building.lv skaitļos

Lietotāji online31
Aktīvie uzņēmumi19564
Nozares ziņas33013
Latvenergo ar sms ziņos par negaidītiem elektroapgādes traucējumiem : building.lv - par būvniecību Latvijā

Latvenergo ar sms ziņos par negaidītiem elektroapgādes traucējumiem

Latvenergo ar sms ziņos par negaidītiem elektroapgādes traucējumiem
Foto: Latvenergo ar sms ziņos par negaidītiem elektroapgādes traucējumiem

  Lai veicinātu ātrāku saziņu ar klientiem pēkšņu elektroenerģijas pārtraukumu gadījumos, AS "Latvenergo" no šī gada 23. februāra ievieš operatīvu paziņojuma nosūtīšanu ar īsziņu (SMS) uz klienta mobilā tālruņa numuru. Šādu paziņojumu izsūtīšana klientiem notiks gadījumos, kad rodas negaidīti elektroapgādes traucējumi dabas izraisītu stihiju vai kādu citu iemeslu dēļ.  

 

Latvenergo piedāvātā saziņa turpmāk ļaus informēt klientus, izmantojot uzņēmuma datu bāzē fiksētos mobilo telefona numurus, ja klients pats būs deklarējis savu telefonu uzņēmuma klientu datu bāzē.

AS "Latvenergo" izstrādātā sistēma paziņojumu nosūta 5 - 20 minūšu laikā kopš bojājumu fiksēšanas sistēmā. Paziņojumā ietvertā informācija klientam norādīs: elektroapgādes bojājuma vietu, datumu un laiku. Tādējādi, saņemot SMS, ikvienam ir iespēja operatīvi izvērtēt situāciju, kā rīkoties elektroapgādes pārtraukuma gadījumā, lai neveidotos kritiski brīži mājokļos.

SMS īsziņu ieviešanā un nosūtīšanā par neplānotiem elektroenerģijas atslēgumiem Latvenergo jau strādā ilgāku laiku un gadu mijas dabas stihijas notikumi paātrināja šo procesu. Šāda paziņojumu izsūtīšana jau darbojas un klienti informāciju saņem par plānotiem atslēgumiem, kad sadales sistēmas operators organizē remontdarbus elektroiekārtās. Tādēļ ziņas nosūtīšana par pēkšņiem elektroapgādes traucējumiem ir nākamais solis labākā komunikācijā un saziņā ar klientiem.

Banner 280x280

AS "Latvenergo" ir pārliecināta, ka šāda operatīva informācijas saņemšana ar SMS īsziņu par neplānotiem atslēgumiem klientiem būs noderīga, kādēļ nebūs vajadzīgs speciāli sazināties un pieteikt bojājumu uzņēmuma Klientu servisā. Tādēļ aicinām ikvienu klientu aktualizēt savu kontaktinformāciju, zvanot klientu servisam pa bezmaksas tālruni 80 200 400, vai arī to atjaunot klientu portāla e-latvenergo, vai piereģistrēt savu mobilo tālruni sūtot īsziņu "REG līguma numurs" uz tālruni 8800.

AS "Latvenergo" pašapkalpošanās portālā e-latvenergo.lv klienti var pārbaudīt un precizēt savu kontaktinformāciju, kas ir iegūta balstoties uz uzņēmuma klientu datu bāzes datiem. AS "Latvenergo" datu bāzē 53% (kopskaitā – vairāk par 530 tūkstošiem) privātpersonu klienti ir reģistrējuši savu mobilo tālruņu numurus, kurus jau šobrīd uzņēmums izmanto klientu informēšanai par plānotajiem atslēgumiem. Paplašinot SMS pakalpojuma izmantošanu nākotnē, sagaidāms, ka arvien vairāk tiks reģistrēti klientu mobilo tālruņu numuri, kurus izmantos operatīvās informācijas nosūtīšanai.

Informācijas iegūšanai par pakalpojumiem, norēķiniem par patērēto elektroenerģiju un citiem jautājumiem klientiem iesakām izmantot AS "Latvenergo" pašapkalpošanās portālu www.e-latvenergo.lv.

 

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.