Reklāmas izvietošana internetā – kādēļ vērsties pie aģentūras?

Reklāmas izvietošana internetā – kādēļ vērsties pie aģentūras?

Saskaņā ar biznesa datu platformas "Statista" apkopotajiem datiem, 2019. gada pētījumi rāda, ka meklēšanas trafiks radīja 65% no visām e-komercijas sesijām, 33% – dabiskās meklēšanas rezultātā jeb organic search, 32% – apmaksātās meklēšanas jeb paid search rezultātā. Nav šaubu, ka reklāmas izvietošana internetā ir panākumu atslēga ikvienā mārketinga stratēģijā. Kādēļ pēc palīdzības vērsties pie digitālās mārketinga aģentūras?

Tavi ieguvumi
Tavs zīmols ir unikāls, un tieši tādai ir jābūt arī online reklāmas stratēģijai, lai ieguldījumu atdeve (ROI) būtu maksimāli efektīva. Kā šajos jautājumos palīdz digitālā mārketinga un reklāmas aģentūra?

Mērķu un budžeta noteikšana
Izvēloties savu sadarbības partneri, pirmajā tikšanās reizē primāri tiek apspriesti sasniedzamie mērķi un budžets, balstoties uz tava biznesa specifiku. Aģentūras pieredzējušie speciālisti palīdzēs tev izvēlēties piemērotākos rīkus un stratēģiju atbilstoši pieejamajām finansēm.


Konkurentu izpēte
Sadarbojoties ar aģentūru, tu vienmēr zināsi, ko digitālās reklāmas lauciņā dara tavi konkurenti, kādas reklāmas izvietošana internetā ir viņu stratēģijas pamatā. Aģentūra regulāri veic konkurentu monitoringu, lai atrastu jaunas taktikas un iespējas, kā tavu zīmolu izvirzīt priekšgalā gan Google meklējumu rezultātos, gan arī sociālo mediju reklāmās.

Datu analīze
Digitālās reklāmas priekšrocība ir tas, ka tu zini un vari sekot līdzi tam, kā tiek iztērēts katrs ieguldītais eiro cents. Aģentūra iesniegs tev ikmēneša atskaites ar rezultātiem, kā arī uzraudzīs un analizēs esošo kampaņu veiktspēju. Līdzko analītikas rīkos ir redzama veiksmīga rezultātu augšupeja, ir iespējams palielināt budžetu, lai sasniegtu vēl lielāku auditoriju, vai gluži pretēji – nekavējoties var mainīt stratēģiju, tiklīdz ir redzama negatīva lejupslīde.

Kam pievērst uzmanību?
Izvēloties digitālās reklāmas aģentūru, pievērs uzmanību sertificētu Google Analytics un Google Ads speciālistu skaitam! Piemēram, Infinitum agency kopš 2017. gada ir vienīgais Google Analytics 360 pārdošanas partneris Baltijas valstīs, turklāt uzņēmumā strādā vairāki Google rīku sertificēti speciālisti.

Lielākie ieguvumi, sadarbojoties ar Google partnera aģentūru, ir:
• eksperta līmenis – lai iegūtu Google partner sertifikātu, speciālistam ir jāiziet apmācības un jānokārto tests. Tas nozīmē padziļinātas zināšanas un dažādas gadījumu izpētes jeb case study;
• jaunākās metodes – strādājot ar Google partnera aģentūru, tu būsi informēts par visām jaunākajām Google produktu izmaiņām un inovācijām. Tas nozīmē arī daudz ātrāku kampaņu optimizāciju vēl labāku rezultātu sasniegšanai;
• beta rīki – Google partneriem ir ekskluzīvas pieejas dažādiem Google sistēmas atjauninājumiem, pirms tie ir palaisti tirgū. Šīs beta funkcijas ir iespējams integrēt tavās kampaņās, pirms to ir izdarījuši tavi konkurenti.

Datu analīzes mērķis ir sniegt pilnīgu pārskatu par katru ieguldīto centu un esošo kampaņu veiktspēju, lai nepieciešamības gadījumā to operatīvi mainītu.


A/B testēšana
Veidojot Google Ads un citas pay per click (PPC) jeb maksa par klikšķi reklāmas, aģentūras veic A/B testēšanu, lai noteiktu efektīvāko paņēmienu. Reklāmas izvietošana internetā bez šādas taktikas nav iedomājama, tādēļ kampaņās vienlaikus tiek aktivizētas reklāmas ar dažādu:
• tekstu;
• vizuālo saturu (baneri, video, fotoattēli);
• izvietojumu jeb placement u.c.

Profesionāla aģentūra nenoliegs šīs stratēģijas lietderīgumu un ļaus Tev novērot un salīdzināt rezultātus.

Ko rāda statistika?
Pēc "Markingblog" publicētās 2019. gada informācijas, 46% interneta lietotāju nevar viegli pateikt atšķirību starp PPC reklāmām un organiskām saitēm, kas parādās meklēšanas rezultātos. Turklāt 65% uz pirkšanu tendēti atslēgvārdi (buyer-intent) ir tieši PPC reklāmas. Google Ads un SEO ir veiksmīga kombinācija, lai tavs zīmols nonāktu Google meklētāja TOP pozīcijās. "HubSpot Research" globālā aptauja, kas veikta no 2019. gada novembra līdz 2019. gada decembrim, liecina, ka 63,57% aptaujātie uzņēmumi aktīvi iegulda savu laiku search engine optimization (SEO) jeb meklējuma programmu optimizācijā, 14,36% nav līdz galam pārliecināti, taču 22,07% atzina, ka aktīvi neieguldās šajā reklāmas rīkā. Kurai respondentu daļai piederēsi tu? Ja vēlies gūt panākumus, izvēlies pieredzējušu un daudzpusīgu digitālā mārketinga aģentūru

 

Dalies ar šo rakstu

Komentāri