Būvvaldes Klientu apkalpošanas centrs saņem apbalvojumu par labu servisu
Kampaņas "Uzslavē labu servisu" nominācijā "Sabiedrībai draudzīgākā valsts/ pašvaldību iestāde" apbalvojumu ieguva Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centrs. Atzinību pasniedza Labsserviss.lv sadarbības partneri – Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera.
Būvvaldes Klientu apkalpošanas centrs kampaņas "Uzslavē labu servisu!" laikā saņēma 453 atsauksmes, visas bija pozitīvas. Klienti izteica pateicību par laipnu un atsaucīgu, operatīvu un profesionālu apkalpošanu. Centra speciālistes raksturotas kā zinošas un ar pozitīvu attieksmi, spēju izskaidrot un ieinteresētību sarežģītu situāciju risināšanā.
Uzņēmumi un valsts/pašvaldības iestādes tika dalītas atsevišķās kategorijās, visuzslavētākos noteica, ņemot vērā kampaņas laikā saņemto uzslavu skaitu un TNS Latvija veiktā klientu servisa kvalitātes vērtēšanas pētījuma novērtējumu.
Uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes "Klienti mūs uzslavē 2011", kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā prioritāte.
Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā.
Šis ir otrais gads, kad Būvvaldes Klientu apkalpošanas centrs piedalās Labssesrviss.lv organizētajos pasākumos. Tā 2010.gada oktobrī Klientu apkalpošanas centra vadītāja Vita Kokina, piedaloties konkursā "Klientu Servisa Lepnums 2010", iekļuva finālā piecu labāko vidū 118 dalībnieku konkurencē un ieguva konkursa galevenā partnera "Lattelecom" simpātijas balvu un atzinības rakstu, kas apliecina Būvvaldes Klientu apkalpošanas centra speciālistu kvalitāti klientu apkalpošanā.