building.lv skaitļos

Lietotāji online27
Aktīvie uzņēmumi19829
Nozares ziņas33032
Vai tavi klienti tevi atrod? : building.lv - par būvniecību Latvijā

Vai tavi klienti tevi atrod?

Vai tavi klienti tevi atrod?

Mūsdienās ar vienu mārketinga kanālu – mājaslapu – vien ir krietni par maz, jo nav 100% garantijas, ka visi tavi potenciālie klienti to ieraudzīs un atvērs. Turklāt ir regulāri un ļoti rūpīgi jāstrādā pie tā, lai mājaslapa spētu noturēt tās apmeklētāja uzmanību un radītu vēlmi iegādāties tavu produktu vai pakalpojumu.

Lai arī mājaslapa ir būtiska pārdošanas veicināšanai, šodien uzņēmumi var efektīvi sasniegt vēlamo auditoriju, uzrunājot potenciālos klientus tur, kur tie ikdienā uzturas – sociālajos medijos, mobilajās lietotnēs, meklētājprogrammās un dažādās vietnēs, ko šodien patērētāji izmanto ne vien atpūtai un izklaidei, bet arī kā informācijas avotu, kur uzzināt par dažādiem zīmoliem un uzņēmumiem, to pakalpojumiem un precēm, kā arī noskaidrot citu atsauksmes.

Vai pietiek ar biznesa profilu Facebook? Nē!

Bez šaubām, Facebook ar vairāk nekā 2,8 miljardiem lietotāju joprojām ir sociālo mediju platforma N⁰1 pasaulē. Tas ir nozīmīgs resurss tiem, kuri meklē informāciju par konkrētu zīmolu, tā atrašanās vietu un rīkotajiem pasākumiem, produktiem un pakalpojumiem. Facebook ir unikāls ar savu plašo auditoriju, ko iespējams sasniegt gan organiski ar tajā publicētajiem ierakstiem, gan ar maksas reklāmu palīdzību, maksimāli precīzi uzrunājot savu mērķauditoriju.

Tomēr, lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju, ne vienmēr pietiek uzturēt biznesa profilu tikai Facebook. Ir svarīgi, lai uzņēmums būtu atrodams dažādās interneta platformās un mobilajās aplikācijās, kur ikdienā bieži laiku pavada tā mērķauditorija. Kāpēc? Lasi tālāk!

Kāpēc uzņēmumam svarīgi būt vairākās digitālajās platformās?

Lai arī Facebook ir vadošais sociālais tīkls globālā līmenī, ir cilvēki, kuri to neizmanto, priekšroku dodot citiem populāriem sociālajiem tīkliem, interneta vietnēm un mobilajām aplikācijām, kas arī izceļas ar iespaidīgu apmeklējumu skaitu. Bez Facebook ir vairāki digitālās vides kanāli, ko ik mēnesi apmeklē, sākot no 100 miljoniem līdz vairāk nekā vienam miljardam aktīvo lietotāju. Piemēram, starp populārākajām interneta platformām ierindojas arī Google Business Profile, kas darbojas kā uzņēmuma vizītkarte meklētājā, parādoties pēc konkrēta vaicājuma vai atslēgas vārdu meklēšanas. Google Business Profile profilā iespējams ievietot visu aktuālo informāciju par uzņēmumu, iegūt lietotāju atsauksmes, publicēt saistošu saturu un pat izvietot savus produktus.

Yandex, TripAdvisor, AroundMe, Microsoft Bing, Snapchat, Foursquare... Ir vēl ļoti daudz digitālo kanālu, kur tieši tu vari piesaistīt savus potenciālos klientus – ātri un plašākā mērogā! Jo vairāk resursos būs pieejama informācija par tavu uzņēmumu, jo pozitīvāk tas atsauksies uz Google un citu meklētājprogrammu meklēšanas rezultātiem, līdz ar to palielināsies uzņēmuma sasniedzamība klientu loka paplašināšanai, uzņēmuma atpazīstamība un esošo klientu lojalitāte.

Svarīgi nosacījumi!

Biznesa klātesamība vairākās digitālajās platformās būs efektīva tikai tad, ja būs izvēlēti uzņēmuma darbībai un mērķiem atbilstoši kanāli. Turklāt tiem jābūt efektīvi pārvaldītiem un jāsatur konsekventa informācija. Ņemot vērā to, ka interneta vietņu un aplikāciju datubāzes regulāri tiek atjaunotas, kā arī ar uzņēmumu saistītā kontaktinformācija mēdz mainīties, ir jāseko līdzi tam, lai nerastos situācijas, ka par tavu biznesu dažādās platformās parādās novecojuši vai atšķirīgi dati (piemēram, dažādi darba laiki, tālruņa numuri, adreses), kas var maldināt un mulsināt klientus, kā arī radīt aizkaitinājumu, jo kļūdainas informācijas dēļ klientam būs grūti sasniegt tavu uzņēmumu, kā rezultātā var ciest tava uzņēmuma reputācija.

Tāpat jāņem vērā, ka dažādām interneta platformām ir savas vadlīnijas, kā korekti aizpildīt biznesa profilu, lai tas atrastos labās pozīcijās Google atlases rezultātos, kā pareizi veidot publikācijas un ko tajās iekļaut, lai efektīvi uzrunātu mērķauditoriju.

Visbeidzot – nepietiek tikai izveidot un aizpildīt profilu, tas ir arī jāuztur, jo, ieraugot, ka pēdējais ieraksts tavā biznesa profilā veikts, piemēram, pirms gada, tavam potenciālajam klientam zudīs uzticamība un interese, un viņš, visticamāk, lūkosies pēc alternatīvām. Un tieši to gaida tavi konkurenti!

Kā tam atrast laiku un izdarīt visu pareizi, neriskējot zaudēt potenciālos klientus? Atbilde ir zemāk!

SyncMe – gudrs un ērts palīgs tavā biznesa ikdienā

Saprotams, ka vairāku biznesa profilu uzturēšana un informācijas aktualizēšana dažādos digitālajos kanālos uzņēmumam var kļūt apgrūtinoša, traucējot koncentrēties uz svarīgāko – biznesu. Tāpēc talkā nāk SyncMe, kas vienuviet palīdz ātri un ērti pārvaldīt visu uzņēmuma informāciju, tajā skaitā atsauksmes, dažādās tīmekļa vietnēs. Ar SyncMe iespējams reģistrēt biznesa profilus un sinhronizēt uzņēmuma informāciju tādās tiešsaistes vietnēs, meklētājprogrammās un karšu pakalpojumos kā: Facebook, Instagram, Google, Yandex, Bing, Waze, Baidu, Snapchat, Foursquare, TripAdvisor, AroundMe, Trustpilot, Pitney Bowes, WhereTo, Infobet, Fliggy, Tomtom, HolidayCheck, Brownbook.net, Navmii, Here, HostMe, Mafengwo, Trip.com un citās. SyncMe tīklā iespējams sinhronizēt virkni platformu, un katrai no tām ir dažādas atšķirīgas priekšrocības, kā arī noteikts lietotāju loks, kas ne vienmēr pārklājas. Noteikti rodas jautājums – kā tad no plašā piedāvājuma izvēlēties piemērotāko tava uzņēmuma vajadzībām?

Pieņemt lēmumu palīdzēs SyncMe komanda. Piesakies uz sarunu ar mūsu speciālistiem un gūsti iespēju uzrunāt mērķauditoriju plašākā mērogā!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.