "Ceļuprojekts" līdz 15.aprīlim jāpiedāvā risinājumi, lai būvdarbu laikā atklātie pazemes avoti netraucētu projekta realizāciju.

Kamēr nav zināma projektētāju izvēlētā tehnoloģija, Paiders atturējās nosaukt iespējamo izmaksu pieaugumu, tomēr, pēc viņa domām, tas būs dārgi. Par papilddarbiem būs jāmaksā pasūtītājam - Satiksmes ministrijai (SM).

Pēc "Šlokenbekas" vadītāja teiktā, projekta realizācijai teorētiski nebūtu jāaizkavējas, ja "Ceļuprojekts" savu darbu veiks noteiktajā termiņā - līdz 15.aprīlim. Viņš pauda pārliecību, ka risinājumu problēmai var atrast.

Kā sacīja Paiders, kopumā šajā vietā ir 13 pazemes avoti, kuru dēļ būvniecības vietā ieplūdis liels ūdens daudzums. Patlaban zeme šajā vietā ir sasalusi, tāpat nav veikti visi rakšanas darbi, līdz ar to kopējo problēmas apmēru pagaidām ir grūti novērtēt.

Kā ziņots, vērienīgais projekts tiek realizēts par Eiropas Savienības līdzekļiem. Projekta vērtība ir 27,8 miljoni eiro jeb aptuveni 19,5 miljoni latu, kas, pēc SM sniegtās informācijas, ir viens no pēdējos gados vērtīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem.

Galvenais būvuzņēmums projektā ir SIA "A.C.B.", savukārt "Šlokenbeka" ir apakšuzņēmums.

Projekta laikā tiks atjaunots ceļš "Via Baltica" posmā no 25. līdz 42,9.kilometram. Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināts brauktuves asfaltbetona segums, palielināta ceļa segas nestspēja, uzlabota satiksmes drošība pieslēgumos un krustojumos, kā arī uzbūvēts tilts pāri Ķekaviņas upei un šķērsojums ar dzelzceļu Jelgavas-Krustpils posmā.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.