I. DAĻA PASŪTĪTĀJS |
|
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese |
|
|
Rīgas domes Īpašuma departaments, 90000038741, Riharda Vāgnera iela 5, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Iepirkumu nodaļas vadītāja Sandra Krūzkopa,Iepirkumu nodaļas iepirkumu koordinators Juris Tovkiņš
Tālr.: 7037287, 7037235 Faksa Nr.: 7012614, 7026342 Elektroniskā pasta adrese: di@riga.lv
|
|
I.2) Papildu informāciju var saņemt: I.1) norādītajā adresē |
|
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt: I.1) norādītajā adresē
|
|
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz: I.1) norādītajā adresē
|
|
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde
|
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS |
|
II.1) Apraksts |
|
|
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
|
|
|
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
|
|
|
II.1.5) Iepirkuma nosaukums * Par rekonstrukcijas darbu būvuzraudzību un projektu vadību |
|
|
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms Rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projektu vadība. Iepirkuma priekšmets sadalīts 2 iepirkuma daļās. 1.daļa – Rīgas 2.vidusskolas ēkas K.Valdemāra ielā 1, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība. 2.daļa – Rīgas Juglas vidusskolas sākumskolas ēku Rīgā, Juglas ielā 27a, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība, saskaņā ar pasūtītāja darba uzdevumu |
|
|
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Rīgas pilsēta |
|
|
NUTS kods *LV00 Latvija |
|
|
II.1.8) Klasifikācija |
|
|
II.1.8.1) CPV kods * |
|
|
|
Pamatkods |
Papildkods (ja tāds piemērojams) |
Pamata iepirkuma priekšmets |
74200000-1 |
|
|
|
Papildu priekšmeti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
|
|
|
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
|
|
II.2) LĪGUMA APJOMS |
|
|
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās) 1) Rīgas 2.vidusskolas ēkas K.Valdemāra ielā 1, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība. 2) Rīgas Juglas vidusskolas sākumskolas ēku Rīgā, Juglas ielā 27a, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība |
|
|
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) |
|
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
|
|
|
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM(no B Pielikuma) |
|
|
DAĻA Nr.1 Rīgas 2.vidusskolas ēkas K.Valdemāra ielā 1, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība |
|
|
1) Klasifikācija |
|
|
1.1) CPV kods * |
|
|
|
Pamatkods |
Papildkods (ja tāds piemērojams) |
Pamata iepirkuma priekšmets |
74200000-1 |
|
|
|
Papildu priekšmeti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) |
|
|
2) Īss apraksts Rīgas 2.vidusskolas ēkas K.Valdemāra ielā 1, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība |
|
|
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar pasūtītāja darba uzdevumu |
|
|
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd.mm.gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd.mm.gggg)
|
|
|
DAĻA Nr.2 Rīgas Juglas vidusskolas sākumskolas ēku Rīgā, Juglas ielā 27a, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība |
|
|
1) Klasifikācija |
|
|
1.1) CPV kods * |
|
|
|
Pamatkods |
Papildkods (ja tāds piemērojams) |
Pamata iepirkuma priekšmets |
74200000-1 |
|
|
|
Papildu priekšmeti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC ) |
|
|
2) Īss apraksts Rīgas Juglas vidusskolas sākumskolas ēku Rīgā, Juglas ielā 27a, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzība un projekta vadība |
|
|
3) Paredzamais iepirkuma apjoms Saskaņā ar pasūtītāja darba uzdevumu |
|
|
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd.mm.gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd.mm.gggg)
|
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA |
|
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu |
|
|
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
|
|
|
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
Saskaņā ar konkursa nolikuma iepirkuma līguma projekta nosacījumiem
|
|
|
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
uz pretendentu nevar attiekties likuma "Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām" 16.panta pirmās daļas nosacījumi;Iesniedzot piedāvājumu par Rīgas 2.vidusskolas ēkas Rīgā, K.Valdemāra ielā 1, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzību un projekta vadību (iepirkuma priekšmeta 1.daļa), pretendentam – juridiskai personai- ir jābūt derīgai licencei ēku būvdarbu un restaurācijas darbu būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanai un atbilstošas kvalifikācijas personālam. Pretendentam – fiziskai personai - būvprakses sertifikātam ēku būvdarbu un restaurācijas darbu būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanai. Restaurācijas darbu būvuzraudzībai pretendents var pieaicināt apakšuzņēmēju, kuram ir derīga licence restaurācijas darbu būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanai.Iesniedzot piedāvājumu par Rīgas Juglas vidusskolas sākumskolas ēku Rīgā, Juglas ielā 27a, rekonstrukcijas darbu būvuzraudzību un projekta vadību (iepirkuma priekšmeta 2.daļa), pretendentam – juridiskai personai- jābūt derīgai licencei ēku būvdarbu būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanai un atbilstošas kvalifikācijas personālam. Pretendentam – fiziskai personai - būvprakses sertifikātam ēku būvdarbu būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanai. pretendenta finanšu apgrozījums būvuzraudzības un būvniecības projektu vadības pakalpojumu izpildē, vidēji gadā, pēdējo 3 (trīs) gadu laikā (2003.- 2005.gadā) jābūt vismaz Ls 100 000 (simt tūkstoši latu 00 santīmi). Ja pretendents nodibināts vēlāk – šajā punktā minētais apgrozījums jāsasniedz katrā darbības gadā;pretendentam ir jābūt iepriekšējai pieredzei vismaz viena līdzīga apjoma renovējama, rekonstruējama vai restaurējama objekta projekta vadībā vai būvuzraudzības veikšanā, nepārtraucot iestādes darba procesu
|
|
III .2) Piedalīšanās nosacījumi |
|
|
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
|
|
|
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija
izziņu (oriģinālu), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parāda;LR Uzņēmumu reģistra vai pretendenta reģistrācijas valsts atbilstoša reģistra izsniegtu pretendenta reģistrācijas apliecības apliecinātu kopiju;LR Uzņēmumu reģistra vai pretendenta reģistrācijas valsts atbilstoša reģistra izsniegtu izziņu (oriģināls) par personām, kas tiesīgas pārstāvēt pretendentu un atzīmi, ka pretendents nav atzīts par maksātnespējīgu, neatrodas bankrota vai likvidācijas stadijā, kas izsniegta ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas dienas.Pretendenta būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanas licences (atļaujas) notariāli apliecinātu kopiju. Licencei (atļaujai) jābūt derīgai visu piedāvājuma derīguma laiku. Fiziskās personas iesniedz notariāli apliecinātu būvprakses sertifikātu kopijas būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanai. Sertifikātiem jābūt derīgiem visu piedāvājuma derīguma laiku
|
|
|
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija
pretendenta vadītāja un galvenā grāmatveža parakstītu izziņu par pretendenta finanšu apgrozījumu projektu vadībā būvniecības nozarē un būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanu pēdējo 3 (trīs) gadu laikā, par katru gadu (izņemot gadījumus, kad pretendents nodibināts vēlāk – šajā gadījumā iesniedz par katru darbības gadu). Fiziskas personas iesniedz izpildīto projektu vadības un būvuzraudzības līgumu sarakstu, kurā norādīts pasūtītājs, objekts un līguma summa, par pēdējiem 3 (trim) gadiem, izņemot gadījumus, kad fiziskā persona būvuzraudzības pakalpojumu sniegšanu uzsācis vēlāk – šajā gadījumā sarakstu iesniedz par katru darbības gadu.pretendenta vadītāja un galvenā grāmatveža parakstītu izziņu par pretendenta 2005.gadā veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu 2005.gadā. Izziņā norādīt arī vidējo valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu apmēru latos uz vienu strādājošo 2005.gadā. Fiziskas personas iesniedz izziņu par 2005.gadā veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām
|
|
|
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
pretendenta vadītāja parakstītu izziņu ar informāciju par pretendenta darbiniekiem, kuri tiks iesaistīti pakalpojuma sniegšanā, kvalifikāciju, iepriekšējo pieredzi un izglītību. Izziņai pievieno pretendenta darbinieku būvprakses vai arhitektūras prakses sertifikātu apliecinātas kopijas;pretendenta vadītāja parakstītu izziņu par pēdējos trīs gados sniegtajiem būvuzraudzības un būvniecības projektu vadības pakalpojumiem līdzīga būvapjoma, kur būvdarbi veikti nepārtraucot iestādes darba procesu renovējamos, rekonstruējamos vai restaurējamos objektos, norādot pakalpojumu saņēmēju, objektu un būvdarbu apjomu objektā naudas izteiksmē latos
|
|
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
|
|
|
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
|
|
|
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ
|
|
|
|
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
|
|
IV.1) Iepirkuma procedūras veids
atklāts konkurss
|
|
|
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
|
|
|
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
|
|
|
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis) Nav
|
|
|
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
|
|
|
Nav
|
|
|
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
|
|
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji
saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
|
|
|
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu 1. cena ne vairāk par 70 izdevīguma punktiem. 2. pretendenta iepriekšējā pieredze līdzīgā apjoma renovējamu, rekonstruējamu vai restaurējamu objektu būvuzraudzībā un būvniecības projektu vadībā, nepārtraucot iestādes darba procesu, ne vairāk par 20 izdevīguma punktiem. 3. pretendenta veikto vidējo valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu apmērs uz vienu strādājošo 2005.gadā, ne vairāk par 10 izdevīguma punktiem. Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
|
|
IV.3) Administratīvā informācija
|
|
|
IV.3.1) Identifikācijas Nr. *
RDĪD 2006/20
|
|
|
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz
02.06.2006(dd.mm.gggg)
|
|
|
Maksa (ja tāda noteikta)
100,00
valūta
LVL
Maksājuma veids un rekvizīti
Pārskaitījums – A/S "SEB Latvijas Unibanka" Rīdzenes filiāle, kods:UNLALV2X002, IBAN:LV31UNLA0020300003010, ar norādi samaksa par konkursa nolikumu iepirkuma identifikācijas Nr.RDĪD 2006/20, maksājuma uzdevuma oriģināls jāuzrāda saņemot konkursa nolikumu
|
|
|
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta)
02.06.2006 (dd.mm.gggg)
Laikā no plkst. 8.30 līdz 10.00
|
|
|
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
|
|
|
Paredzētais datums
(nav uzrādīts) (dd.mm.gggg)
|
|
|
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā
lv
|
|
|
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz
(nav uzrādīts) (dd.mm.gggg)
0 mēnesi/-šus un/vai
90
dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
|
|
|
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
|
|
|
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
|
|
|
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks
02.06.2006 (dd.mm.gggg)
plkst.10:00
Vieta
Rīgas domes Īpašuma departamentā, Riharda Vāgnera ielā 5, 202.telpā (zālē). Piedāvājumu atvēršanas sanāksmē var piedalīties tikai pretendenta likumiskais pārstāvis, kurš, ierodoties uzrāda personas apliecinošu dokumentu un pārstāvības tiesības apliecinošu dokumentu vai pretendenta pilnvarotā persona, kura, ierodoties, uzrāda personas apliecinošu dokumentu un iesniedz atbilstošu rakstveida pilnvaru
|
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
|
|
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta?
JĀ
|
|
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
|
|
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
|
|
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
|
|
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums
07.04.2006.(dd.mm.gggg)
|