Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.
Projekta otrās kārtas būvniecības ietvaros tiek veikta Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcija. Lai celtniecības darbu laikā nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms ir uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. Pēc jaunā pārvada nodošanas ekspluatācijā tiek turpināta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija un Slāvu rotācijas apļa trīs līmeņu estakādes būvniecība.
Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība. PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai. |
||||
|
||||
Projekta otrās kārtas būvniecības ietvaros tiek veikta Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcija. Lai celtniecības darbu laikā nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms ir uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. Pēc jaunā pārvada nodošanas ekspluatācijā tiek turpināta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija un Slāvu rotācijas apļa trīs līmeņu estakādes būvniecība.
Foto: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.; autors: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai. Projektējot veidņu risinājumu estakādes monolīto laidumu betonēšanai, PERI veidņu inženieriem bija jāņem vērā laidumu mainīgais izliekuma rādiuss, dažādie brauktuvju augstumi, kā arī fakts, ka brauktuvju monolītie laidumi ir projektēti gan ar divām, gan trijām sijām. PERI izstrādātais veidņu pielietojuma projekts nodrošināja iespēju celtniekiem maksimāli precīzi un ērti veikt šīs sarežģītās monolītās konstrukcijas betonēšanas darbus. Foto: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.; autors: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai. Kā vispiemērotākā atbalsta sistēma tika izmantoti MULTIPROP paaugstinātas nestspējas alumīnija stušu torņi, kas ļauj ērti manipulēt ar torņu augstumiem ļoti plašā diapazonā. Estakādes laidumu augstumu amplitūda mainās no 6 metriem līdz 0. atzīmei. Lai iestādītu nepieciešamo augstumu, torņus nav nepieciešams demontēt, regulēšana notiek, mainot MULTIPROP stutes kustīgās iekšējās daļas augstumu. Precīzai augstuma regulēšanai ļoti noderīga ir stutes kustīgajā caurulē iestrādātā mērlente. Pašus torņus montē guļus stāvoklī uz zemes, tad jau samontētā konstrukcija ar celtni tiek novietota vertikālā stāvoklī precīzi tai paredzētajā vietā. Foto: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.; autors: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.
Foto: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.; autors: Dienvidu tilta otrās kārtas būvniecība.PERI veidņu risinājumu pielietojums brauktuvju monolīto laidumu betonēšanai.
Materiālu sagatavojusi PERI GmbH filiāles Latvijā – SIA PERI Mārketinga nodaļa. |
||||
|