Žoga uzstādīšana pie Komētforta nav bijusi saskaņota ar Būvvaldi
Rīgas pilsētas Būvinspekcija konstatējusi, ka nožogojums pie Daugavgrīvas Komētforta uz SIA "Baltic Oil Terminal" apsaimniekošanā esošās zemes uzstādīts bez saskaņošanas ar Rīgas pilsētas Būvvaldi, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Dana Hasana.
Rīgas pilsētas Būvinspekcija konstatējusi, ka nožogojums pie Daugavgrīvas Komētforta uz SIA "Baltic Oil Terminal" apsaimniekošanā esošās zemes uzstādīts bez saskaņošanas ar Rīgas pilsētas Būvvaldi, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Dana Hasana.
Kā būvinspekcijai skaidro "Baltic Oil Terminal", mutiska prasība uzstādīt nožogojumu uzņēmuma apsaimniekotajā teritorijā saņemta no Daugavgrīvas muitas amatpersonām, pamatojoties uz brīvostas, muitas un robežapsardzes likumiem, lai liegtu pieeju šai teritorijai trešajām personām.
Paskaidrojumā teikts, ka nožogojuma uzstādīšanu veikusi SIA "Bolderājas kuģu remonta rūpnīca", saskaņojot to ar muitas iestādi un robežapsardzi. "Baltic Oil Terminal" atzīst, ka nav pārbaudījusi, vai žoga uzstādīšana saskaņota ar visām nepieciešamajām institūcijām, tajā skaitā Būvvaldi.
Rīgas pilsētas Būvvalde uzskata, ka nožogojums ir nojaucams kā neatbilstošs vides kvalitātes prasībām. Jauna nožogojuma uzstādīšanas iespējas var tikt izskatītas Būvvaldē pēc oficiāla iesnieguma saņemšanas.
Kā ziņots, vietā, kur robežojas Rīgas brīvostas teritorija, kuru apsaimnieko SIA "Baltic Oil Terminal" un Piejūras dabas parks, uzstādīts žogs, liedzot pieeju gan jūrai, gan arī Komētfortam.
Kā iepriekš aģentūru LETA informēja Vides aizsardzības kluba (VAK) Bolderājas nodaļas pārstāve Sandra Jakušonoka, apmēram 2,5 metrus augstais žogs izveidots no krusteniski saslietām sliedēm, kuras aptītas ar dzeloņdrātīm un stiepjas gar "Baltic Oil Terminal" nomāto teritoriju un beidzas jūrā, liedzot iedzīvotājiem pieeju pludmalei, kā arī valsts kultūras piemineklim Komētfortam.
Ņemot vērā iepriekšējo pieredzi, žogi šeit turas līdz pirmajām vētrām. Pēc tam visa pludmale būs pilna ar dzeloņdrātīm, uzsvēra VAK pārstāve.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA
Kā būvinspekcijai skaidro "Baltic Oil Terminal", mutiska prasība uzstādīt nožogojumu uzņēmuma apsaimniekotajā teritorijā saņemta no Daugavgrīvas muitas amatpersonām, pamatojoties uz brīvostas, muitas un robežapsardzes likumiem, lai liegtu pieeju šai teritorijai trešajām personām.
Paskaidrojumā teikts, ka nožogojuma uzstādīšanu veikusi SIA "Bolderājas kuģu remonta rūpnīca", saskaņojot to ar muitas iestādi un robežapsardzi. "Baltic Oil Terminal" atzīst, ka nav pārbaudījusi, vai žoga uzstādīšana saskaņota ar visām nepieciešamajām institūcijām, tajā skaitā Būvvaldi.
Rīgas pilsētas Būvvalde uzskata, ka nožogojums ir nojaucams kā neatbilstošs vides kvalitātes prasībām. Jauna nožogojuma uzstādīšanas iespējas var tikt izskatītas Būvvaldē pēc oficiāla iesnieguma saņemšanas.
Kā ziņots, vietā, kur robežojas Rīgas brīvostas teritorija, kuru apsaimnieko SIA "Baltic Oil Terminal" un Piejūras dabas parks, uzstādīts žogs, liedzot pieeju gan jūrai, gan arī Komētfortam.
Kā iepriekš aģentūru LETA informēja Vides aizsardzības kluba (VAK) Bolderājas nodaļas pārstāve Sandra Jakušonoka, apmēram 2,5 metrus augstais žogs izveidots no krusteniski saslietām sliedēm, kuras aptītas ar dzeloņdrātīm un stiepjas gar "Baltic Oil Terminal" nomāto teritoriju un beidzas jūrā, liedzot iedzīvotājiem pieeju pludmalei, kā arī valsts kultūras piemineklim Komētfortam.
Ņemot vērā iepriekšējo pieredzi, žogi šeit turas līdz pirmajām vētrām. Pēc tam visa pludmale būs pilna ar dzeloņdrātīm, uzsvēra VAK pārstāve.
Kaspars Martinsons LETA
Copyright © LETA