building.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi19830
Nozares ziņas33032
Būvdarbu inženiertehniskā uzraudzība : building.lv - par būvniecību Latvijā

Būvdarbu inženiertehniskā uzraudzība

 



PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

atklāts konkurss

Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? :

I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
  I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
    Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Artūrs Kazimiraitis
Tālr.: 7026431
Faksa Nr.: 7228751
Elektroniskā pasta adrese: arturs.kazimiraitis@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
 

I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Artūrs Kazimiraitis
Tālr.: + 371 7026431
Faksa Nr.: + 371 7228751
Elektroniskā pasta adrese: arturs.kazimiraitis@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv

 

I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Artūrs Kazimiraitis
Tālr.: + 371 7026431
Faksa Nr.: + 371 7228751
Elektroniskā pasta adrese: arturs.kazimiraitis@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv

 

I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Artūrs Kazimiraitis
Tālr.: + 371 7026431
Faksa Nr.: + 371 7228751
Elektroniskā pasta adrese: arturs.kazimiraitis@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv

 

I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde


II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

  II.1) Apraksts
    II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
    II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *
    II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
"Būvdarbu inženiertehniskā uzraudzība"
    II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Iepirkuma priekšmets ir Kohēzijas fonda līdzfinansētā projekta "Ūdenssaimniecības attīstība Rīgā, 3. fāze" Būvdarbu inženiertehniskā uzraudzība saskaņā ar Darba uzdevumu
    II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas pilsēta un Rīgas rajons, Latvija
    NUTS kods *LV00 Latvija
    II.1.8) Klasifikācija
    II.1.8.1) CPV kods *
   
  Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 74000000-9       
Papildu priekšmeti 74262000-3       
       
       
       
    II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās?
Pretendents var iesniegt piedāvājumus:
    II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu)
  II.2) LĪGUMA APJOMS
    II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Būvdarbu inženiertehniskā uzraudzība
    II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
  II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas 30.09.2009 (dd.mm.gggg)

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
  III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
    III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Iesniedzot piedāvājumu, pretendentam ir jāiesniedz arī piedāvājuma nodrošinājums 5000 LVL (pieci tūkstoši lati) apmērā, garantijas, ko izsniegusi banka vai cita labas reputācijas finanšu iestāde, un kas noformēta izmantojot Piedāvājuma nodrošinājuma veidni
    III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
    III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
  III .2) Piedalīšanās nosacījumi
    III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1.1. Pretendents normatīvajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā un apjomā veicis valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas no darba ņēmēja ienākumiem. 1.2. Lai piedalītos atklātā konkursā, Pretendentam kopā ar tehniski finansiālo piedāvājumu jāiesniedz dokumenti, kas atbilstoši likuma "Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām" 17. un 18. pantam Pasūtītājam ļauj pārliecināties, vai:1.2.1. Pretendenta gada vidējais apgrozījums no saimnieciskās darbības pēdējo 3 gadu (2003, 2004; 2005) laikā ir vismaz 5,000,000 EUR (pieci miljoni eiro gadā).1.2.2. Pretendentam ir pieredze projektu (kā būvuzņēmējam vai kā Inženierim) realizācijā saskaņā ar FIDIC Dzeltenās un Sarkanās grāmatas līguma nosacījumiem ūdenssaimniecības objektu būvniecībā.1.2.3. Pretendents ir izpildījis vismaz 1 Inženiera pakalpojumu pasūtījumus, kuri ir pabeigti pēdējo 3 gadu laikā, saskaņā ar FIDIC līgumu nosacījumiem.1.2.4. Pretendents ir izpildījis vismaz 2 būvuzraudzības pasūtījumus, kuri ir pabeigti pēdējo 3 gadu laikā, saskaņā ar LBN.1.2.5. Pretendents ir izpildījis vismaz 1 inženierpakalpojuma pasūtījumu, kurš ir pabeigts pēdējo 3 gadu laikā, kuros ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu būvniecības izmaksas bija vismaz 1,000,000 EUR.1.3. Pretendents var nodrošināt galvenos ekspertus, kuri atbilst Darba uzdevumā noteiktajām minimālajām prasībām attiecībā uz galveno ekspertu kvalifikāciju un profesionālo pieredzi.1.4. Ja Pretendents neatbilst 4.2.2. punktā minētajām prasībām vai nav iesniedzis šo prasību izpildi apliecinošus dokumentus (atbilstoši konkursa nolikuma punktiem 4.2.2. līdz 4.2.10. ieskaitot), Pasūtītājs neizskata Pretendenta tehnisko un finansiālo piedāvājumu un izslēdz to no turpmākās darbības jebkurā piedāvājuma izvērtēšanas stadijā. 1.5. Ja Pretendents ir personu grupa (līgumsabiedrība), tad dokumentācija, kas minēta nolikuma 5.2.1. – 5.2.12. punktos jāiesniedz par katru personu (līgumsabiedrības dalībnieku). Ja kaut viena persona (līgumsabiedrības dalībnieks) neatbilst 4.1. punktā minētajām prasībām vai nav iesniegusi šo prasību izpildi apliecinošus dokumentus (atbilstoši konkursa nolikuma 5.2.1. – 5.2.5. punktam ieskaitot), Pasūtītājs neizskata Pretendenta piedāvājumu un izslēdz to no turpmākās darbības jebkurā piedāvājuma vērtēšanas stadijā.1.6. Apakšuzņēmēju pakalpojuma apjoms nedrīkst pārsniegt 30% no kopējā piedāvājuma apjoma.1.7. Ja apakšuzņēmēja pakalpojuma apjoms pārsniedz 10% no kopējā piedāvājuma apjoma, tad par viņu ir jāiesniedz visa dokumentācija, kas minēta nolikuma 5.2.1. – 5.2.12. punktos. Ja pretendenta apakšuzņēmējs, kura pakalpojuma apjoms pārsniedz 10% no kopējā līguma apjoma neatbilst 4.1. un 4.2.2.3. punktā minētajām prasībām vai nav iesniedzis kaut vienu šo prasību izpildi apliecinošus dokumentu (atbilstoši konkursa nolikuma 5.2.1. – 5.2.12. punktam ieskaitot), Pasūtītājs neizskata Pretendenta piedāvājumu un izslēdz to no turpmākās darbības jebkurā piedāvājuma izvērtēšanas stadijā.1.8. Pretendenti, kas būs snieguši nepatiesu informāciju, tiks izslēgti no dalības konkursā.1.9. Ārvalstu Pretendenti iesniedz nolikuma 5.2.1. – 5.2.4. punktos prasītajiem līdzvērtīgus dokumentus, ko izsniegušas attiecīgās valsts kompetentās institūcijas.1.10. Pretendents Pakalpojuma sniegšanā var piesaistīt apakšuzņēmējus. Piesaistītajiem apakšuzņēmējiem ir jāatbilst Nolikuma 4.punkta 4.1. un 4.2.1.apakšpunktā noteiktajām prasībām
    III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija
    III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija 1. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevusi komercreģistra vai līdzvērtīga komercdarbību reģistrējoša iestāde (ja iestāde tādas izsniedz), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā (neattiecas uz fiziskām personām).2. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu.3. Komercreģistra vai līdzvērtīgas komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija.4. Pretendenta apliecināta izziņa, par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un vidējo strādājošo skaitu par pēdējiem trijiem gadiem no piedāvājuma atvēršanas dienas.5. Pretendenta apliecinājums par to, ka pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas normatīvajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi un nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas.6. Nolikuma šī punkta 5.2.1. – 5.2.5.apakšpunktā minētie dokumenti jāiesniedz visiem personu grupas vai personālsabiedrības dalībniekiem.7. Pretendenta auditēts gada pārskats par 2003. un 2004. gadu un 2005. gadu.8. Izziņa par pretendenta gada finanšu vidējo apgrozījumu ūdens apgādes un kanalizācijas infrastruktūras projektu realizācijā pēdējo triju gadu laikā. Komersantiem, kas izveidoti vēlāk – izziņa par gada finanšu vidējo apgrozījumu nostrādātājā periodā
    III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija 1. Pretendenta apstiprināts pēdējo trīs gadu laikā satura un apjoma ziņā līdzvērtīgu sniegto pakalpojumu saraksts atbilstoši Pretendenta sniegto pakalpojumu saraksta veidnei (2.3.pielikums), kā arī Pasūtītāju atsauksmes par veikto pakalpojumu kvalitāti.2. Pretendenta piedāvāto galveno ekspertu saraksts atbilstoši Galveno ekspertu saraksta veidnei (2.4.pielikums) un kvalifikācijas un profesionālās pieredzes apraksti (CV) un pieejamības apliecinājumi saskaņā ar ekspertu noslodzes laika grafiku atbilstoši Galveno ekspertu kvalifikācijas un profesionālās pieredzes apraksta (CV) veidnei (2.5.pielikums).3. Apakšuzņēmējam nododamo Pakalpojuma daļu sarakstu atbilstoši Apakšuzņēmēju saraksta veidnei (2.8.pielikums).4. Rakstisks apakšuzņēmēja apliecinājums par gatavību piedalīties Iepirkuma procedūrā un, gadījumā, ja tiek pieņemts lēmums slēgt iepirkuma līgumu ar attiecīgo pretendentu, izpildīt Pakalpojuma daļu, ko tam, atbilstoši pretendenta piedāvājumam, paredzēts nodot, kā arī Nolikuma šī punkta 5.2.1. – 5.2.6.apakšpunktā noteiktos apakšuzņēmēja atbilstību Nolikuma 4.punkta 4.2.10.apakšpunktā noteiktajām prasībām apliecinošos dokumentus
  III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
    III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
    III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
   
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
  IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
    IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
    IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
    IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
    IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
    Nav
    IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
  IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
    B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.  Finanšu kritēriji (cena)– 40;
2.  Tehniskie kritēriji - 60
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
  IV.3) Administratīvā informācija
    IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2006/12
    IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 19.06.2006(dd.mm.gggg)
    Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
    IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 19.06.2006 (dd.mm.gggg)
Laikā līdz __13:00
    IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
    Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd.mm.gggg)
    IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā lv
    IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) (dd.mm.gggg)
0 mēnesi/-šus un/vai
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
    IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
    IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
    IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 19.06.2006 (dd.mm.gggg) plkst.13:00
Vieta LR Vides ministrija, Peldu iela 25, Rīga. 409. telpa

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
  VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta?
  VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
  VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *
Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansētais projekts "Ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu attīstība Rīgā, 3. fāze"
  VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
  VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 18.04.2006.(dd.mm.gggg)

Aizvērt


Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.