Kas jāņem vērā, izvēloties telpas biroja nomai?
Birojs nav tikai vieta, kur jūsu komanda ikdienu satiekas, lai kopīgi veiktu tiešos darba pienākumus, birojs ir arī uzņēmuma vizītkarte, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma būtību un rada motivējošu vidi visam kolektīvam. Biroja videi ir nozīmīga loma uzņēmuma kultūras, produktivitātes un kopējo tēla veidošanā, tādēļ ir rūpīgi jāapsver piemērotāko telpu izvēle.
Atrašanās vieta ir viens no atslēgas punktiem biroja izvēlē – nav nozīmes, cik labiekārtotas, ergonomiskas, plašas un skaistas būs jūsu ofisa telpas, ja darbiniekiem un klientiem būs sarežģīti un laikietilpīgi līdz tām nokļūt, jūs varat zaudēt gan daļu no klientiem, gan arī darbiniekiem. Pārdomājiet vietas izvēli rūpīgi – noskaidrojiet, kur dzīvo jūsu darbinieki, un pārliecinieties, ka telpas atrodas pieejamā attālumā vismaz lielākajai daļai darbinieku. Pārliecinieties, ka tuvākajā apkaimē ir pieejams sabiedriskais transports, lai jūsu darbiniekiem un klientiem būtu izvēles iespējas – doties uz ofisu ar personīgo auto vai izmantot sabiedrisko transportu. Neaizmirstiet par riteņu novietošanu – mūsdienās aizvien vairāk cilvēku izvēlas ilgtspējīgas un dabai draudzīgas pārvietošanās opcijas, tostarp velosipēdu.
Biroja telpu piedāvātās ērtības
Biroja telpu piedāvātās ērtības var būtiski ietekmēt jūsu komandas produktivitāti, darba efektivitāti un vispārējo darba atmosfēru. Pārliecinieties, lai telpas ir pietiekami plašas un labi vēdinātas, ergonomiski iekārtotas, mājīgas un aprīkotas ar mūsdienīgiem risinājumiem. Pareizi plānotas telpas veicina gan darbinieku labsajūtu, gan arī pozitīvu iespaidu uz klientiem un sadarbības partneriem.
Ir svarīgi noskaidrot, vai biroju ēkā ir pieejamas papildu ērtības, piemēram, konferenču telpas sanāksmēm un prezentācijām, virtuves zona darbinieku ērtībām, kā arī atpūtas telpas, kur darbinieki var atgūt enerģiju. Ja uzņēmumā ir smēķētāji, arī smēķēšanas zonas pieejamība var būt būtiska.
Drošības aspekti ir vēl viens nozīmīgs faktors. Telpām ir jābūt aprīkotām ar signalizāciju, ugunsdrošības sistēmu, videonovērošanu un pieejas kontroles sistēmu, lai darbinieki justos droši un aizsargāti. Papildu uzmanība jāpievērš autostāvvietām un ērtai piekļuvei sabiedriskajam transportam, kas var būt nozīmīgs gan darbiniekiem, gan viesiem.
HO Estate – mūsdienīgas biroja telpas gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem
HO Estate piedāvā mūsdienīgas un labiekārtotas telpas biroju centros Rīgā ar platību no 50 m² līdz pat plašām telpām virs 150 m². Šobrīd mūsu klientiem ir pieejamas ofisu telpas 4 biroju centros – “Krasta Biroji” (Mazā Krasta iela 83), “Bieķensalas Biroji” (Bieķensalas iela 26), “Neretas Biroji” (Neretas iela 2 k-1 – 107), kā arī “Graudu Biroji” (Dīķa iela 44). Katrs no šiem biroju centriem piedāvā ērtu piekļuvi, mūsdienīgu infrastruktūru un atbilstošu vidi produktīvam darbam. Papildus telpu kvalitātei HO Estate nodrošina arī dažādas ērtības – stāvvietas, koplietošanas zonas, kā arī virtuves un sanāksmju telpas.
Ja meklējat stabilu partneri biroju nomai – apskatiet HO Estate piedāvātos risinājumus!