UZ SĀKUMU :: DISKUSIJAS :: SLUDINĀJUMI :: UZDOD JAUTĀJUMU

Inženiertīkli :  Building.Lv Forums

Apkure, kanalizācija, ūdensvads, santehnika, elektrība u.c.

!!!Ja vēlamies sameklēt vārda daļu, tad rakstam, piemēram, 'buvn*' - aiz vārda daļas pievienojot '*'

Iet uz lapu: 1234Nākošā
Pašreizējā: 1 no 4
Rezultāti 1 - 30 no 110
6 gadi
jaunakais
Mans piedāvājums ir likt metāla profilus. Bildē izskatās šādi: Depo var nopirkt 2m gari priekš skapīšu stiprināšanai pie sienas. Ar tāda tipa metāla profiliem mainās spiediena sadalījums, ja tā var teikt. Liku vertikāli piemēram 1m garus tādus profilus atbilstoši stiprinājumu attālumiem un vēlams stiprināt pie reģipša metāla profiliem - (ja zin kur tie ir). Pats liku virtuves lielo
Forums: Vēlos uzzzināt
7 gadi
jaunakais
Man jau arī ir salikti atgaisotāji, bet pārslēdzot sūkni uz vislielāko ātrumu (vislielāko caurplūdi) varēja dzirdēt kā tek ūdens pa caurulēm. Stāv jauni atgaisotāji, konkrēti var dzirdēt ka sistēmā ir iekšā gaiss, bet atgaisotājs gaisu automātiski neizspiež ārā. Es tad veicu "mehānisku atgaisošanu". atskrūvēju pašu atgaisotāju (atgaisotājs dalās divās daļās) kā nedaudz paskrūvēju tā iz
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Vai topika autors ir pārliecināts ka sistēma atgaisota pietiekoši? Man pieredze rāda - ja atgaisotāji salikti sistēmas augstākajos punktos, tas nenozīmē, ka gaiss no sistēmas būs izspiests. Tie atgaisotāji mēdz ieķerties tāpēc neizspiež gaisu. Citiem arī ir problēmas ar atgaisotājiem?? man ir šādi -
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Nu jau bišķi piešāvāmies kā ieregulēt sev vēlamo ūdens T, takā nevar sūdzēties, vārsts savu darbu veic godam!
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Beidzot uzliku VTA 321 (ESBE), bet rezultāts galīgi nav tas ko biju gaidījis, jo ūdens temperatūru ir noregulēt vēl grūtāk nekā pirms tam (tāpat lēkā siltā ūdens T) - tāpēc jautājumi: 1) Kādam jābūt sistēmas spiedienam, lai vta 321 darbotos pilnvērtīgi (manuālī rakstīts darba spiediens 1mpa = 10bar)? 2)Vai citiem arī šis jaucējvārsts strādā nevisai korekti? Uz doto brīdi situācija man se
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Manā ģimenē ir divi putekļu sūcēji karcher 3001 un VAX C89 konteinertipa sūcējs. Izmanto tikai Vax (karchers tikai kad remontē). Putekļu sūcējam jābūt mazam, jaudīgam un kompaktam. Konteineru tipa putekļu sūcēju lielākie mīnusi - salīdzinoši mazāka sūkšanas jauda un regulāri jātīra filtrs (reizi mēnesī), kas atrodas tieši pirmais aiz konteinera. Vax izmantoju kādus 2 gadus.
Forums: Dienas jautājums
7 gadi
jaunakais
Es ieteiktu uzmanīties ar granulu kamīniem. Pats redzēju dabā kā granulu kamīns darbojas (tikai bez centrālapkures, bet princips līdzīgs). Diezgan bieži aizsērējas kurtuvīte, pelni nebirst lejā, un tiek padotas jaunās granulas klāt no augšas. Rezultātā granulas sāk dambēties ciet padeves caurulītē un ja to savlaicīgi nepamana aizdambējas šneks tā ka var nākties izjaukt un iztīrīt. Ja to pamana s
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Būs man arī tāds jaucējvārsts jāuzliek (VTA 321), savādāk, kad boilerī ir ap 70C grūti ieregulēt nepieciešamo T vai karsts vai pa aukstu. Kombinētajiem boileriem ir vēl viena problēma, jāliek atsevišķs spiedkatliņš, jo auksts ūdens boileri ieiet vairāk nekā karsts. Ja boilers ir pilnīgi atdzisis, tad sildot ūdeni tas izplešas un ja tajā brīdī nepatērē silto ūdeni, tad no boilera var dzirdēt būk
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Es gan uz antiseptiķi neliktu lielas cerības, labāk protams būs par kādi 100 grami, bet ka antiseptiķis novērsīs kokmateriālu bojāšanos pie mitruma - es gan tā neteiktu. Impregnēti kokmateriāli jā pacieš diezgan ilgstošu mitrumu, bet antiseptiķis palīdz īslaicīgam, nelielam mitrumam, kas ātri izvējojas.
Forums: Privātmāju būvniecība
7 gadi
jaunakais
Eds raksta: Biju novērojis,ka kurinot ar skujukoka atgriezumu sausiem klucīšiem ātri aizaug skurstenis- iespējams nepietiekama skābekļa daudzuma dēļ. Skujkoku malku jāsadedzina pie liela karstuma un pie pietiekoša skābekļa daudzuma, tikko skujkoku sāk lēni dedzināt, tas audzē ciet visas dūmejas. Visas nepatikšanas taisa skujkokos esošais sveķis. Var skujkoku lēni dedzināt, bet tad jāreiķi
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Ar LED spuldzēm es redzu tikai un vienīgi kopējā rēķina sadārdzinājumu. Pāris kw tās patērē mazāk, savukārt izdeg diezgan bieži, maksā 3-5eur/gab - kur te ekonomija??? Vienā brīdī skaldam matus otrā brīdī izmetam brutāli naudu vējā. Vienīgais risinājums saglabāt čeku un izdegušās LED lampiņas atgriezt atpakaļ veikalā.
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Kamīnam ir viens liels mīnuss – caur stiklu izstarojas milzīgs karstums, tas nozīmē, ka tādam kamīnam jāatrodas plašā telpā lai nav „Taškentas” efekts. Citēju dažas lietas, ko raksta lietotājs „DZONIKAS FIRE” (četras pozitīvas atsauksmes viņa komentāram) 1)Reduktors pilnīgs mēs...ls 2)Der tikai zināma veida granulas, kuras maksā krietni vairāk. 3)Plaisā durtiņu stikls 4)Bieži aizsērējās
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Vai tad tiešām neviens nav saskāries ar centrālapkures granulu kamīniem??? Visi klusē kā partizāni! Meklētājā arī nevar atrast vērā ņemamu info! Pēc video, variants jau izskatās ļoti pievilcīgs, tik kā ir realitātē?? Tīri teorētiski ,ja tam kamīnam iekšā iebūvēta apsaiste ar mazo cirkulācijas loku, kas kamīna ieplūdē nodrošina nepieciešamo T 50, 55,60C un aukstais ar karsto samaisa ārp
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Tagad ar iztīrītiem kompjiem, tīru saldētavu, tīru siltā ūdens boileri (tagad uz elektrības neizmantoju) 186 kw/34dienas=5.47kw/24h 30*5.47=164kw/mēnesī vasarā nāks klāt boileri, bet mazāk nepieciešamas gaismas vēl vajadzētu apskatīties veļas mašīnas sildelementu.
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Kompis sāk rīt elektrību, kad aizsērējis ar putekļiem dzesēšanas ventilators un dators (visu laiku dūc ventilators), īpaši pieaug patēriņš stacionārajam datoram – pamatīgi!. Ledusskapim jāskatās, lai durvis hermētiski noslēdzas un saldētava nav apaugusi ar ledu ( tam daudzi nepievērš uzmanību). Protams, siltā ūdens boileri nepieciešams apskatīt/iztīrīt reizi gadā, viss atkarīgs, cik tīrs
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Es esmu izmantojis šādu līdzekli - RP Wood Iegādāties var jebkurā būvmateriālu veikalā, depo maksā aptuveni 5eur 500ml Efekts momentāls, sēnīte pazūd momentuāli, jāatzīst smird pēc hlora. Ar vēdināšanu vien sēnīti neiznīcināt, kaut kāds sēnīšu līdzeklis vajadzīgs - pēc tam jākurina un ik pa laikam jāpavēdina, lai sēnīte neuzrodas atpakaļ. Protams, ja ir mitrums un vieta slikti ventilējas -
Forums: Privātmāju būvniecība
7 gadi
jaunakais
Kurinot ar malku arī var dabūt asas, smirdīgas, pretīgas dūmgāzes. Iemesls tam parasti ir mitrs kurināmais, zema katla kuršanās T, pārāk strauji tiek dzesēts centrālapkures katls ar pārāk vēsu ūdeni katla ieplūdē. Piemēram, man tā arī bija, ka katla ieplūdē ieplūda pārāk vēss ūdens - izejot ārā visa apkārtne smirdēja pēc asām pretīgām dūmgāzēm. Tagad malka tā pati, bet ar temperatūrām viss OK ta
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Atšķirība dienu pret nakti. Es gan nebūtu tik radikāls. Pamatprincipi visiem katliem vienādi (ar to es domāju mazais cirkulācijas loks un aptuveni 60C ieplūde katlā). Ir savas tehniskās nianses, kas atšķiras, bet fizikas likumi visiem vieni (rasas punkts, kondensāta izdalīšanās). Tieši tā tagad man ir mazais cirkulācijas loks - katla darbība ir krietni labāka un nav bijusi nepieciešamība pēc ka
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Es jau tā domāju, ka īsti mani nesapratīsiet. Te ir runa par Stropuvas apsaisti (tur ir pavisam savādāks mazais cirkulācijas loks) ne tā kā ir parasti tradicionālās katla apsaistēs. Jāpiekrīt tas ir kaut kāds pilnīgs fufelis tā viņu shēma tāpēc arī ir tik daudz sliktu atsauksmju par tiem ilgdegšanas katliem. Tagad man ir noregulēts kā parasti jebkurā katla apsaistē. Pieņemsim uz doto brīdi
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Kā es to dabūju gatavu: Kapilāro sildelementu, kas attiet no termogalvas uzlieku uz radiātoru turpgaitas caurules (nevis radiātoru atpakaļgaitas caurules kā paredzēts shēmā), katlā piem. 70C, tātad uz sistēmu dzen aptuveni 68C, sildelements konstatē, ka plūst siltāks ūdens par termogalvā uzregulēto T piem 36C, tad pieslēdas mixseris, kas iejauc un dzen uz radiātoriem 36C, atpakaļ nāk par kādie
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Reāla situācija iz dzīves: Pirms trīs gadiem. Pats savām acīm redzēju, nevis kaut kur sagrābstīju no zila gaisa. Bija saulaina rudens atvasara diena, malka saulītē izžuvusi kā cukurs. Dienas karstas, naktis vēsas, tāpēc apkures katlam noregulēju, lai padod tikai 36C uz radiātoriem (lai telpās nav taškenta). Bet, lai sausā malka labi sadeg katlā turēju 85C. Pēc maza brītiņa jūtu, ka no katla nāk
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Bet kur tad ir problēma? Ir konkrēta lieta kas neapmierina ???
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Kad ieslēdzas cirkulācijas sūknis 40,50,55C, tas īsti neko neizsaka. Parasti cirkulācijas sūkņi iestata, lai ieslēdzas pie 45C. Galvenais kāda T ieplūst katlā. Ja nav termometrs pie katla ieplūdes (katla apakšējā daļā) iesaku pielikt kaut ko šādu.
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Apsveicu ar pirkumu! Acīmredzot man nebija taisnība par pirolīzes katlu kritiku, jo tāpat jebkurš centrālapkures katls jāuzstāda pareizi. Akumulācijas tvertnes arī jau nopirki. Es skatos, siltuma akumulatori ar iebūvētu siltā ūdens boileri - kā to boileri pēc tam iztīrīt ja dzeramais ūdens nav pārāk tīrs (satur kaļķakmeni). Man ir kominētais boileris - centrālapkures čūska + elektrības te
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Nav svarīgi kāda ir T katlā, daudz svarīgāk ir kāda ir T starpība starp turpgaitu un ieplūdi katlā. Piemēram. Katlā 55, bet ieplūst 50 tad vēl + - OK (ja neiedziļināmies rasas punktos utt) Savukārt Katlā 85, bet katlā ieplūst no sistēmas 35, tad būs auzas. 70-85 ir apkures katlu optimālā kuršanās T. T turpgaita – T ieplūde jābūt +- 15, 20 C, bet labāk paskatīties katla lietošanas i
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Vai tiešām vēlies palikt tikai pie gāzģenerācijas katla – tas tomēr ir dārgāks, nedaudz sarežģītāks. Apkurē vislabāk, ja sistēma ir pēc iespējas vienkāršāka un mazāk prasa apkopes - piemetu malku, aizkurinu un viss. Piemēram kā šajā video Šajā gadījumā atslēgvārdi ir – parastais apkures katls + siltuma akumulācijas tvertne + pareiza katla apsaiste. Es nesaku, ka pirolīzes katli ir s
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Ja nav kāda noliktava (šķūnītis, garāža, neizremontēts mansards, brīva telpa), tad ar nevajadzīgajām mantām ir problēma (piemēram dzīvo dzīvoklī). Bet periodiski noliktavā arī jāveic revīzija (kad nevar vairs atrast ko meklē). Revīziju es parasti veicu sekojoši – skatos, ja tā manta ir vērtīga atlieku malā, ja pēc tās mantas pēdējā laikā nav bijusi vajadzība – metu āŗā bez žēlastības.
Forums: Dienas jautājums
7 gadi
jaunakais
Pilnīgi piekrītu, no tehniskā viedokļa viņam tā apsaiste ir ārpus jebkuras katras kritikas. Sūknis novietots horizontāli, labi, sūkņiem ir atgaisošanas sistēma, bet tāpat es sūkni iesaku likt tikai vertikāli. Katla apsaistē izmantotas plastmasas caurules!!! Ja katlā nekad T neuzkāps aukstāk par 85 C tad OK. Bet tas nav nopietni. Pats galvenais, ka tajā video ļoti uzskatāmi parādīts, kā pareizi
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Mans ieteikums – nopērc lāzera termometru, varēsi mērīt T jebkurā vietā, kaut vai dūmgāzēm (saimniecībā noderēs). Vēl jau neviens nav pienējis vai ir atbilstoša dūmvada vilkme, piemēram, šajā video cilvēks gāzģenerācijas katlam uzstādījis dūmvadā ventilatoru (droši ne par velti, jo izskatās, ka viņš to katlu jau kurina labu laiku). Beigās šajā video labi parāda, kā ar gāzģenerācijas
Forums: Inženiertīkli
7 gadi
jaunakais
Mans piedāvājums saskrūvēt 4m garas brusas ar kārtīgiem leņķa dzelžiem ja tāds variants der. 8m tas tāds nestandarta izmērs, parasti ir līdz 6,15m gandrīz jebkurā zāģētavā var tādu dabūt.
Forums: Ārdarbi
Iet uz lapu: 1234Nākošā
Pašreizējā: 1 no 4

Portāls Building.Lv neatbild par ievietoto ziņu saturu, par ziņu saturu atbild to ievietotāji.