building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19067
Nozares raksti32977
Atklāja Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru : building.lv - par būvniecību Latvijā

Atklāja Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru

Atklāja Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru
Foto: Atklāja Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru

19.oktobrī Dagdā, Alejas ielā 4, svinīgi tika atklāts Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC).


Klientu apkalpošanas speciālists iedzīvotājus apkalpoja jau no 1.oktobra, jo centra telpās vēl notika remontdarbi. Jaunās klientu apkalpošanas centra telpas ir mūsdienīgi aprīkotas ar visu nepieciešamo, lai apmeklētāji varētu saņemt kvalitatīvus pakalpojumus. Telpas ir pielāgotas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem – ir pielāgota iekļūšana ēkā, tāpat arī publiski pieejamā datora galda augstums ir regulējams, lai ikvienam būtu ērti.

VPVKAC ir iespējams saņemt Lauku atbalsta dienesta, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Uzņēmuma reģistra, Nodarbinātības valsts aģentūras, Valsts zemes dienesta, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes un Valsts darba inspekcijas pakalpojumus.

Iedzīvotājus apkalpos klientu apkalpošanas speciālists Aļona Matvejeva, kas, pēc VARAM organizētājām apmacībām, varēs kvalitatīvi sniegt atbildes uz jautājumiem, pieņems iesniegumus un sniegs konsultācijas par iestāžu pakalpojumiem un e-pakalpojumiem. Tāpat arī VPVKAC varēs iesniegt pašvaldībai adresētus iesniegumus.

VPVKAC strādā katru darba dienu no plkst.8:15 līdz plkst.17:00, ar pusdienu pārtraukumu no plkst.12:15 līdz 13:00. Klientu apkalpošanas centra telefons 65681701 un e-pasts vpvkac@dagda.lv.

Valsts budžeta dotācija VPVKAC izveidei un uzturēšanai ir 10 569,00 EUR un pašvaldības līdzfinansējums ir 5063,00 EUR.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.