building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19829
Nozares ziņas33032
Septiņi padomi, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti internetā : building.lv - par būvniecību Latvijā

Septiņi padomi, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti internetā

Septiņi padomi, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti internetā
Foto: Foto: Unsplash.com

Ilgtspējīga stratēģija, profesionāli darbinieki, sakārtota dokumentācija  – tas viss nepieciešams katram uzņēmumam, taču, lai piesaistītu klientus, neiztikt arī bez reklāmas. Šobrīd īpaši aktuāla ir kļuvusi reklāma internetā, tāpēc šajā rakstā lūkosim noskaidrot, kā paaugstināt tās efektivitāti!

Padoms #1: izvēlies piemērotu vizuālo noformējumu

Ne velti šis ieteikums ierindots saraksta galvgalī – šobrīd efektīva reklāma internetā un līdz sīkākajām niansēm noslīpēts vizuālais noformējums ir teju sinonīmi. Svarīgi izvēlēties gan piemērotus attēlus, gan teksta noformējumu, lai reklāma izceltos un tiktu pamanīta citu reklāmu, fotogrāfiju un ierakstu jūrā.

Padoms #2: parūpējies par to, lai reklāma sasniegtu pareizo mērķauditoriju

Viena no būtiskākajām priekšrocībām, ko sniedz reklāma internetā, ir iespēja ļoti precīzi atlasīt tās mērķauditoriju, sākot ar ierastām kategorijām (dzimums, vecums, atrašanās vieta) un beidzot ar specifiskām interesēm vai notikumiem (piemēram, reklāmu rādīt cilvēkiem, kuri nesen apprecējušies).

Padoms #3: pievērs uzmanību nolaišanās (landing) lapai

Reklāmām internetā var būt dažādi mērķi, taču lielākoties kā prioritāte tiek izvirzīta došanās uz uzņēmuma mājaslapu. Lai šim apmeklējumam būtu jēga, svarīgi, lai mājaslapa ir potenciālajam klientam piemērota, proti, tajā ātri un ērti atrodama visa nepieciešamā informācija neatkarīgi no ierīces, kas tiek izmantota (šobrīd sērfošana internetā notiek gan datoros, gan viedtelefonos un pat televizoros ar Smart TV funkciju). Lai mājaslapa būtu lietotājam (un arī Google algoritmiem) draudzīga, lieti noder SEO optimizācija.

Padoms #4: rūpīgi iepazīsties ar reklāmas kampaņu analītiku

autors: 2_rekl_ma_internet_
Foto: Foto: Unsplash.com; autors: 2_rekl_ma_internet_

Reklāmas kampaņas šobrīd iespējams analizēt ļoti detalizēti – nepieciešamas vien attiecīgas zināšanas. Ņemot vērā šos datus, iespējams noskaidrot, cik efektīvi darbojas esošie reklāmas risinājumi; nepieciešamības gadījumā kampaņā jāveic izmaiņas. Pārliecinies, lai mājaslapai būtu uzstādīts gan Google Analytics, gan Facebok Pixel, lai ievāktu statistiku par apmeklētāju plūsmu. Bet atceries – ar to vien nepietiek; ir svarīgi izsekot mērķus un mikro darbības mājaslapā, lai noteiktu reklāmas kampaņu performanci!

Padoms #5: sniedz cilvēkiem to, ko viņi patiešām vēlas

Izklausās visai klišejiski, taču šī ir mūžsena patiesība, kas bieži vien tomēr netiek ņemta vērā. Tā vietā, lai reklāmā izceltu tavas preces vai pakalpojuma konkrētas iezīmes, labāk pievērsies tam, kā šī prece / pakalpojums klientam var konkrēti noderēt. Piemēram, ja nodarbojies ar paklāju ķīmisko tīrīšanu un esi iegādājies jaunu mazgāšanas iekārtu, reklāmā labāk iekļaut frāzi tavs paklājs pēc 30 minūtēm būs kā jauns, nevis Mūsu ierīce X nodrošina ātrāku un efektīvāku tīrīšanu.

Padoms #6: parūpējies par atbilstošu CTA (Call to action) jeb aicinājumu uz darbību

Ļoti svarīga ikvienas reklāmas sastāvdaļa – aicinājums veikt kādu konkrētu darbību. Tie var būt dažādi – veikt pirkumu vai rezervēt pakalpojumu, doties uz mājaslapu, pierakstīties jaunumu saņemšanai e-pastā, saņemt atlaides kuponu un tā tālāk. Lai reklāmas efektivitāti palielinātu, CTA jābūt ļoti kodolīgam, taču tajā pašā laikā arī trāpīgam.

Padoms #7: uztici reklāmu kampaņu sagatavošanu un palaišanu profesionāļiem

autors: 3_rekl_ma_internet_
Foto: Foto: Unsplash.com; autors: 3_rekl_ma_internet_

Ja zini mārketinga pamatelementus (un esi cītīgi izlasījis visus iepriekš minētos padomus), droši vien saproti, ka kvalitatīvas reklāmas izveidei ar vienu cilvēku nepietiek. Tam nepieciešama vesela komanda – sākot ar kopīraiteri jeb reklāmas tekstu sastādītāju un beidzot ar datu analītiķi, neaizmirstot par stratēģi, dizaineri un citiem ekspertiem. Katra no šīm nozarēm pieprasa specifiskas zināšanas, tāpēc reklāmu kampaņu īstenošana jāuztic zinošai mārketinga komandai.

Nepieciešama profesionāla un efektīva interneta reklāma, kas sniedz reālus rezultātus? Apmeklē Infinitum.agency un piesakies bezmaksas konsultācijai, lai jau pavisam drīz vienotos par tavam biznesam piemērotas reklāmas kampaņas izveidi!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.