Veiks papildu projektēšanu, lai novērstu autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas
Lai novērstu vērienīgajā autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas, papildu darbs būs jāveic projektētājiem, vienojās speciālisti.
Lai novērstu vērienīgajā autoceļa Ķekava-Iecava rekonstrukcijā atklātās problēmas, papildu darbs būs jāveic projektētājiem, vienojās speciālisti.
Būvfirmas "Šlokenbeka" rīkotājdirektors Māris Paiders aģentūru LETA informēja, ka rekonstrukcijas darbu projektētājam AS "Ceļuprojekts" līdz 15.aprīlim jāpiedāvā risinājumi, lai būvdarbu laikā atklātie pazemes avoti netraucētu projekta realizāciju.
Kamēr nav zināma projektētāju izvēlētā tehnoloģija, Paiders atturējās nosaukt iespējamo izmaksu pieaugumu, tomēr, pēc viņa domām, tas būs dārgi. Par papilddarbiem būs jāmaksā pasūtītājam - Satiksmes ministrijai (SM).
Pēc "Šlokenbekas" vadītāja teiktā, projekta realizācijai teorētiski nebūtu jāaizkavējas, ja "Ceļuprojekts" savu darbu veiks noteiktajā termiņā - līdz 15.aprīlim. Viņš pauda pārliecību, ka risinājumu problēmai var atrast.
Kā sacīja Paiders, kopumā šajā vietā ir 13 pazemes avoti, kuru dēļ būvniecības vietā ieplūdis liels ūdens daudzums. Patlaban zeme šajā vietā ir sasalusi, tāpat nav veikti visi rakšanas darbi, līdz ar to kopējo problēmas apmēru pagaidām ir grūti novērtēt.
Kā ziņots, vērienīgais projekts tiek realizēts par Eiropas Savienības līdzekļiem. Projekta vērtība ir 27,8 miljoni eiro jeb aptuveni 19,5 miljoni latu, kas, pēc SM sniegtās informācijas, ir viens no pēdējos gados vērtīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem.
Galvenais būvuzņēmums projektā ir SIA "A.C.B.", savukārt "Šlokenbeka" ir apakšuzņēmums.
Projekta laikā tiks atjaunots ceļš "Via Baltica" posmā no 25. līdz 42,9.kilometram. Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināts brauktuves asfaltbetona segums, palielināta ceļa segas nestspēja, uzlabota satiksmes drošība pieslēgumos un krustojumos, kā arī uzbūvēts tilts pāri Ķekaviņas upei un šķērsojums ar dzelzceļu Jelgavas-Krustpils posmā.
Būvfirmas "Šlokenbeka" rīkotājdirektors Māris Paiders aģentūru LETA informēja, ka rekonstrukcijas darbu projektētājam AS "Ceļuprojekts" līdz 15.aprīlim jāpiedāvā risinājumi, lai būvdarbu laikā atklātie pazemes avoti netraucētu projekta realizāciju.
Kamēr nav zināma projektētāju izvēlētā tehnoloģija, Paiders atturējās nosaukt iespējamo izmaksu pieaugumu, tomēr, pēc viņa domām, tas būs dārgi. Par papilddarbiem būs jāmaksā pasūtītājam - Satiksmes ministrijai (SM).
Pēc "Šlokenbekas" vadītāja teiktā, projekta realizācijai teorētiski nebūtu jāaizkavējas, ja "Ceļuprojekts" savu darbu veiks noteiktajā termiņā - līdz 15.aprīlim. Viņš pauda pārliecību, ka risinājumu problēmai var atrast.
Kā sacīja Paiders, kopumā šajā vietā ir 13 pazemes avoti, kuru dēļ būvniecības vietā ieplūdis liels ūdens daudzums. Patlaban zeme šajā vietā ir sasalusi, tāpat nav veikti visi rakšanas darbi, līdz ar to kopējo problēmas apmēru pagaidām ir grūti novērtēt.
Kā ziņots, vērienīgais projekts tiek realizēts par Eiropas Savienības līdzekļiem. Projekta vērtība ir 27,8 miljoni eiro jeb aptuveni 19,5 miljoni latu, kas, pēc SM sniegtās informācijas, ir viens no pēdējos gados vērtīgākajiem autoceļu rekonstrukcijas projektiem.
Galvenais būvuzņēmums projektā ir SIA "A.C.B.", savukārt "Šlokenbeka" ir apakšuzņēmums.
Projekta laikā tiks atjaunots ceļš "Via Baltica" posmā no 25. līdz 42,9.kilometram. Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināts brauktuves asfaltbetona segums, palielināta ceļa segas nestspēja, uzlabota satiksmes drošība pieslēgumos un krustojumos, kā arī uzbūvēts tilts pāri Ķekaviņas upei un šķērsojums ar dzelzceļu Jelgavas-Krustpils posmā.