
Jāpaātrina projekta "Nabucco" realizācija
Eiropas Savienībai (ES) ir jāsamazina enerģētiskā atkarība no Maskavas, paātrinot plānoto projektu Nabucco, kurš paredz transportēt Vidusāzijas gāzi no Kaspijas jūras baseina uz Eiropu, apejot Krieviju, ziņo "Diena".

Kārlis Miķelsons: bāzes jaudu elektrostacijas ir nacionālās drošības jautājums
Par Latvijas enerģētikas nākotni Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai uz sarunu aicināja a/s Latvenergo prezidentu Kārli Miķelsonu.

Dabasgāze: mazāk importējam, vairāk maksājam
Latvija šī gada pirmajos sešos mēnešos importēja dabasgāzi 110.3 miljonu latu vērtīb, kas ir par 32.4% jeb 26.3 miljoniem latu vairāk nekā 2007. gada pirmajā pusgadā, ziņo Latvijas Avīze.

Jaunumi vannas istabas iekārtojumā!
Šodien vannas istabas koncepts no tumša un maza kakta primitīvai cilvēka higiēnai pārvēršas par plašu un gaišu relaksācijas telpu. Vannas istabai šodien nav tikai tieša funkcionāla nozīme – tā ir kopēja interjera sastāvdaļa, kas atspoguļo...

Vispirms domās par iedzīvotāju pamatvajadzībām, tikai tad - par politiskajiem un svētku pabalstiem
Ņemot vērā, ka tarifu kāpums jaunajā apkures sezonā tiek prognozēts visai ievērojams – līdz pat 35%, Saeimas Sociālo un darba lietu komisija ir rosinājusi izmaiņas Sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu likumā, ziņo "Latvijas Avīze".

Bulgārijā top jauna atomelektrostacija
Bulgārijas premjerministrs Sergejs Staniševs atklājis atomelektrostacijas būvniecību Bulgārijas ziemeļu pilsētā Belenē, kas palīdzēšot nodrošināt valsts energoapgādes neatkarību. Pirmais reaktors varētu sākt darboties 2013. gada decembrī.

Ilgtermiņa risinājums Latvijas enerģētikai - atomelektrostacijas būve
Pašlaik apmēram 30% elektroenerģijas Latvija importē, 70% nodrošina pati. Elektroenerģija tiek pirkta no Lietuvas, Igaunijas un Krievijas. Aplūkojot situāciju perspektīvā līdz 2015. gadam, ir skaidrs, ka Rīgai trūks siltuma jaudas, raksta "Rīgas Balss".

Kuriozs: Varšavā uzbūvētais dzelzceļa tunelis vilcieniem izrādījies par šauru
Pavirši būvnieki Polijas galvaspilsētā Varšavā uzbūvējuši dzelzceļa tuneli, kas ir pārāk mazs, lai caur to varētu pārvietoties vilcieni, raksta Ananova.com.