Slāvu maģistrālais transporta mezgls pilnībā tiks nodots satiksmei līdz jūlijam
Šodien, 2.jūnijā, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks un Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods tikās ar AS "Transport Systems" pārstāvjiem, lai klātienē iepazītos ar Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecības laikā paveikto.
Kā apliecināja AS "Transport Systems" pārstāvji, visi būvdarbi līdz jūnija beigām tiks pabeigti un satiksmei pilnībā tiks nodots Slāvu maģistrālais transporta mezgls.
Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs V.Baraņņiks un Satiksmes departamenta direktors E.Strods iepazinās ar paveiktajiem būvdarbiem un atzinīgi novērtēja līdz šim paveikto. Patlaban ir palaista satiksme pa estakādēm no Slāvu ielas uz Lubānas un Piedrujas ielu, kā arī otrā virzienā no Lubānas ielas uz Slāvu ielu, kas ievērojami atslogo satiksmes plūsmu Slāvu rotācijas aplī.
Viens no pēdējiem nozīmīgākajiem būvdarbiem ir jaunais Slāvu rotācijas aplis, kam tikko uzklāts asfaltbetona segums un nodemontēts pagaidu Slāvu rotācijas aplis, pa kuru noritēja satiksme būvdarbu laikā.
Līdz šim pabeigti visi betonēšanas darbi, kā arī gandrīz visi inženiertīklu izbūves darbi. Satiksmes un gājēju drošībai ir uzstādīti luksoforu objekti Piedrujas un Rēzeknes ielu krustojumā, kā arī gājēju luksofori Krustpils un Piedrujas ielās.
Plānots, ka nākamās nedēļas laikā tiks atklāta satiksmei pēdējā Slāvu maģistrālā transporta mezgla estakāde, kas ļaus transporta līdzekļu vadītājiem no Slāvu pārvada nokļūt Slāvu aplī, nenobraucot uz Lubānas ielu, kā tas notiek patlaban.
Līdz jūnija beigām, kā akcentēja AS "Transport Systems" pārstāvji, plānots veikt apzaļumošanas darbus un aprīkot ielas ar barjerām, ceļa zīmēm, virzienrādītājiem un veikt ceļa horizontālos apzīmējumus, kā arī izbūvēt ietves.
Kā jau iepriekš tika informēts, Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūves gaitā tika veikta trīs līmeņu estakāžu būvniecība Slāvu rotācijas apļa vietā (pavisam astoņas estakādes) un Slāvu dzelzceļa pārvada pārbūve, izveidojot 8 braukšanas joslas.
Lai būvniecības laikā nepārtrauktu autotransporta un dzelzceļa satiksmi, vispirms tika uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads un blakus otrs četru braukšanas joslu pārvads pār dzelzceļu.
Saskaņā ar līgumu starp Rīgas domi un galveno būvuzņēmēju AS "Transport Systems" Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvniecība ir jāpabeidz līdz šā gada jūlijam.