Vienības gatvē autoosta netaps
Rezerves autoostas projekts, ko a/s Rīgas starptautiskā autoosta (RSA) bija iecerējusi īstenot Vienības gatvē un kas dotu iespēju rekonstruēt esošo pie Rīgas Centrāltirgus, ir apdraudēts. Rīgas dome (RD) nolēmusi ar RSA lauzt zemes nomas līgumu, jo tā termiņā nav izstrādājusi būvprojektu.
Rezerves autoostas projekts, ko a/s Rīgas starptautiskā autoosta (RSA) bija iecerējusi īstenot Vienības gatvē un kas dotu iespēju rekonstruēt esošo pie Rīgas Centrāltirgus, ir apdraudēts. Rīgas dome (RD) nolēmusi ar RSA lauzt zemes nomas līgumu, jo tā termiņā nav izstrādājusi būvprojektu.
Diena jau rakstīja, ka zeme Vienības gatvē RSA tika iznomāta 2005.gadā, jo bija nepieciešama vieta īslaicīgas autobusu apstāšanās vietas izveidei, kamēr rekonstruēs sliktā tehniskā stāvoklī esošo Prāgas ielas autoostu. Kad bija gatavs skiču projekts, sākās runas, ka te vajadzētu būvēt pastāvīgu autoostu, nevis tikai rezerves, taču tad būtu nepieciešama divreiz lielāka teritorija - aptuveni divi hektāri zemes.
Gan tas, gan arī pašvaldības ieceres Torņakalnā veidot jauno administratīvo centru RSA ieceres nobremzēja. "Situācija ir mainījusies, un nevar kvalitatīvi izstrādāt projektu, ja nav zināms, kā organizēt piebraukšanu autoostai ar personīgo vai sabiedrisko transportu, kā notiks pāreja uz dzelzceļa staciju un apkārtējiem objektiem," saka RSA valdes priekšsēdētāja Vaira Gromule.
Diena jau rakstīja, ka zeme Vienības gatvē RSA tika iznomāta 2005.gadā, jo bija nepieciešama vieta īslaicīgas autobusu apstāšanās vietas izveidei, kamēr rekonstruēs sliktā tehniskā stāvoklī esošo Prāgas ielas autoostu. Kad bija gatavs skiču projekts, sākās runas, ka te vajadzētu būvēt pastāvīgu autoostu, nevis tikai rezerves, taču tad būtu nepieciešama divreiz lielāka teritorija - aptuveni divi hektāri zemes.
Gan tas, gan arī pašvaldības ieceres Torņakalnā veidot jauno administratīvo centru RSA ieceres nobremzēja. "Situācija ir mainījusies, un nevar kvalitatīvi izstrādāt projektu, ja nav zināms, kā organizēt piebraukšanu autoostai ar personīgo vai sabiedrisko transportu, kā notiks pāreja uz dzelzceļa staciju un apkārtējiem objektiem," saka RSA valdes priekšsēdētāja Vaira Gromule.