Ventspils ogļu terminālā plānots investēt 20 miljonus ASV dolāru
Ventspils ogļu termināla celtniecībā plānots investēt 20 miljonus ASV dolāru, tas ir, aptuveni 12 miljonus latu, šodien žurnālistus informēja Ventspils ostas valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.
Ventspils ogļu termināla celtniecībā plānots investēt 20 miljonus ASV dolāru, tas ir, aptuveni 12 miljonus latu, šodien žurnālistus informēja Ventspils ostas valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.
Jaunais termināls atradīsies Ventas upē. Realizējot šo projektu, paredzēts padziļināt Ventas upi pie šīs piestātnes, lai tajā varētu apkalpot "aframakss" tipa kuģus ar kopējo kravnesību līdz 100 000 tonnām, stāstīja Lembergs.
Ventspils ostas valdes priekšsēdētājs piebilda, ka upes gultnes padziļināšanā iegūto grunti paredzēts izbērt jūrā topošās Ziemeļu ostas teritorijā, kur jau patlaban ir sākti pirmie priekšdarbi - zemes uzskalošana.
Piektdien, 23.augustā, Ventspils ostas valdes sēdē tiks izvērtēti ostas darbības rezultāti pirmajā pusgadā, grozījumi budžetā un ostas investīciju programma.
Lembergs norādīja, ka būtiskas liela apjoma investīcijas ostā patlaban nav plānotas, jo patlaban ostā turpinās tikai kārtējie remontdarbi. Nākotnē lielākās investīcijas būs nepieciešamas šī ogļu termināla celtniecībā.
Akmeņogļu pārkraušanas termināla projekts, kas joprojām atrodas izstrādes stadijā, paredz gadā pārkraut 5 miljonus tonnu ogļu.
Kopumā Ventspils ostas valdes sēdē izskatīs 32 jautājumus.
Pēc Lemberga teiktā, Ventspils ostas valdes sēdē tiks skatīts arī Latvijas Zvejnieku savienības priekšlikums Ventspils ostai iegādāties Zvejas ostas piestātnes, ēku un garāžu kompleksu Zvejas ostā.
Patlaban zvejas ostu apsaimnieko SIA "Ventspils zvejas osta". Kā aģentūrai LETA sacīja šīs ostas pārvaldnieks Kārlis Kukarans, zvejas ostai nav iespēju pašai piesaistīt lielus naudas līdzekļus ostas rekonstrukcijai, atjaunošanai, tāpēc tika izteikts priekšlikums to iegādāties Ventspils ostas pārvaldei.
Pēc Lemberga teiktā, Zvejnieku savienības piedāvātā cena ir ļoti augsta, taču darba grupa izvērtēs visas iespējas pārņemt Ventspils ostas pārziņā Zvejas ostu.
Ervīns Melngalvis LETA
Copyright © LETA
Jaunais termināls atradīsies Ventas upē. Realizējot šo projektu, paredzēts padziļināt Ventas upi pie šīs piestātnes, lai tajā varētu apkalpot "aframakss" tipa kuģus ar kopējo kravnesību līdz 100 000 tonnām, stāstīja Lembergs.
Ventspils ostas valdes priekšsēdētājs piebilda, ka upes gultnes padziļināšanā iegūto grunti paredzēts izbērt jūrā topošās Ziemeļu ostas teritorijā, kur jau patlaban ir sākti pirmie priekšdarbi - zemes uzskalošana.
Piektdien, 23.augustā, Ventspils ostas valdes sēdē tiks izvērtēti ostas darbības rezultāti pirmajā pusgadā, grozījumi budžetā un ostas investīciju programma.
Lembergs norādīja, ka būtiskas liela apjoma investīcijas ostā patlaban nav plānotas, jo patlaban ostā turpinās tikai kārtējie remontdarbi. Nākotnē lielākās investīcijas būs nepieciešamas šī ogļu termināla celtniecībā.
Akmeņogļu pārkraušanas termināla projekts, kas joprojām atrodas izstrādes stadijā, paredz gadā pārkraut 5 miljonus tonnu ogļu.
Kopumā Ventspils ostas valdes sēdē izskatīs 32 jautājumus.
Pēc Lemberga teiktā, Ventspils ostas valdes sēdē tiks skatīts arī Latvijas Zvejnieku savienības priekšlikums Ventspils ostai iegādāties Zvejas ostas piestātnes, ēku un garāžu kompleksu Zvejas ostā.
Patlaban zvejas ostu apsaimnieko SIA "Ventspils zvejas osta". Kā aģentūrai LETA sacīja šīs ostas pārvaldnieks Kārlis Kukarans, zvejas ostai nav iespēju pašai piesaistīt lielus naudas līdzekļus ostas rekonstrukcijai, atjaunošanai, tāpēc tika izteikts priekšlikums to iegādāties Ventspils ostas pārvaldei.
Pēc Lemberga teiktā, Zvejnieku savienības piedāvātā cena ir ļoti augsta, taču darba grupa izvērtēs visas iespējas pārņemt Ventspils ostas pārziņā Zvejas ostu.
Ervīns Melngalvis LETA
Copyright © LETA