building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi1691
Nozares raksti32878
"EXPOLATVIA 2011" – ceļš uz nozīmīgu eksporta tirgu : building.lv - par būvniecību Latvijā

"EXPOLATVIA 2011" – ceļš uz nozīmīgu eksporta tirgu

"EXPOLATVIA 2011" – ceļš uz nozīmīgu eksporta tirgu
Foto: "EXPOLATVIA 2011" – ceļš uz nozīmīgu eksporta tirgu

Turpinās pieteikšanās dalībai izstādē "EXPOLATVIA 2011", kas 2011. gada 5. un 6. maijā norisināsies Vācijas pilsētā Hamburgā.

"EXPOLATVIA 2011" aicināti piedalīties Latvijā reģistrēti uzņēmumi un ārvalstu kompāniju filiāles, kas ir ieinteresētas veidot tirdzniecības, investīciju vai sadarbības kontaktus Ziemeļeiropas reģionā. Tāpat izstādē gaidīti arī uzņēmumi, kuru pārstāvniecības vai galvenie biroji atrodas Ziemeļvācijā, Dānijā, Holandē un Beļģijā.

 

Izstāde ir lieliska iespēja dažādu nozaru uzņēmumiem veidot kontaktus ārvalstīs. Turklāt Latvijas uzņēmumiem, kas nestrādā Vācijā, dalība "EXPOLATVIA 2011" var kļūt par ceļu, kas paver iespēju ieiet lielākajā un nozīmīgākajā ES eksporta tirgū.

 

Izstāžu kompānijas "Horizonts.eu" vadītājs Gundars Pētersons stāsta, ka līdz janvāra beigām izstādei jau pieteikušies gandrīz 30 uzņēmumu, kas pārstāv Latvijas eksportspējīgākās nozares – kokmateriālu un koka izstrādājumu ražošanu, metālapstrādi, pārtikas ražošanu un tekstilrūpniecību. Tāpat lieliskas iespējas rast veiksmīgu darbības nišu Vācijas tirgū ir arī citu nozaru uzņēmumiem. "Nevar nosaukt nevienu, kam nebūtu attīstības iespējas Vācijas tirgū. Taču jautājums ir - vai uzņēmums var saražot nepieciešamos apjomus? Tomēr labas izredzes ir arī Latvijas nišas produktu ražotājiem, kas piedāvā augstākā līmeņa produktus, piemēram, dizaina lietas, ekoloģiskus produktus. Vācijā zaļā un ekoloģiskā domāšana ir lielā cieņā," uzsver Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kameras Latvijas biroja vadītāja Ginta Petra.

 

Stabilas pozīcijas Vācijas tirgū jau iekarojuši vairāki Latvijas uzņēmumi – trikotāžas ražotājs "Rita", rotaļlietu ražotājs "Varis Toys", kokmateriālu ražotājs AS "Latvijas finieris", kosmētikas ražotājs "Madara" un citi. Tāpat stabilu noieta tirgu raduši SIA "Studija Naturals" izsmalcinātie lina izstrādājumi, Vācijas pircēji iecienījuši arī Latvijas cepļos tapušos keramikas izstrādājumus.

 

Pērn Vācijas iekšzemes kopprodukts, salīdzinājumā ar 2009. gadu, pieauga par 3,6%, piedzīvojot lielāko kāpumu kopš 1990. gada. Eksperti lēš, ka 2011. gadā šis pieaugums varētu saglabāties pagājušā gada līmenī. Apakšuzņēmēju darbību pozitīvi ietekmēs arī Vācijas darba tirgus, kas astoņām ES dalībvalstīm no Austrumeiropas, tostarp arī Latvijai, tiks atvērts šā gada 1. maijā.

 

Izstāde organizēta tā, lai Latvijas uzņēmumiem būtu iespējams izmantot Eiropas struktūrfondu līdzfinansējumu, kā to paredz MK noteikumi Nr. 582 "Noteikumi par darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" papildinājuma 2.3.1.1.1. apakšaktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – Ārējais mārketings" sesto un turpmākajām kārtām". Tādējādi uzņēmumiem ir radīta iespēja saņemt finansiālu atbalstu līdz pat 50% no izstādes izdevumiem.

 

G. Pētersons uzsver, ka "EXPOLATVIA 2011" ir ne tikai izstāde tradicionālā izpratnē, bet pasākums, kas nodrošina eksporta kontaktu veidošanu ārvalstīs. Proti - organizators apzina katra izstādes dalībnieka potenciālos klientus un piesaista konkrētās nozares pārstāvjus. Ar "EXPOLATVIA 2011" interneta platformas un servisa līnijas palīdzību tiek koordinēta atbilstošu uzņēmumu pārstāvju uzaicināšana un viņu ierašanās uz tikšanos. Izstādes organizētāji arī vienojušies ar Vācijas Tirdzniecības aģentu un izplatītāju nacionālo federāciju (National Federation of German Commercial Agencies and Distributors jeb CDH) par viņu līdzdalību šajā pasākumā, izsūtot ielūgumus visiem interesentiem, bet īpašus uzaicinājumus - uzņēmumiem, kas atbilst izstādes dalībnieku profilam.

 

"EXPOLATVIA 2011" organizē "Horizonts.eu Messe und Eventagentur UG" - uzņēmums ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi izstāžu un konferenču organizēšanā. Pasākumu atbalsta Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, Latvijas Mašīnbūves un metālapstrādes asociācija, biedrība "Mārketinga padome", Vieglās rūpniecības uzņēmumu asociācija un Latvijas Veļas ražotāju asociācija. Uzņēmumi, minēto organizāciju biedri, dalībai izstādē var saņemt atlaides.

Reģistrēties izstādei, kā arī plašāka informācija par pasākumu "EXPOLATVIA 2011" atrodama mājaslapā: www.expolatvia.com.

Papildu informācija:

Ketija Skarbinika, tālr.: 67283837, mob. tālr.: 22068884; e-pasts: Ketija.Skarbinika@horizonts.eu.

 

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.